Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2016 20:20 - Нека да спортуваме
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1242 Коментари: 7 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Рано, рано, от зарана

Тръгнахме - моми отбрани

Към стадиона ни любим

Малко да се изпотим

Да потичаме добре на воля

Да разкършим си снагите

И без много дълго да ме молят

Приключенките  - момите

От къщичката ми добра

Ме измъкнаха без капка срам

И потичахме,  по хлад

Хубав старт във ранен час

Тук предлагам да ви зарибя

Да потичате и вие с нас

Че здравето е най-доброто

И богатство то е цяло

Всеки знае туй, защото

Здрав дух иска здраво тяло!

Сетне с прясна изворна водица

Се наплискахме и напоихме

Че жажда ни подгони всинца

Настана жега, ний се скрихме

По къщичките си в уют и хлад

Че ни нападна тоже вълчи глад

А утре пак добре в зарана

Ще потичаме на стадиона!

На Здраве!








Гласувай:
12



1. krassko - Нито днес, нито утре
15.07.2016 21:03
Няма начин да търча :)
цитирай
2. barin - Трябва да се спортува. Аз все още от ...
15.07.2016 21:42
Трябва да се спортува.Аз все още от време на време ходя да спортувам, макар че годините напредват..
цитирай
3. zax - На здраве или за здраве? Едни с...
15.07.2016 21:53
На здраве или за здраве?
Едни спортуват
други па спитруват
Важното е да се налудуват.

:)
цитирай
4. vesever - Но защо не, Краско? Толкова е с...
15.07.2016 21:56
Но защо не, Краско?
Толкова е свежо сутрин, по изгрев слънце, въздухът ухае на прясна трева, птичетата пеят и човек се зарежда с енергия за цяла седмица. Весело е. :)

Барин, определено е полезно. Аз си намирам оправдание, че работата ми е много натоварена откъм времетраене и не остава време за спортуване, обаче приятелките ми се амбицираха да ме измъкват поне 2 пъти седмично да тичаме заедно на стадиона в селото, на по-малко от 10 мин. от вкъщи е. Те са тийнейджърки и сме на един акъл, така че добре се получава )).

Преди години във Варна се запознах с една компания възрастни хора, над 60-годишни, наричат ги "моржове" - разказаха ми, че всяка сутрин, от повече от 30 години, плуват в морето - зиме, лете, не правят разлика. Представаш ли си, каква упоритост и издръжливост!
цитирай
5. vesever - Хехе, Закс! Ами, исках да се по...
15.07.2016 21:57
Хехе, Закс!
Ами, исках да се получи игра на думи, идеята е Здраве!
Но ти хитро си го измислил - спортуване и спиртуване...
Кой каквото си хареса, знам ли ))
цитирай
6. troia - Здравей, Веси!
15.07.2016 22:06
Чудесно стихотворение, добро предложение, но трудна за мен реализация.:) Лично аз съм за дългите разходки сред природата.
Всеки с предпочитанията си.:)
Хубава вечер!
цитирай
7. vesever - Привет, Кате!Честно казано и аз ...
15.07.2016 22:11
Привет, Кате!
Честно казано и аз предпочитам разходките и да е по-лежерно...
обаче като се разкърших, 3 обиколки на стадиона...и взе, че ми хареса много и мисля да не се отказвам.
Имам проблеми с гърба и кръста и усетих, че добре ми действа разкършването...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4065276
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16018
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол