Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.10.2015 18:40 - Есенната ми градина
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1822 Коментари: 8 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Есенната ми градина
Отсега очаква пролетта
Нека бързо зимата да мине
Да грейне ново слънце над светаimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage





Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hloris - Някаква меланхолия,и същевременно спокойствие лъха от нея,Веси!
14.10.2015 20:12
А прозорчетата как уютно и примамливо намигат в далечината...
Само цветята продължават да цъфтят ли цъфтят...особено онова
синичкото зад двете сандъчета много ме грабна...да не е
кърпи кожух?
Имаш и смокиня...браво на теб:)
Тук,в един блог,блога на Аполон четох за някакъв фантастичен чай от смокинови и крушови листа,ако обичаш чайове,опитай и пиши за резултата.
Смокините при вас успяват ли да узреят?!
Тук,при нас,е студено,и не може да се отглеждат,но стават за сладко от зелени смокини.
Изгуби се,Веси,напоследък.
Как си ти,децата?
Представям си колко много са пораснали вече.

А аз вчера обрах последното грозде,и имам още толкова много за прибиране в
градината...моркови,праз,зеле,червено цвекло,както и домати...
В дъното на една от снимкине виждам една оранжерийка за домати,твоя ли е?
Аз откога си мечтая за такава.
Но няма кой да ми я направи
цитирай
2. vesever - Да, Тони, моята вечна мечта, спокойствие...
14.10.2015 20:33
Да, Тони, моята вечна мечта, спокойствие. Постигнах го с много борби и сега се радвам на всичко, което имам.
Ами не му знам името на това цвете, намерих го преди години на един тротоар в наше село, беше поникнало неконтролируемо под плочките, взех си само 1 коренче и го засадих...а сега вече са туфи, много, и аз ги обичам.
Смокините някои години узряват, други не успяват много, зависи от времето. Сега имам 2-3 шепи да събера, колкото да опитаме. Много добре звучи чай от смокини, бих пробвала, а смокиневото сладко ми е любимо от малка, моята баба Веска правеше прекрасно...
Ами аз вече не съм активна в нета, съвсем минимално.
Смятам, че сме добре, грижа се за децата, работя като машина от известно време, имам още довършителни работи по втория етаж на къщата и вземам по 2-3 паралелни текста за превод, засега се справям, макар че на моменти ми е много натоварено...но мотивацията си казва думата...
Обещах на децата да обиколим света, докато съм жива... и почнахме това лято с пътешествията, много е вълнуващо. И за тях, и за мен...
Искам и аз оранжерия, но не съм успяла да си направя, тази е на леля Нели, съседката ми. Другото лято може да успея да си направя, надали е много сложно. Сега имам да зидам дувар и да кова навес пред входната си врата, преди да дойде зимата...работа да искаш ))))
цитирай
3. paciencia - Здравей, Веси!
14.10.2015 23:06
И аз бих казала като Хлорис, лъха домашен уют и спокойствие! Много труд си положила и резултатът е чудесен. Приятно зимуване ти желая!
цитирай
4. vesever - Благодаря ти, Вася :) Трудът т...
15.10.2015 10:46
Благодаря ти, Вася :)
Трудът тепърва предстои, до напролет съм решила да довърша втория етаж, имам само груба конструкция, но ако знаеш колко е хубаво, отгоре се вижда планината, сутрините обвита в мъгла, някаква приказка е...
А като дойдох тук, през 2003, градината беше джунгла, и представи си една дива жена, моя милост, как вилнее, с косата, по онова време нямах електрическа косачка и косях с ръчната коса, ех какви времена бяха, това ми е най-любимото, тази ръчна коса, гледах чичо Пеньо, съседът, как коси и се научих, и бях много горда. После разкопах горната част, където слагам зеленчуци, а долната част с овошките, повече от които са ми наследство от бившия собственик на къщата, е полянка, много приятна. И сега опитвам да поддържам градината, но има още много труд. Искам алпинеуми да си направя, и много цветя да сложа, почти нямам все още....но времето е пред мен, постепенно ще стане...
цитирай
5. hloris - Браво,Веси,само така...ти си една истинска жена за мен! :)
16.10.2015 19:32
vesever написа:
Благодаря ти, Вася :)
Трудът тепърва предстои, до напролет съм решила да довърша втория етаж, имам само груба конструкция, но ако знаеш колко е хубаво, отгоре се вижда планината, сутрините обвита в мъгла, някаква приказка е...
А като дойдох тук, през 2003, градината беше джунгла, и представи си една дива жена, моя милост, как вилнее, с косата, по онова време нямах електрическа косачка и косях с ръчната коса, ех какви времена бяха, това ми е най-любимото, тази ръчна коса, гледах чичо Пеньо, съседът, как коси и се научих, и бях много горда. После разкопах горната част, където слагам зеленчуци, а долната част с овошките, повече от които са ми наследство от бившия собственик на къщата, е полянка, много приятна. И сега опитвам да поддържам градината, но има още много труд. Искам алпинеуми да си направя, и много цветя да сложа, почти нямам все още....но времето е пред мен, постепенно ще стане...

цитирай
6. vania23 - Страхотно е всичко!
16.10.2015 19:34
Браво за трудолюбието и невероятно високия дух. Възхищавам ти се :)
цитирай
7. vesever - Тони, всъщност аз често се майтапя, ...
17.10.2015 10:01
Тони, всъщност аз често се майтапя, че съм 2 в 1 - жена и мъж. Къде майтап, къде истина, аз съм много горда и щастлива, хвърлям се да върша и мъжки работи и ми е хубаво, ако и на пръв поглед да изглежда тежко, чисто физически. Смятам, че жената не бива да бъде зависима и трябва да се опитва да се справя с всичко-това поддържа тонуса и за мен е много удовлетворително и съответно ми дава свободата, за която съм мечтала още като момиче..
цитирай
8. vesever - Ваня, явно е вярна приказката, че ...
17.10.2015 10:06
Ваня, явно е вярна приказката, че трудът краси човека - много странно, че напоследък почнах да се разхубавявам, от което съм изненадана, и се подмладих доста, визуално. Стоя по нощите да превеждам, и би трябвало да съм уморена и увяхнала, а е точно обратното и усещането е като полет )))>
Мисля, че мотивацията ми дава сили и енергия и жизненост, има моменти, в които се чувствам като перпетуум мобиле и просто няма какво да ме спре. Искам така да остана докрая. Представи си, след години, една старица, да вилнее из градината, с мотика и лопата -хехе.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4043338
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол