Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2013 10:00 - Родена
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6992 Коментари: 11 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg






Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vania23 - Честит рожден ден, родена!
30.07.2013 10:28
Прекрасна магия е раждането за такъв живот.
Танцът на живота... Благодаря :)
цитирай
2. vesever - Благодаря ти, Ваня :)
30.07.2013 10:44
Благодаря ти, Ваня :)
Така е...с танц и песен преодолявам трудностите...на "другия" свят
Радвам се, че споделянето ми тук ви доставя добри емоции...на мен тази 'магия' ми носи много сила и радост.
...
цитирай
3. paciencia - В слънчев ден си родена, Слънчево момиче!
30.07.2013 10:49
Май, от Реката си родена!
Честит да е животът ти!
цитирай
4. vesever - Благодаря ти, Вася! Реката. . . ...
30.07.2013 11:24
Благодаря ти, Вася!
Реката...да, там ми е Душата :)
цитирай
5. cinderellathespy - Хей Брей!
30.07.2013 12:04
Хоп и аз на купона тук!!! :)))
ЧРД, Весиии!
Да си здрава и много щастлива!
Това ти пожелавам - човек като е здрав и в хармония със себе си има всичко, което му е нужно! Танца - суперрррр, Ти - страхотнааааа, рекичката - вълшебна! :))
Много много ме усмихна, като те гледах такава щастлива и кефеща се във водичката!!! :))))
Аз от вчера съм на едно яко динамично парче - снощи като се прибрах от работа и тая сутрин на ранина пак - яко денс вкъщи и страхотно усещане за адреналинно излитане! Пускам ти я - ако имаш яки тонколони - надуй я до дупка и политайййййййййййй! Прегръщам тееее! Усмихнато да ти е, речна русалке сладка! :)))

Ели
_______________________________________
Sash! feat. Tina Cousins - Mysterious Times
http://www.youtube.com/watch?v=WYJlYjo1ujY
цитирай
6. vesever - Ахаха, Ели, благодаря ти :)) С...
30.07.2013 12:47
Ахаха, Ели, благодаря ти :))
Свежо е, таман напоследък имам нужда малко от разкършване. Следобед ще се разкърша малко с валяка, имам още за боядисване по къщата, а довечера ще водя децата на ресторант, да отбележим събитието.
Искаш ли и от мен една песен, която приятел ми прати наскоро и много ми е силна...на тази песен съм намислила да се вихря на реката, с китарата...ама ще уморя горките рибки, как ли ще ме изтърпят...
Заповядай
http://www.youtube.com/watch?v=49JbOKrPFAI
Песента е изключително силна и завладяваща, и като смисъл, и като звучене....
Момичета, след малко ще ви напиша какво ми измислиха децата за рождения ден, направо ме разплакаха.
цитирай
7. vesever - Ето стихчето от дечковците, за мен
30.07.2013 12:58
ЧРД, Весила
пожелаваме ти чудна сила
да отгледаш ти децата
и да покориш гората
индиански танци да танцуваш
дни и нощи да лудуваш
дето минеш денем
трева позеленява
дето минеш нощем
звезда изгрява
дето прекосиш реката
избистря се водата
хвърката си като птица
волна хубавица
тая чудна сила
имаш я защото
ти си
индианка мила

/Весила е индианското ми име, което децата измислиха/ и тотално ме поразиха с това стихче.
:)
Живи и здрави всички!
цитирай
8. paciencia - Я, какви ритми се леят при теб, Веси!
30.07.2013 16:32
Купонът е в разгара си и музиката на ниво! Наистина песента, която ти е изпратил приятелят ти е много съдържателна и ритмична, с хубаво послание.
А децата ти са страхотни! Вижда се колко те обичат! Чудесно стихо са ти сътворили!
Весело да ви е, Весила!
цитирай
9. vesever - :))) Благодаря ти :) Ами ние се ...
30.07.2013 16:47
:))) Благодаря ти :)
Ами ние се почерпихме с тортата, която този път по изключение беше вита баница, много им хареса на дечковците и я ометоха. Сложихме си свещичка на "тортата", беше весело, но май ми се размина работата, която бях предвидила...:)))
Е, и утре е ден...
цитирай
10. travell - :)
30.07.2013 22:49
Жива и здрава! Наистина си като индианка в тая река.
цитирай
11. vesever - Благодаря ти, Пътешественико :...
30.07.2013 23:13
Благодаря ти, Пътешественико :)
И ти жив и здрав бъди и да те спохождат само добрини :)
цитирай
12. candysays - И тук да ти напиша същите думи :) ...Удивителна си!
30.07.2013 23:27
Честита бъди, рожденничке, и много, много щастлива! Прекрасен видеоклип, разкошен начин да отпразнуваш рождения си ден! Приличаш ми наистина на волна птица, на силна и мъдра душа, въплътила женствеността и топлотата на Майката - Земя в себе си, обичаща, раздаваща се, празнуваща Живота и връзката си с Него... И много красиво танцуваш, като индийка :) А има и нещо индианско във връзката ти с природата, да... Такива разни неща си мислех, като гледах клипа по-рано днес. Ще видя и другите видеа, или поне някои, като имам малко време... Жива и здрава бъди, както и семейството ти!
цитирай
13. barrybarovec - Честит Рожден Ден и от мен! Пож...
31.07.2013 01:16
Честит Рожден Ден и от мен!
Пожелавамм ти всички твои мечти да се сбъднат :) Човек без мечти е като дърво без корени.
Поздрав с една песен, надявам се да ти хареса :)

http://www.youtube.com/watch?v=EZu6mquPJ1Y
цитирай
14. comfy - Честит рожден ден, Веси!! :)
31.07.2013 08:54
Здраве и Любов!! *

к.к.
цитирай
15. vesever - Благодаря ти, Криси, да. . аз така ...
31.07.2013 11:15
Благодаря ти, Криси, да..аз така празнувам..с повод и без повод...

Бари, благодаря ти, песента е уникална...много ми хареса! Ще ти направя поздрав с тази песен, и друг танц от мен, според този ритъм, ще е весел танц и клипът ми ще се казва "Весела". Вече го виждам...завъртя ми се визия в главата, до няколко дни ще я осъществя, идната седмица.

Благодаря ти, Кирил, и на теб всичко добро :)
цитирай
16. makont - На феята на реките,
31.07.2013 13:55
честит рожден ден, с пожелание за щастие, усмивки, настроение и все така лъчезарна и слънчева!
цитирай
17. vesever - Благодаря ти от сърце :)
31.07.2013 14:29
Благодаря ти от сърце, Мая :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4044202
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол