Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2016 10:12 - Алени принцеси
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1288 Коментари: 6 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



Гласувай:
6



1. vania23 - Прекрасно!
22.03.2016 20:08
И принцесите, и песента, и чудото, наречено пролет. Ето че и тази година дойде :)
цитирай
2. vesever - Ваня, здравей! Честита пролет ...
22.03.2016 20:15
Ваня, здравей!
Честита пролет :)
При мен е едно дъждовно и още не съм усетила пролетта с пълна сила.
Много трудно издържам зимата и после ми трябва време да се отърся от нея...
цитирай
3. vania23 - http://tekstove.info/browse.php?id=11124
23.03.2016 07:51
Вали дъжда,
вали над пътища прашни
вали,
вали над жълти ливади и ниви,
над скали и осои и
над голи бърда,
над хора нещастни,
над хора щастливи,
над мислите мои
и плува надолу към безните букови листи,
трава и дрипи
и окапали съчки.
Дъжд вали, вали
и земята се буди,
земята се чисти от всичко ненужно и гнило.

Припев:
Дъжд вали
и облива с прохлада светът необятен и тръпен
вали
и над хладни вълни
по лицето ми пада,
в гърдите ми капе/2/

Вали дъжда,
аз дълго се вглеждах за него,
аз чахаш, чаках,
страхувах се и плаках,
аз чаках,
чаках през дни мразовити
и нощи свирепи
долавях шума му,
страхувах и плаках с протегнати шепи.
Дъжд вали,
ах нека вали,
да измие да снеме от моите плещи прахът на лъжи,
заблуди и златното семе, заспалото семе под лявата
гръд да събуди.

Погледни по този начин на дъжда :)
Много любима моя песен, самопоздравявам се за рождения си ден с нея рано сутринта :)
цитирай
4. vesever - Ай, тъкмо преди няколко дни се се...
23.03.2016 08:59
Ай, тъкмо преди няколко дни се сетих, че имаш рожден ден, но точно днес щях да забравя...
И аз наскоро вървях под дъжда с вдигнато лице нагоре и ми беше прекрасно усещане, да ме мокри, много свежо....
Все пак слънцето обикновено го предпочитам, някак ми светва душата ...
От известно време публикувам по някоя красота само за едно денонощие и после се скривам, който видял-видял, който не, следващия път.
След малко изтича едното денонощие, но ще остана, за да те поздравя, точно в 10.10 часа сутринта ще пусна един клип, който е свързан именно с дъжда.
Ето предисторията:
Една пролет, в проливен дъжд, отидох до града и вървях много, трябваше да обходя доста места. Аз не ползвам чадър, нямам такъв навик.
Вървях си значи аз, и си тананиках една любима мелодия, а хората скрити под чадърите...и някак си ми се искаше да потанцувам под дъжда и да им извикам и те да хвърлят чадърите и да потанцуват.
Като се прибрах, още ръмеше, и аз направих клипа, танцувах на поляната пред вкъщи и дъждецът ме мокреше.
Това е. След час е твоя тази ми веселба и се надявам да имаш прекрасен рожден ден!


цитирай
5. vania23 - Ще си чакам поздрава в 10 и 10 :)
23.03.2016 09:07
макар че ще го видя по-късно, тъй като днес списъка със задачи е пълен :) Прекрасен ден и на теб, Веси, и усмивки! Слънцето винаги изгрява :)
цитирай
6. vesever - Благодаря ти :)
23.03.2016 09:22
Успешно съчетаване на празника със задачите!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4042543
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол