Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2018 06:42 - БУХТИ ЕЛХИЧКИ
Автор: radi2018 Категория: Рецепти   
Прочетен: 742 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Обичам заигравките с тесто!Обичам и да експериментирам с различни форми на бухтите!Рецептата ми остана от майка ми.Просто,лесно,икономично!Правила съм ги в какви ли не форми.Сега са елхички - с настроение за идващата Коледа!Обичам Коледаааа!



 

 

image

 

image

 

image

 

 

 

 

 

 

 

 

 

image




НЕОБХОДИМИ ПРОДУКТИ:



image

image



- 1 кофичка кисело мляко с по-висок процент масленост

- 1 ч.л. сода бикарбонат

- 1 ч.л. сол

- щипка захар

- 1/2 ч.л. оцет

- 1ч.л. ракия

- 1 жълтък/белтъка го оставяме за слепване на елхичките/

- брашно,колкото поеме/знам,че този термин не допада на младите домакини,но не може точно да се измери,на мен ми пое около 800г/ докато тестото спре да лепне по ръцете и може да се точи.


 

 

image





НАЧИН НА ПРИГОТВЯНЕ:


Всички продукти трябва да са със стайна температура.Разбиваме жълтъка и го добавяме към млякото.Разтваряме содата в оцета и добавяме и нея.Започва да шупти.Слагаме солта , захарта и  ракията в млякото.И започваме да ръсим постепенно пресятото брашно,като същевременно месим.Когато тестото е готово,разточваме го на кора с дебелина 3 мм. Оставяме го за половин час и после започваме да изрязваме елементите на бухтите.Аз съм избрала три подходящи големини от звезди за коледни сладки.Изрязваме първата,най-голямата.В средата намазваме с белтък.В средата е втората по големина,и накрая залепваме най-малката.Натискаме с пръст в средата ,за да се слепят добре трите части.Пържим на умерена температура/при мен е степен 4 от 6 възможни/.Когато се зачервят отдолу,обръщаме.Не ги отцеждам на хартия,защото не поемат много мазнина/оцетът и ракията предотвратяват този процес/.Поръсваме с пудра захар.





 

 

image

 


Тагове:   тестени,   пържени,   бухти,   елхички,


Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: radi2018
Категория: Рецепти
Прочетен: 529803
Постинги: 269
Коментари: 150
Гласове: 288
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031