Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.11.2015 11:23 - Ноемврийска....
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7489 Коментари: 23 Гласове:
17

Последна промяна: 16.11.2015 11:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Розите ми през ноември
Кротко и красиво си цъфтят
И нищичко не са поели
От лошия човешки свят
imageimageimageimageimageimageimage



Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. germanwoman - тъй, Тъй...
16.11.2015 15:20
игРаЙ си Ощи с ГоГата,
ПъК после оТ ИграЧка да не СтаНи ПлачКа...
цитирай
2. germanwoman - ЦяЛата Му ГлаВъ е с ТакиВа знаЦи На ПсиХопат 100НикОв
16.11.2015 15:24
1. анонимен - . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ...
15.11 20:57
............................................________
....................................,.-‘”...................``~.,
.............................,.-”...................................“-.,
.........................,/...............................................”:,
.....................,?......................................................\,
.................../...........................................................,}
................./......................................................,:`^`..}
.............../...................................................,:”........./
..............?.....__.........................................:`.........../
............./__.(.....“~-,_..............................,:`........../
.........../(_....”~,_........“~,_....................,:`........_/
..........{.._$;_......”=,_.......“-,_.......,.-~-,},.~”;/....}
...........((.....*~_.......”=-._......“;,,./`..../”............../
...,,,___.\`~,......“~.,....................`.....}............../
............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-”
............/.`~,......`-...............................\....../\
.............\`~.*-,.....................................|,./.....\,__
,,_..........}.>-._\...................................|..............`=~-,
.....`=~-,_\_......`\,.................................\
...................`=~-,,.\,...............................\
................................`:,,...........................`\..............__
.....................................`=-,...................,%`>--==``
........................................_\..........._,-%.......`\

цитирай

цитирай
3. vesever - Германуоман, да не би да има някаква ...
16.11.2015 15:35
Германуоман, да не би да има някаква нова мода в блога, за която аз не съм разбрала, интересни са тези картинки, които пращате, забавно е.
цитирай
4. germanwoman - Aми ЗабаВлявай се ТогаЗ
16.11.2015 15:46
Ама да Ни РиВеш ПосЛе кат ЕдНи ДругИ БлоГЪрКи.
Тез тъпи КарТиНки Може ВсекИ КоЙто Няма Ко а ПраВи По Цял деН на КомПа Кат ГоГата, да си Ги РиСува...
Тоз безДелНик И сНимКа си Беше НапрАвил таКава...
..ма ни знам в Кой от КлоНингите Я ПубЛикува, сиГурно вече Я е ИзтрИл
Toй деАктиВира сИчки сТарФорлаЙфци, РейЪфДриймци, БарБоринци и др. лЮБимЦи
аз това го Копирах ОТ Захариада
цитирай
5. vesever - О, ако се тревожиш за мен - недей - не ...
16.11.2015 15:55
О, ако се тревожиш за мен - недей - не мисля, че някой би ми навредил, а и аз нямам врагове в блога. Или поне не знам за такива.
На мен ми харесват картинките, хитро са измислени. Не би ми хрумнало да измислям такива картинки и ми е интересно, че на някого му е хрумнало - не виждам нищо лошо.
цитирай
6. germanwoman - TОй с ГолЯмУ айКЮ
16.11.2015 16:01
Ама СиГурНо ги Копира От НяКъде...
Все Тая..
АРИ БеГай У реАла, ин дие Вирклихкайт
Ферщеест? нълИ ПреВежДаш.....
цитирай
7. vesever - Аз в случая нямам повод...
16.11.2015 16:10
Аз в случая нямам повод да съм мнителна.

Видя ли мястото, на което живея. Отсреща е планината, сутрините е обвита в мъгла, някаква приказка. Обичам да сядам в градината и да работя там, когато е топло. Да, превеждам, с немски и английски език. Имам привилегията да работя от вкъщи и сама да съм си цар, без да завися от шефове или от когото и да било.
Благодаря, че намина, всичко добро да те споходи.
цитирай
8. vania23 - Веси,
16.11.2015 19:20
прекрасни са розите ти! Направо съвършени :) Дано се радваме дълго на топлото време и да сме щастливи - и розите, и ние!
цитирай
9. vesever - Ваня, благодаря ти :) ако знаеш к...
16.11.2015 19:31
Ваня, благодаря ти :) ако знаеш каква идилия е при мен...и да ти призная, все по-съвършено става :)
Днес очаквам нова поръчка и в промеждутъка си позволих да си помързелувам, което ми е много странно и чоглаво, почти нямам такива дни, но наистина беше прекрасно да се порадвам на градината. Не съм събрала шумата по поляната и като вървя по нея, усещането е невероятно, и звукът също, много приятно е :)
Тези дни ще се заровя в шумата и ще се снимам, ето това ще е съвършенство, ако успея, ще ви споделя тук гледката )))
цитирай
10. vania23 - Прекрасен е краят ви, а у вас си е приказно :)
16.11.2015 20:04
Почивай, Веси, и се наслаждавай на почивката. Така е, като свикнем да се товарим и почивката ни се струва като нещо ... не на място.
Радвай се и заради мен на хубавото време. Толкова щастлива бях вчера, макар и само за няколко часа. Назад към природата..., вярно са го казали хората :)
цитирай
11. vesever - Ти ако видиш какви подобрения съм ...
16.11.2015 20:18
Ти ако видиш какви подобрения съм направила...трябва пак да ме посетите :))
Абсолютно подкрепям - назад към природата, безкрайно съм щастлива, че успях да "избягам" от града - тук имам толкова богатства и прелести...
А и си мисля, че хората, създавайки изкуствен свят, в противовес на природата, загубват много от живеца си, ако мога така да се изразя, а също и си причиняват много стрес...
цитирай
12. bryunetsnakovalnia10 - Веси, извини ме /и след малко ще се "реванширам"/ за офтопика.
16.11.2015 22:22
Но да повторя на джермънимъфин:
"Джермънимъфин, ти си тъпак!
Казвам ти го за енти път.
Ама си не просто тъпак.
Ти си голям тъпак.
Почти колкото си голям комплексар.
Съвсем маалко по-малко.
Дори не виждаш колко ограничено разсъждаваш и пишеш.
И все ти г0г0 в устата.
Ех тоя г0г0 бреее - с него лягставаш /по цял ден за него говориш в блога/ и с него лягаш.
Дай да вземе да се омъжим, м?!
Ама ти ще си жената и аз естествено понеже съм изрод - секс не търся, но ще те пошляпвам редовно, обещавам.
Ама така, по дупето ще те пошляпвам.
/понякога ли?!/ дори ще те подритвам/
От Варна - та чак до Бургас!"

Отлично /ама повече от отлично/ знаеш, че рейъфдриймс не е мой профил, защото профили които съм създавал /и не могат да се нарекат "мои"/ никога не съм ги крил и почеркът ми е уникален.
/да бре - твоят също е уникално кретенски - по това си приличаме и затова ти предложих брак - ха ха ха/

И да знаеш, че тези дни до 15 часа съм на бачкане, за да не се излагаш да вменяваш неща от мое име преди този час.
цитирай
13. bryunetsnakovalnia10 - http://prikachi.com/images.php?images/863/8467863w.gif
16.11.2015 22:33
Обещах извинение.
Ето за толкова се преработват сложните картини в ASCII.
/11 мин. в едно с изработката на GIF-а/

Хората са направили много програми отдавна преди мен /нас/.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Но... да ви попитам:
Познавате ли Зайчето Стефчо?!
Не?!
Аз фейсбук не съм и никога /предполагам/ няма да ползвам, но там /засега/ се слави то.
Предстои коденето на игра по този прототип на Бай Ганьо.
Неее, не аз - Божидар /е част от екипа, стоящ зад Зайчето Стефчо/ ще коди.
Аз само давам някои идеи,нали така... Врацаааааа.
цитирай
14. vesever - Харесва ми слайда с моята роза, б...
17.11.2015 09:20
Харесва ми слайда с моята роза, благодаря.
цитирай
15. katara - https://youtu.be/8SbUC-UaAxE / for you ,darling:)
17.11.2015 10:26
vesever написа:
Харесва ми слайда с моята роза, благодаря.


Слайда е тъпа техника за пубери...
Ти си най красивата Роза в блога, Веске....
а, аз разбирам от жени...
;)))
цитирай
16. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=EP_bZ0rNoEg
17.11.2015 11:02
Благодаря, Катара, за комплимента и за песента, много добра :)
Ами виж, аз не разбирам от такива техники, в съвсем друга посока се развивам, такъв слайд не бих могла да направя, предполагам...
Понеже сме на вълна Ноември, аз също ти пратих ноемврийски поздрав.
цитирай
17. sirius11 - Картинките са готини
17.11.2015 17:56
И аз бих искал така да мога като Брюнета, ама явно само с желание не става :)))
цитирай
18. vesever - Сириус, питай го, той ще ти покаже ...
17.11.2015 18:04
Сириус, питай го, той ще ти покаже как става, предполагам.
цитирай
19. radosslav - Die Rose
19.11.2015 20:17
https://www/watch?v=1yEoL49NCSc

Хелене Фишер е от изселниците от Русия, които се прибират 90те години в Германия 100тина години по-късно. Да дойде една руска германка, да ги научи да пеят :)
цитирай
20. vesever - Радо, намерих я по заглавие, раз...
19.11.2015 21:45
Радо, намерих я по заглавие, разкошна е.
Обожавам а капела, много въздействащо, благодарско.
И други нейни песни чух, харесах си познай какво: Ich wollte nie erwachsen sein.
Таман ми пасва на интериора :)
цитирай
21. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=GbYHueCCY0U
19.11.2015 21:59
Ето и за теб поздрав, от детството ми, много харесвах С.С. Catch, тя е германка, но не пее на немски. Голяма сладурана
цитирай
22. radosslav - https://www.youtube.com/watch?v=VNttGAaek2U
20.11.2015 19:21
Значи ще ти хареса и клипа на тая

"Revolverheld - Lass Uns Gehen"
цитирай
23. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=v_n4Tv-mpCg
20.11.2015 19:58
Супер сладурско :)
Преди време открих Eisbrecher и много ме кефят, ето тази култова песен.


цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4064101
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16018
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол