Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.07.2016 20:20 - Пайтаците
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2548 Коментари: 12 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Съвсем леко прекалих с галерията, ала имам "оправдание" - как да устои човек на такива мили гледки. Брат и сестра. Третото го взеха, а тези двама сладурковци искат стопанин.
imageimageimageimageimageimageimage
imageimageimage

image
image



Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zax - Мини Монголски хъскита. Палче ъп. ...
18.07.2016 00:07
Мини Монголски хъскита.
Палче ъп.
:)
цитирай
2. vesever - Работата е там, че този път не знаех ...
18.07.2016 00:12
Работата е там, че този път не знаех кой е бащата. За предишните котила бях наясно, но тук съм в пропуск :)
Благодарско!
цитирай
3. zax - По цепката на очите се познават. ;
18.07.2016 00:24
По цепката на очите се познават.
;
цитирай
4. vesever - Не познавам породи, с малки изключения...
18.07.2016 00:28
Не познавам породи, с малки изключения. На съседната улица има един кучак, който е с формата на малкия, мъжкия потомък. Прилича на хъски, но не е толкова голям, възможно е той да е бащата.
Инак, по очите като гледам, всички имат очите на майка си, и предишните котила също...обаче формата повече на бащите си, като физика...
Монголско хъски, значи! ))
Ще проуча тази порода, ;)))
цитирай
5. hloris - Какви сладури са,Веси...да ги изяде човек направо:)
18.07.2016 09:42
А пък аз вчера,като купувах храна на Мишо в магазина,и си говорехме с продавачката,
то един мъж след мен на касата,чу нашия разговор,и знаеш ли какво ми предложи...
пинчерче,истинско чистокръвно пинчерче,имал 6,започнали да се хранят,ама още са малки,много ме блазни мисълта да си взема едно мъжко..друг е въпросът как ще се погодят с мой Мишо,котарака де...но искам да си имам и куче...винаги съм си мечтала за нещо малко от рода на чиачуата!

Дано им намериш дом,добри стопани,защото си личи колко са умни,и колко добрички,и добре възпитани...и какви позьори пред обектива...нямам думи просто...
хубаво ги нагушкай и от мен! :)
цитирай
6. vesever - Тони, никак не беше лесно да ги убедя ...
18.07.2016 10:21
Тони, никак не беше лесно да ги убедя да позират. То бяха кандърми, то бяха подкупи ))).
Шегувам се, с малко гушкане се кротнаха и почнаха да изследват това нещо в ръцете ми. Дамата на даден етап раздаваше целувки на фотоапарата, младежът искаше да го хапе, веселото беше пълно.
После ми липсват, но...такъв е животът. Срещи и раздели.
Тези душички са от четвъртото котило.

цитирай
7. hloris - Веси,мога да си представя какво голямо шоу е било:))
18.07.2016 12:10
Всъщност какво означава думата "пайтаци"?!
За първи път я чувам,и ми е интересно просто
цитирай
8. vesever - Ха сега де! И аз я търсих в речници и ...
18.07.2016 13:03

Ха сега де! И аз я търсих в речници и трудно я намерих. Чух тази дума наскоро, именно за малките кучовци, и подхождайки по интуиция, реших, че означава нещо като "мъничета".
Оказа се, в действителност, че се ползва за дребни на ръст същества...ако правилно съм разбрала ))).


цитирай
9. hloris - Мерси!
18.07.2016 13:40
Ами поздрави от една пайтачка-майтапчийкака! :)
Грешката е умишлена в случая.

Хубав следобяд от мен,и лека работа! :)
цитирай
10. vesever - Благодарско и от мен. Аз пък съм к...
18.07.2016 13:58
Благодарско и от мен. Аз пък съм квачка с пилци и при това няма никаква грешка )).
Дано е лека, макар че взех да се претоварвам и май обмислям да си взема седмица почивка...
цитирай
11. troia - Специално
18.07.2016 21:00
влизам повторно, за да ги погледна пак. Направо се влюбих в сладките им муцунки.:) Много са милички. Мен, ако ме питаш май най-добре ще е да си останат при теб, защото при теб живот ще си живеят.:)
Хубава вечер!
цитирай
12. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=lyqrPTZS64U
18.07.2016 21:59
сладурка :))
Иска ми се да са при мен, Кате, но не успявам, като станат много...
За предишните котила /това е четвъртото/, още страдам. Израждам ги, отглеждам ги, обиквам ги и после...при други стопани. Но са близо до мен, в съседски къщи. Редовно се отвръзват и пристигат при мен, ако знаеш колко трогателно е! Пращам ти клипче с предишно котило - Били, Белла и Беба. )). И в тях ще се влюбиш, тук нямат и месец.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4044827
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16015
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол