Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.11.2013 10:00 - Селска
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2206 Коментари: 14 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg






Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vania23 - Идилия :)
12.11.2013 10:24
Благодаря за гостоприемството :) Много приятна разходка беше.
цитирай
2. vesever - :) Ваня :) Заповядай пак, ако те ...
12.11.2013 10:30
:) Ваня :)
Заповядай пак, ако те заведа на реката, няма да ти се тръгва :))
А тук при мен е весело, на два пъти влиза и магаре в двора ми, нали още нямам порта...и слезе чак до долу, при овошките, ама много културно магаре, по пътечката си слезе, огледа ми градинката, беше през лятото, притесних се да не смачка доматите, но не, наистина културно животно беше, и после с парче хляб го подмамих да се върне обратно горе на пътя, че стопаните му го викаха от другия край на улицата...
Идилия, да :)
Благодаря ти, че намина.
Па като имате пак път насам с Дидо, елате и на живо.
:)
цитирай
3. vania23 - Благодаря :)
12.11.2013 11:03
Път насам..., брат му на Дидо му забрани да ходи той да взема рентата от Янтра, защото се съглася на всякакви малки пари и не умее да се пазари :)
Ще трябва специално за тебе да тръгнем... или пък да дойдем при моя род, а аз с него не се имам особено. Тоест, не че не се имам, но... далече от очите, далече от сърцето.
цитирай
4. vesever - :) То и аз не умея да се пазаря, та з...
12.11.2013 11:26
:) То и аз не умея да се пазаря, та значи трябва да дойдете, да обменим опит с Дидо и току-виж ни дойде акъл :)
Не съм свикнала да се чувствам специална, но ако заради мен се вдигнете да дойдете, ще се почувствам :)
цитирай
5. vania23 - Ееее,
12.11.2013 15:21
недей така - голяма отговорност изведнъж се стовари на крехките ми рамене... :)
цитирай
6. vesever - Нееее, нали знаеш, че при мен няма ...
12.11.2013 15:46
Нееее, нали знаеш, че при мен няма нищо ангажиращо и обвързващо...:)
цитирай
7. vania23 - Аз
12.11.2013 16:22
със съвестта си се обвързах и ангажирах - тя как ще ми позволи да не направя един човек специален, след като вече знае, че може да го накара да се чувства специален... :)
цитирай
8. paciencia - Благодаря, че ни разходи!
12.11.2013 16:33
Гостоприемна си! Затова гостите те чакат пред вратата. Много смели козички! А котетата са много сладки. И птички май си имаш.
Приятна е атмосферата при тебе! Завиждам ти(благородно).
Поздрави!
цитирай
9. vesever - Ваня :) и аз съм същата в това отно...
12.11.2013 17:05
Ваня :) и аз съм същата в това отношение...
Ами, не пречи, ако ви се намери време и желание, да ми дойдете на гости. Хем ще видите промените, нали цяло лято се вихрих и нали съм самохвалка /щото няма кой да ме похвали, та сама трябва да се хваля. ;)):)

Вася, благодаря ти :)
Птичките, да, будят ме сутрин, понякога и нощем, интересното е, че към 2 сутринта са най-гласовити. И имам чувството, че съм в друг свят, невероятно е. Небето тъмно, само луната ме гледа през прозореца, и птиците пеят много изразително нощем, с чувство...
А когато дойдох да живея тук, именно козичките немирници ме будеха сутрин със звънчетата си, минавайки по пътя пред вкъщи...и аз полусънена, се чудех къде се намирам, да не би да съм попаднала в Рая, усещането е неописуемо, наистина...
Имам и котета, и кучета...мама куча ще ражда всеки момент, скоро ще покажа бебоците живот и здраве.
Настаних я при мен, спи в леглото ми, като човек е станала, протяга лапки да ме гушка, много мила душица е. Дъщеря ми я нарече Тали, на най-добрата си приятелка, а аз й викам Туши, на мама куча :)
И така, животът си тече...
Поздрави :)
цитирай
10. vania23 - Напролет, Веси,
12.11.2013 17:14
напролет ще дойдем. Хайде, да не обещавам на 100%, че не обичам да обещая нещо и да не го свърша, но тази твоя специалност страшно ме задължава - поне на 95%. Ако сме живи и здрави и няма някакви катаклизми, сме на инспекция от строителен надзор за издаване на Акт 16, срещи с козички, слушане на птички и разходка до реката. Тъкмо напролет всичко ще е подивяло за нов живот, дано и аз като всичко подивея :)
цитирай
11. vesever - :))) Сладурка, да. . . и аз съм към ...
12.11.2013 17:51
:))) Сладурка, да...и аз съм към подивяване, макар че май при мен по-скоро подивяването си е по рождение...
Ех, да дойде пролетта. Всяка есен почвам да я чакам, и чакам ли, чакам...
Накрая идва и пак си отива, и така всеки път...
Направо заповядайте напролет, аз ако съм жива дотогава, един Бог знае какво още ще съм намислила тук, тъй като съм само в началото на "творческите" дейности, а непременно трябва да се развивам :)))
Никакви разходки и птички, обаче!
Ще практикуваме дружно фитнес...с мотика :):):)
Шегичка, да не се изплашите, мотиката си я не давам, а разходките и птичките ви ги обещавам!
цитирай
12. freeoldmen - За съжаление нещо ми забива.
12.11.2013 18:39
Обикновено не е така, в момента гледам предишният ти клип и няма проблеми...
Поздрави!
цитирай
13. vania23 - :)
12.11.2013 18:46
Целувка :*
цитирай
14. vesever - freeoldmen, ако искаш пробвай в ...
12.11.2013 19:17
freeoldmen, ако искаш пробвай в youtube директно, на следния линк: http://www.youtube.com/watch?v=Ondjs_Zl3cY

Ваня, благодаря :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4066606
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16018
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол