Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.09.2013 10:00 - Варненска
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1256 Коментари: 6 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 




Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. paciencia - Добре дошла от Варна, Веси!
17.09.2013 16:15
Чудех се аз къде се загуби. Липсваше ми свежестта на клипчетата ти! Виждам че е било приказно, забавно. При вас винаги е хубаво!
Радвам се, че сподели! Чудесни сте и тримата!
Най- сърдечни поздрави!
цитирай
2. vesever - Привет, Вася :) Да, много хубаво ...
17.09.2013 20:07
Привет, Вася :)
Да, много хубаво беше, Варна е прекрасно място...но аз както съм ненаситна, искам още :)))
Стягаме се вече, нали почнахме училище...
А клипчетата ми, има вероятност скоро да изчезнат всички - оказа се, че съм нарушила някакви авторски права за музика в youtube и могат да ми изтрият профила там. Та, ако окончателно изчезна, това ще да е причината. Но засега ще сътворя още няколко, пък да видим какво ще стане.
Ама в какъв свят живеем, а.
Винаги съм си мислела, че красотата трябва да е безплатна и неограничена за всички, а то...
цитирай
3. paciencia - Наистина ли?
17.09.2013 22:52
Много жалко ако е така. А Какво ще стане тогава с всички артистични клипове които са в тубата? Значи ли това, че ще могат да се гледат само оригиналните клипове на изпълнителите? Но нали популяризирате музиката им по тоя начин!
И какъв е изхода? Всеки да пее и сам да си озвучава клипа ли?
Много въпроси зададох, но се изненадах. А ти бъди все така оптимистка и сътворявай красота!
Поздрави!
цитирай
4. vesever - Нямам идея, не съм се интересувала ...
18.09.2013 09:32
Нямам идея, не съм се интересувала от тези "условия".
Наскоро видях един прекрасен клип, и след няколко дни, когато исках пак да го видя, излезе съобщение, че този профил е изтрит поради нарушаване на авторски права, де факто изтриват всичко на човека, нарушил правата. Моите клипове са над 200, правя ги от години...
Вероятно ще потърся друго място, където да ги публикувам, където няма такива ограничения. Ако въобще има такова място, не знам...
А, красотата си остава независимо от глупавите измислици на хората...
Имам един приятел от Търново, който прави музика, ползвала съм 2-3 негови мелодии за някои от старите ми клипове, вероятно трябва да се ориентирам към такава музика, която не е 'защитена" с авторски права, че докато се науча професионално да свиря на китара, например, ще мине доста време...:)))))
Поздрави и на теб, Вася :)
цитирай
5. milady - Красотата ще спаси Света:)
24.09.2013 10:36
Благодаря ти ,Веси:) Разбира се,че красотата, трябва да е безплатна:) Това твоето е..красота и творчество в едно:) ПС.Един съвет,бъди внимателна,този закон( за авторските права е коварен.Имам горчив опит от GEMA-DEUTSCHLAND.Поздрави,чудесни сте :))
цитирай
6. vesever - Благодаря ти, Милейди :) Рабо...
24.09.2013 11:23
Благодаря ти, Милейди :)
Работата е там, че не ме уведомяват веднага за нарушени права, в моя случай повече от месец след въпросния клип ми изпратиха предупреждение. Да, може би ще се поинтересувам. Аз ползвам любими песни и не знам предварително кои са "забранени"...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4043539
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол