Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.09.2020 20:20 - Етюди из красотите на родния ми Перник!
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2845 Коментари: 14 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 По случай празника ви подарявам няколко кадъра от моя град!

Любимият ми храм в Перник

image

Попаднах на горда перничанка...

image

С племенниците ми винаги е забавно

image


image

Къщичката на баба Яга в парка и....самата баба Яга позира специално за блога ми ))


image


image

Нека бъдем деца ))

image



image


image

Без балерините Перник не може! 

image

И величественият паметник на Миньора!

image

В любимото ми село Планиница, където отраснахме с братовчедите ми...
image

Сбъднах си една мечта - да яздя конче! Ще си взема и свое жребче и ще препускам с него по полята и горите леденишки ))

image


image

В старата къща на баба има съкровища!

image

На прага на бабината къща, където всяко лято се събирахме с братовчедите. Толкова спомени, толкова носталгия. Баба и дядо вече ги няма, ала спомените остават завинаги!

image

На село е хубаво! И тук има място за манекенки )))

image


image

Ето и храма, който наскоро са построили в селото ни...

image






Гласувай:
13



1. zax - М-м-мамалееей Веси. К'ви бицепси ...
06.09.2020 21:39
М-м-мамалееей Веси. К'ви бицепси си отпрала. Ти не си за жребче а направо за Корида.
;)
цитирай
2. vesever - Заксън, винаги съм твърдяла, че ...
06.09.2020 22:09
Заксън, винаги съм твърдяла, че бицепсите ми никак не са за подценяване ))
Мога да равностоя на всеки мъж, дори и на двама мъже! )) Не за друго, а защото работата, която върша, е за двама мъже ). Гордея се със себе си!

Не се сещам в момента за точната дума, затова съчиних "равностоя".

Поздрави!
цитирай
3. lexparsy -    Хей, бях забравил че си от този ...
07.09.2020 18:46
   Хей, бях забравил че си от този край Веси. Радваме се че Перник така се е обновил А вие сте го освежили с балеринки и манекенки... :-))
   Като потърсих селото ти на картата, видях че е до Радомир и "Червена могила" от където имам луди студентски спомени от бригади... Хиля се, защото се сетих че като минах преди няколко години от пътя се вижда надпис с огромни букви на едно хале "Шипката е Шемет!" Така ми викаха... :-)))
   А ти пък кога успя пак да стигнеш до морето.... Сигурно септемврийско е много прохладно и романтично... Поздрави го от мене и от Ливингстън... :-))
цитирай
4. vesever - Лекси, весело да ти е )) Радвам се ...
07.09.2020 22:28
Лекси, весело да ти е ))
Радвам се за щурите ти спомени, щеше да ми е интересно да видя и аз този надпис, непременно щях да го снимам ))
Ами, пътешественик съм, какво да се прави, морето често ме привиква при себе си, и Нептун най-вече ))
Може би и в късна есен ще направя малко плажуване и после...чак на зима хахах )))

Благодаря за поздравите, тази вечер Ливингстън дойде по залез, какви снимки направих...ще покажа в рамките на седмицата!

Поздрави!
цитирай
5. planinitenabulgaria - И аз съм бил в с. Планиница, запомних едно нестандартно име, Нефтелина.
07.09.2020 23:18
Селото е към областта Граово, където са живяли истинските перничани, вземали си за булки трънчанки за да не се кръвосмесят. Затова си остават жизнени до днес. А днешните перничани граовци наричат винкелите или навлеците, защото са дошли на работа тук когато Перник бе голям промишлен град. Той ще стане обаче квартал на София, когато метрото достигне Горна Баня, а влаковете от шестте гари на Перник ще правят връзка с метрото.
Поздравления за постинга, снимките в с. Планиница са много мили.
цитирай
6. vesever - Коста, привет! ...
08.09.2020 13:13
Коста, привет!
Благодаря ти!
Леля Нефтелинка беше моя близка роднина. Снимката с розово-цикламените големи маргарити, пред които съм седнала, е от нейния двор. Сега синът й и снаха й се грижат за градината и къщата, с тях се видяхме, близки сме били през годините на детството ми, а сега рядско успявам да ида до родния си край, но беше много хубаво...и снимките се получиха много добре, мили спомени ще ми останат..
Поздрави!
цитирай
7. lexparsy -    Извини Веси, но и аз като хейтъ...
08.09.2020 18:36
   Извини Веси, но и аз като хейтърите ще променя контекста на постинга ти.  като единствената връзка са въпросителните ми размисли, как би изглеждал целият пернишки регион ако беше завършен и пуснат в експлоатация Мега машиностроителния завод до Радомир  "Червена могила".
   Това беше заповядано от Съюза, българска инвестиция за 1,4 милиарда лева. "народни пари".  още тогава беше ясно, че на никой не е ясно как ще се използват тези съоръжения може би подходящи само за производство на военна техника по време на война. А след 10 ноември разбирасе строежа беше превърнат в руини, и усвоен от пет фирми, които не могат да използват и 5% от съоръженията...

   Аз имам три студентски бригади там, и ще си позволя да разкажа един истински случай който звучи и показателно като виц.
Подходящи за такова Мега съоръжение кранове и машини имаше само японският съдружник "Кобе Стийл". А наглостта на няколко колеги ни беше писала като преводачи на документацията и на японците..., което правеше купона ни още по-голям:-)))
   И гледам че един японец седи по средата на един огромен по размерите си скрапо цех  (за метални отпадъци) , и гледа огромните си кранове които не си е представял че ще внедрява на такова място. А като го доближавам ми вика:
   —Абе вие трябва да сте много богати хора! - и след моето мълчаливо удивление довършва - Защото само много богати хора могат да си позволят да строят такива съоръжения, които нито могат нито знаят как да използват...
   Оставям без коментар, но с размисъл как този милиард и половина  би могъл  да бъде инвестиран в пернишкия регион.

.... довършвам следващия коментар заради ограничението от 2000 символа...
цитирай
8. lexparsy -    Само да уточня за надписа който ...
08.09.2020 18:37
   Само да уточня за надписа който споменах, с намек и към хейтърите които по онова време поне имаха и чувство за хумор. Всъщност не моя надпис Трябваше да пише "Шипката е трътлест" :-)  На съседното Хале май пишеше "Диди е бременна!".  И не че е..., а просто "тайно" бе споделила, че се страхува от това :-))) И другите надписи бяха подобни... за кой каквото... А на моя пише че съм Шемет, защото за да докажа че не съм трътлест, (знаеш 'къв съм кльощав) се хванах на бас че ще мина през гишето... май беше на счетоводството... :-)))) А там имахме агент, който копираше на ксерокса, кой каквито редки книги има... А да не си спомням какви още други простотии и щуротии измисляхме като протест към сивотата на комунизма... А няма нужда да казвам че всички бяха едни будни, интелигентни, любознателни и нахъсани към живота младежи. И че повечето от тях не са в България вече...

   Пак извинявай Веси, но ми се щеше да се изповядам безнаказано, , а пък ти знам че ще си компенсираш с морски септемврийски усмихнатости... :-)))
цитирай
9. zax - Всичко бе хубаво освен последната ...
08.09.2020 20:39
Всичко бе хубаво освен последната снимка. С тая ограда и в този девствен вид, все едно е правена в гетото на найстия щат на Америка под сочещия пръст на настоящия президент.
цитирай
10. vesever - Лекси, всичко е ок! Радвам се на с...
08.09.2020 21:22
Лекси, всичко е ок! Радвам се на споделянията ти. Ами ако нямаме живеца и вдъхновението и приключенията, какъв живот би бил това!!!
А за инвестициите и развитието на региона, какво да ти кажа...нямам мног инфо, но сега видях, че доста е направено, за времето, в което не съм била в родния си край....вероятно малко по малко, през годините..
Е, ясно е, че може много повече, но корупцията е широко разпространена в родината ни, за съжаление...инак можехме да сме отново Швейцария на Балканите,...

Пиша накратко, шото днес много шеметен ден, аз и бачкам едновременно с почивката, редувам работа с удоволствия....всичко е 6! Ще опитам да се видя с Дид скоро!

Поздрави!
цитирай
11. ckarlet - Приказна си, Веси! Излъчваш нев...
09.09.2020 10:13
Приказна си, Веси! Излъчваш невероятна доброта, позитивизъм и много красота...
Прекрасни снимки и разходка!
цитирай
12. vesever - Скарлет, благодаря ти! Мечтата ...
10.09.2020 09:47
Скарлет, благодаря ти!
Мечтата ми е целият свят да е добър и красив и само позитивни енергии да виреят на Земята!
Прегръдки!
цитирай
13. shtaparov - Големи симпатяги, а "баба ...
15.09.2020 03:16
Големи симпатяги,а "баба Яга" не е за изхвърляне- още има "хляб" у нея! ... :)
цитирай
14. vesever - Ангеле, благодаря ти ))) Ще й п...
15.09.2020 18:55
Ангеле, благодаря ти )))
Ще й предам на баба ти Яга комплимента ))

Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4042588
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол