Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2017 17:39 - Може пък...
Автор: kanibal Категория: Поезия   
Прочетен: 8650 Коментари: 24 Гласове:
24


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Може пък да не си мираж,

жаден и огнедишащ,
може  от тебе капки кураж
прелестно да се стичат,
може светът да е нов сега,
да сочи твойта посока,

и да си всъщност една дъга,
малка, зеленоока...
Може пък в тоя грозен свят

ти красота да носиш,

и да засищащ моя глад,

без топлина да просиш,

просто се хвърлям аз сега

в твойта красива бездна,

и се окъпвам във дъга,

дано да не изчезнеш..




Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

1. starforlife - Виж сега, пич...
10.12.2017 18:34
Ако никой не ти го е казвал - ще ти го кажа аз:
ТИ СИ БОЛЕН!
Повярвай ми!
Казвам го съвсем незаядливо и добронамерено.
А, ако се чудиш защо ти го казвам - достатъчно ще е да прочетеш последните ми коментари
тук: http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2017/12/09/otgovor-na-priiatelkata-mi-korti-na-komentar-no5-pod-predhod.1581868
и
тук: http://sofisofi.blog.bg/poezia/2017/12/09/svetyt-na-sofi.1581908


ПС: Дори поезията ти да е връх, с поведението си ти я обезличаваш.
А се възмущаваш от Чу, при все, че не дори той помпи постингите си, а при теб това е болестно състояние.
цитирай
2. starforlife - Ха! Модерация!
10.12.2017 18:35
Типично-поетично!
От това също се възмущаваше спрямо Уондър...
цитирай
3. kanibal - хаа, болният вика Ти си болен.
10.12.2017 19:05
starforlife написа:
Ако никой не ти го е казвал - ще ти го кажа аз:
ТИ СИ БОЛЕН!
Повярвай ми!
Казвам го съвсем незаядливо и добронамерено.
А, ако се чудиш защо ти го казвам - достатъчно ще е да прочетеш последните ми коментари
тук: http://starforlife/lichni-dnevnici/2017/12/09/otgovor-na-priiatelkata-mi-korti-na-komentar-no5-pod-predhod.1581868
и
тук: http://sofisofi/poezia/2017/12/09/svetyt-na-sofi.1581908




ПС: Дори поезията ти да е връх, с поведението си ти я обезличаваш.
А се възмущаваш от Чу, при все, че не дори той помпи постингите си, а при теб това е болестно състояние.





ти се мислиш за гений, не аз.

и ти ближеш чучелото и двете му духачки ва и ред.
Значи други постинги може да са напомпани, ама моите не??
Десет пъти апелирах да няма поезия на първа - не чуха.
Тогава ще се помпя и аз.
цитирай
4. kanibal - ами ония путеси дето харесваш също имат,напр, земела.
10.12.2017 19:09
starforlife написа:
Типично-поетично!
От това също се възмущаваше спрямо Уондър...

цитирай
5. starforlife - Виж сега, пич...
10.12.2017 20:38
Първо: за разлика от теб - въпросните не са болни!
Те НЕ се имат за връх някакъв! Виж за мен е доказано (със сертификати от МЕНСА и ГИГА), че съм гении! ха ха ха
А ти си мислиш, че трябва да висиш с тъпия си аватар ЕЖЕДНЕВНО на "първа" и, че поезията ти е връх.
Земела нопример, чиито НИК не бива да произнася зловонната ти уста - е в хиляди нива НАД теб в Поезията.
И не бълва като теб ежедневно дори не по едно, а често по 2-3 стихота.
И каквото и да напише - се харесва от 99% от хората тук.
За теб това не се отнася.
Ред си пише нейни си закачки БЕЗ да напъва да е известна. Напротив.
Чу го помпят и колкото по-рано признаеш, че го правиш И ТИ, толкова по-нормален ще си в моите очи.
Аз НЕ се самопомпя като теб - тук също може да признаеш, че отново И ТИ го правиш.
На мен ми дреме дали мой постинг ще стигне "първа" или не.
Аз съм признат (включително и по отношение на писането от мен на Поезия) от тези, които са Авторитети по дадените въпроси.
За поезията - от Автори, издавани от издателства и притежаващи признание от общността, а не сам-издат.
МълчанияОтНадежда например - Реален Творец, с куп издания от сериозни издателства, а не... жена (респективно мъж) зад щанда в шир-потребата.

Схващаш ли разликата или да ти го спелувам?

После: Допускаш уникални правописни грешки!
Уникални!
Непростими за един Творец на Перото.
Аз не се имам за такъв и ми е простено.
Но мен грешка при писането на код например - няма да ме видиш да направя.
И не понеже се работи с дебъгери: факт е, че пиша код със скоростта, с която говоря.
Така всъщност пиша и Поезията.

Времето е най-ценният ресурс, пич!
А ти си го губиш тук!
По цял ден!
Всеки ден!
Ненормално е просто...
цитирай
6. starforlife - А, да, пропуснах да отбележа:
10.12.2017 20:45
Въпросните (включително моя милост) НЯМАТ куп НИК-ове, или ако имат повече от един (като Ред както я наричаш) - не ги крият.
И което е по-важно: не обикалят постоянно чуждите блогове и да сеят смард, както ТИ ГО ПРАВИШ!

Еее, как да не си болен тогава? М?
Ти си просто едно нищо, свиквай с това.
Както нищо съм и аз и всеки.
Схващаш ли?
Гробищата са пълни с незаменими изгнили трупове като мен и теб.
Натам всеки е тръгнал, но разликата е, че някои вървят и се забавляват, а други просто си губят Времето.
Ти спадаш към вторите.
цитирай
7. kanibal - Ама че си дърдорко! Мъжете не д...
10.12.2017 21:23
Ама че си дърдорко!
Мъжете не дрънкат като теб, а са кратки.
Пак повтарям, че на първа не трябва да има поезия, защото напомпана поезия е като ....много мръсна дума.
Според блекито чу се помпи сам, според Юлка го помпи Йотова.
И в двата случая не съм аз.
Поезията и тук, и изобщо в интернет, е толкова ужасяваща, че не би трябвало да се взема на сериозно.
Интернет поезията е фригидна проститутка.
С моите включвания в някои постинги с няколко Ника внасям малко живец в консервираната и стерилна атмосфера, тъй че няма нищо лошо в това.
Без поезия на първа!
Иначе е бардак, както се видя.
цитирай
8. starforlife - Виж сега, пич...
10.12.2017 21:49
Често съм океанословен по две причини.
Първо, имам дар слово и умея да говоря. Факт!
Второ, при мен често е така: аз режа салата например, а Кортана (ама не Приятелката ми Корти, а асистента на Уиндоус) пише под моя вербална диктовка.
Схващаш ли или да ти го спелувам?

Тоест: аз не си губя времето да пиша даден дълъг коментар, а докато правя нещо друго - обикновено го диктувам.
Ето ти още едно потвърждение, че аз... съм гений - ха ха ха - а ти си губиш времето да пишеш всеки ден десетки коментари.
Ако бях крава или овца - щях да се ограничавам до "муу" и "бее".
Аз обаче съм интелигентен човек, с богат речников запас, и е нормално да говоря продължително. Ако ти не го можеш - това е твой проблем.
В това, че съм океанословен - съм "обвиняван" САМО тук, в дървинофилософския блог.бг.
В десетки форуми по света (където пиша редовно или чат-пат) - това се цени високо.
Ето виждаш ли? Дори и с това си мнение, показваш комплексите си и ограничеността на разбиранията си. Робуваш на Интернет-"стандарти".
А аз (такива като мен) ги изграждам.
хе хе хе

Достатъчно внимание ти отделих. Остани си със здраве и от тук, блога - та директно там, където над една врата преди време прочетох комичния, но замислящ надпис "И ние бяхме като вас - и вие ще дойдете при нас!".
Мястото с надгробните плочи имам в предвид - да не се объркаш...
цитирай
9. kanibal - Уау, тази вечер ми гостува гений. Ще ...
10.12.2017 22:00
Уау, тази вечер ми гостува гений.
Ще взема и аз да се почувствам божествен!

Жив и здрав!
цитирай
10. kanibal - И за финал - в момента най-отгоре е ...
10.12.2017 22:10
И за финал - в момента най-отгоре е постинг за цар Иван Александър.
Ето такива неща трябва да има на първа.
История, политика, медицина, философия, езотерика.
Не и чудовища, чудесници, канибали, мисани, тиковци, точици и пр.
цитирай
11. starforlife - Виж сега, пич...
10.12.2017 22:11
Заслепен от тесногръдието си, дори не осъзнаваш, че ти СИ божествен!
Всеки е такъв! Всеки човек е уникален и това е достатъчно да е божествен!
Гениален също!

И ако нещо се опитах да ти кажа днес, то е, че губиш от тази Божествена Искра с изявите си.
Да лееш тъпи и пошли коментари от куп НИК-ове (от които си и самогласуваш), те прави смешен и жалък.
Ще кажеш: "Ама то го прави и... Чу" примерно.
Но е факт, че ако него (примерно) призова да оповести статистиката си - предполагам ще го направи и никой няма да възроптае, че я е моделирал.
Докато ти, ако я оповестиш - ще се види истинността на твърдението ми, че никой реален и нормален не ти гласува, а го правиш от споменатите твои глупендерски и сеещи зловоние НИК-ове.
Или ще оспориш? (божественото ми - ха ха ха - твърдение)
цитирай
12. kanibal - Уфф, и ти имаш много никове, и ти си ...
10.12.2017 22:16
Уфф, и ти имаш много никове, и ти си самогласуваш с
тях, и ти си същият.
Но си прав, че губя от искрата!!

Айде заспивай вече!
цитирай
13. kanibal - ето ти. само 2ника са мои
10.12.2017 22:24
22:05 - starforlife
22:01 - ladylady
21:58 - loop1
21:40 - starforlife
20:41 - starforlife
20:29 - starforlife
19:20 - stix
18:31 - starforlife
15:50 - vania23
07:47 - ferhunde
07:36 - blackocean
07:33 - allbatros
07:32 - tahionia
06:47 - barona40
09.12 22:11 - schumpov
09.12 21:40 - getoveyoselph
09.12 21:04 - sezoni
цитирай
14. ladylady - Георге,днес ми хареса с този отворен тон..
10.12.2017 22:44
но, и канибалсон има право за много неща..
блога е задръстен от Величия,вкл и „твоите“ любими капацитети,
сигурно си забелязал, аз също съм ценител с особен вкус,
и имам няколко любимци,които ти не четеш, и не разбираш,сигурно
а, за Помпата е смешно и жалко,комплексарско, да си ги мерите 3-ма 4-ма..
не чухме само, дали канибал помпи теб,или ти..саморъчно-автоматично..
в тази блого среда, наистина нормален човек не може да ..издържи..
знам ,че имаш дар Слово, и аз имам....охооо,
и стихота пописвам,то кой не пише?
римата е като плуването, каране на колело, секса..дишането../особено с Гугъл
само нямам помпа, и чак толкова нерви, да ..диктувам на кортана..
за клонингите, не упреквай само домакина, познаваме се отдавна..
той си признава, че опитва да разчупи атмосферата,която е по-скучна
и от манастир, а според мен е инфантилна в 98% от блоговете..
аз нали ти казах за Уондър, ноо ти се опита да ме обориш..
и за анка-троиа казах, че е двойник на Анета..
и за ГТ че си коментира сам..с още два клонинга..
Съгласна съм,че канибал прекали да се заяжда с Чу и Ва..
но,и те са досадни многоо..
така мисля, нищо че харесвам Валя много.
Всеки има лично виждане и преценка за ситуацията и съблогерите..
а консенсус никога няма да бъде постигнат..
така са решили да действат инвестора
ее,тук си прав..
мързи ме да пиша още....лека


цитирай
15. ladylady - Ж ,губиш Реална представа, омръзна ми с твоята посл.дума../и тъпи ж.клонинги,аман!
10.12.2017 22:48
И за финал - в момента най-отгоре е постинг за цар Иван Александър.
Ето такива неща трябва да има на първа.
История, политика, медицина, философия, езотерика.
Не и чудовища, чудесници, канибали, мисани, тиковци, точици и пр.

абсолютнооо прав, брава!!!
цитирай
16. starforlife - Виж сега, пич...
10.12.2017 23:02
kanibal написа:
22:05 - starforlife
22:01 - ladylady
21:58 - loop1
21:40 - starforlife
20:41 - starforlife
20:29 - starforlife
19:20 - stix
18:31 - starforlife
15:50 - vania23
07:47 - ferhunde
07:36 - blackocean
07:33 - allbatros
07:32 - tahionia
06:47 - barona40
09.12 22:11 - schumpov
09.12 21:40 - getoveyoselph
09.12 21:04 - sezoni

Аз съм програмист и работя зад компютър...
Кога заради часова разлика, кога заради това, че през нощта е по-спокойно...
Кога заради това, че често работя със (по) сина си, а той също е зает човек и малко трудно през деня се засичаме... - работя обикновено след полунощ.
Но да оставим това настрана сега.
По-"важното" в случая е следното:
Този ти постинг е написан в 17:39 часа, нали така?
Към момента на подаване на тази статистика, е гласуван от 8 УЖ блогъра, нали така?
Как така става, че сме те прочели (аз всъщност НЕ съм чел стихото ти, още по-малко да ти гласувам) 4 НИК-а, а имаш 8 гласа?
М?

ПС: Твърдението ти, че имам повече от един ДЕЙСТВАЩИ НИК-ове и си самогласувам, естествено НЕ е вярно и е плод на това, че мислиш дедукцията за силна твоя страна, а явно не е.
Но пък ми е през мандрагогата дали точно пък ти ми вярваш или не - който е от значение за мен - се и среща с притежателите на НИК-ове, за които имаше съмнение, и има ГСМ-ите на всички, които редовно коментират при мен.
Защото, ако не знаеш - е нормално, нормалните хора да общуват не само тук, в блога, а да се запознават, срещат, веселят, и извън него.
Съжалявам те, че явно представите ти за живот започват и свършват в това виртуално пространство.
цитирай
17. starforlife - ПС: После, как от само 4 със сигурност реални НИК-ове (vania23, stix, ladylady и мое звездно великолепие - ха ха ха) въобще за деня,
10.12.2017 23:06
ти събра стотици прочити и въпросните 8 гласа?
Реторичен въпрос, не ми отговаряй.
Просто ето ти доказателство, че си болен да се самопомпиш и да си самогласуваш.
цитирай
18. vania23 - Аз гласувам за
11.12.2017 12:17
стихотворенията на kanibal. Тоест, ето че не е вярно, че си гласува сам. Гласувам и за други стихотворения от други автори.
Съгласна съм, че поезия не трябва да има на първа. Аз мислено я наричам "стената на срама".
Грозни са конфликтите между поети - най-малкото никак не са поетични.
И само още нещо да добавя... Нека да пише толкова, колкото душата му иска. Не е правилно някой да размахва пръст на поета и да му казва, че пишел повече, от колкото било нормално. Абсурдно е...
цитирай
19. kanibal - Ето че и друг е на мнение, че поезия на ...
11.12.2017 12:55
Ето че и друг е на мнение, че поезия на стената на срама не трябва да има!!!!
Ваня, поздрави!
цитирай
20. kanibal - Юлке, само ти комай виждаш ужасяващата скука тук.
11.12.2017 12:58
ladylady написа:
но, и канибалсон има право за много неща..
блога е задръстен от Величия,вкл и „твоите“ любими капацитети,
сигурно си забелязал, аз също съм ценител с особен вкус,
и имам няколко любимци,които ти не четеш, и не разбираш,сигурно
а, за Помпата е смешно и жалко,комплексарско, да си ги мерите 3-ма 4-ма..
не чухме само, дали канибал помпи теб,или ти..саморъчно-автоматично..
в тази блого среда, наистина нормален човек не може да ..издържи..
знам ,че имаш дар Слово, и аз имам....охооо,
и стихота пописвам,то кой не пише?
римата е като плуването, каране на колело, секса..дишането../особено с Гугъл
само нямам помпа, и чак толкова нерви, да ..диктувам на кортана..
за клонингите, не упреквай само домакина, познаваме се отдавна..
той си признава, че опитва да разчупи атмосферата,която е по-скучна
и от манастир, а според мен е инфантилна в 98% от блоговете..
аз нали ти казах за Уондър, ноо ти се опита да ме обориш..
и за анка-троиа казах, че е двойник на Анета..
и за ГТ че си коментира сам..с още два клонинга..
Съгласна съм,че канибал прекали да се заяжда с Чу и Ва..
но,и те са досадни многоо..
така мисля, нищо че харесвам Валя много.
Всеки има лично виждане и преценка за ситуацията и съблогерите..
а консенсус никога няма да бъде постигнат..
така са решили да действат инвестора
ее,тук си прав..
мързи ме да пиша още....лека



цитирай
21. ladylady - даа,скука,срам и позор е П-ва../умишлено създ. за конфликти,разпри,интриги..
11.12.2017 15:16
и,тъй като обичам да съм изрядна в Словото си,да споделя..
блога е в ръцете на ..3-4 ма помпиери..Уондерка,Гого,БП, Валка Й, и автора на този Пост ,и закса, в посл време..

1.Чу,всеки ден с безкрайни чалгАрии,напомпан от Валюша
2.Валюша и Редбъсс, същата схема....
3.БП помпи фрийчо, борн, кушел,€кономичният Соф. дребен еснаф..
мерлин68, Уондър,джойси,мара866 с клонингите, и мн.други, и мен също...
най-често, който му падне, за да свали Чу от П-ва. що за дебилизъм?!!
4.Уондър сама се надува всеки Божи ден/щот била Духовна, и да я четат в Китай..
тя има около 10 ина имена,с които се самохвали, гласува и коментира..
освен камерния Хор от 5-6 пенсионери/стела50, бабавенетадончева,Коста и.др.
5.ГогоСтар, в момента помпи спорадично свои ..Бисери, и няколко поетеси..
щото те го хвалят, защото пък той се натиска да им помага технично..
кухите профили на ГоСтар си личат, виждат се от Марс, и Берлин ТВ..
аннгри,рафф,информант,либбриан,сиазън76,мюзикгърли..посл. да затвори блога
за кортана, Студия ще напиша през Зимната ваканция..
която хем е немски възпитаник, завършила не каза къде Древни езици ииндоЕвроп
култура, хем е Супер надарен ИТ елемент..
хем..неизменно до бат гОго..ее как тъй става ,бре мъШки!!
Учудвам се как може образован човек на 46 г, да си мисли, че някой му връзва
че бил и програмист, и пишел в десетки форуми ..по Света..като поназнайва само ръшън..
алооо, Жоре,имам свидетели/ки, озапти си супер болното Его, батка..
срамота голяма, одъртя..
и така, да спра до тук...
/ейй, ся очаквам кака кУртана да ми опонира с мастърски..истории за пубери..

поздрави на всички,забавлявайте се,хоора!!
Юлия

цитирай
22. kanibal - Геният Стар ме затрупа с думи. Уж...
11.12.2017 15:52
Геният Стар ме затрупа с думи.
Ужас!
Всичко хубаво, ама да не беше един от ТКЗС Чу, хахаха.
цитирай
23. kanibal - Юлке, Гого ме обвинява точно в това, ...
11.12.2017 15:56
Юлке, Гого ме обвинява точно в това, което сам прави.
А ако бях маниак на тая тема, щях да съм се напомпал досега и да съм вместо ония тъпотии на Стела и секирата.
Повече обичам да не съм на първа, а да шибам минуси на напомпаните дивотии.
цитирай
24. milady - ж мога да го направя ..калинка, нищо че има помпа,инДжинерно..и две виШи..
11.12.2017 16:25
аз го познавам,ако не знаеш, общувахме тук,по телеф, и в скайп..
гепих го още сл.10ина дни, инак щях да ставам Господица на тозз Господ
/без майтап....
точно за Лъжи,манипулации и фантазии на един пров.комплексар изчезнах яко дим..
не искам да го обидя, той си има неговите качества, ноо Истината е такава
всички които коментират Гош, са клонинги/ особено Женските..хахаа...
не можа да си намери една ..топла женка, да куртоляса малко..
няма никакви ГСМ и колеги, които САМО него чакат, да влезе в блог бе ге то..
ареее, стига бее,болна главо...ша та дам на кУртана..гол :)))
...успокой са, батка, пий довечера два Ксанакса/25мг..
/кака Джули
цитирай
25. kanibal - Юлке, известни ми са подвизите на ...
11.12.2017 16:35
Юлке, известни ми са подвизите на Гогата, никовете му, с които си се коментира сам, и всичко останало.
Двамата с Чучелото са сиамски близнаци.
цитирай
26. starforlife - 3в1:
11.12.2017 19:57
~ 18. vania23 - Ваня, да ме видя някъде да казвам, че никой не гласува за домакина тук?
Но едно е да гласуват 3 като теб, а да има 23 гласа.
Моите например се знаят кои ги поставят - нищо, че не коментират болшинството, защото се страхуват именно от такива като домакина - девиантни и пошли люде.
Естествено, че не е проблем да пише и по 100 неща дневно!
Но е смешно когато обвинява Станков (когото НЕ чета и НЕ помпя - НИКОГО ТУК НЕ ПОМПЯ, ВКЛЮЧИТЕЛНО СЕБЕ СИ!), че пишел всеки ден, а да е същия и то в пъти повече. И се самопомпи. А Станков ГО ПОМПЯТ!
ПовЕрвай ми - разбирам ги и ги ВИЖДАМ тези неща - все пак съм програмист и от 1996-та с това си изкарвам не само моята прехрана, а и давам такава на куп хора.

~ milady в няколкото й коментнара: Ще ме направиш калинка - мъдИ!
Знаеш, че само да реша - и си аут.
Ти си просто смешна и жалка.
А за голословното ти твърдение, че ме познаваш -п човек се опознава с години, а не...
А за факта, че съм Програмист и не само - 11-ти коментар тук:
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2017/08/20/snimkov-pytepis-do-quot-raffy-quot-v-plovdiv-i-nazad-s-priia.1563037
Цитираните линкове водят към снимки на част от дипломите и сертификатите ми.
Но това ще го видиш и по друг начин тепърва.

~ kanibal също в няколкото си коментара - Колкото и да се пънеш - ти си НИКОЙ!
А аз, да - нескромно звучи - но съм НЯКОЙ!
Познават ме маса хора по света.
Някои тук четат твоите стихове и след минути са изветряли.
А колкото и наистина детинско да звучи - маса хора и тук, са имали реални ползи от мои съвети и материали.
Продължават да имат и тепърва ще имат.
Пирамидата на Маслоу май не я схващаш добре...
цитирай
27. starforlife - Ако въобще си чувал за нея...
11.12.2017 19:57
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kanibal
Категория: Поезия
Прочетен: 523176
Постинги: 332
Коментари: 949
Гласове: 26971
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031