Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.09.2021 09:25 - Огньове
Автор: zemela Категория: Изкуство   
Прочетен: 1038 Коментари: 3 Гласове:
21


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Стоя между огньове – точно два.
От двете ми страни, горят пожари.
Пълзи гъст дим към светли небеса,
земята, под краката боси, пари. 

Все повече разгарят се, за миг
достигат чак върха на планината.
Ни бягство ме спасява, нито вик –
почти затварят кръг – два страшни свята. 

Отляво пламват всичките неща,
които съм докосвала, живяла,
а вдясно – като клада, любовта
ме вика и поглъща ме изцяло. 

Огньове – жива, ярка светлина
или греховни пламъци от ада!?
Не зная, между тях сама стоя
и няма помощ, милост и пощада. 

Изпитват ли ме? Още в древността,
били са тест за вяра, чест, коварство…
В стихията бушуваща стоя
и смело изучавам нестинарство.




Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cinderellathespy - Резонанс...
14.09.2021 13:30
Супер, Вики!
Ще опитам да резонирам...
Тъй ми идва...
Като видя какво ще излезе, ще мина да споделя!
Прегръщам те топличко!*

Ели
цитирай
2. cinderellathespy - Вики, ето го:
15.09.2021 13:48
Два огъня…

Два огъня сме – аз и ти,
небето и земята все събрали,
а общата душа лети,
по вихрените звездни магистрали.

Притискат неизречени слова,
те винаги от ляво ни прогарят,
а пък от дясно свети обичта -
съдбите ни във нея се стопяват.

На изток аз раста сред равнина,
а ти на запад крачиш устремено,
два пламъка творящи мъдростта,
едно сърце сред бурите спасено.

Разтрелват ни все тайни за преди,
за стари времена, и злоба, ревност,
тъй всичко е във моите очи –
една забравена отдавна вечност.

Обелих аз докрайно колене
докато скитах тиха сред полята,
сподвижници ми бяха ветрове
и златни класове сред необята.

А отговори времето тъче
на своя стан от мъка и копнежи,
към теб протягам своите ръце
във някакви отколешни стремежи.

Чуй, слънцето във мен се извиси,
отново ме беляза като птица
прошепна ми : „Със него полети“ -
Единствена звезда – Зорница.

Тъй моя огън в теб се приюти,
а твоя в светлината ми възкръсна,
досбъднаха се купища мечти,
а любовта над всички се разпръсна.

15.09.2021г.
Елица

На Пламъка близнак

Сърдечни поздрави, Вики!*
цитирай
3. shveik5 - При толкова съспенс и драматизъм,
16.09.2021 21:13

тъкмо ми замириса на опърлено :) и видях Феникс да излита. Умееш да се измъкваш от всякакви ситуации с завидно достойнство. Дано въглените не червенеят много!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zemela
Категория: Изкуство
Прочетен: 1627752
Постинги: 512
Коментари: 1731
Гласове: 23896
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031