Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2020 20:20 - Из Леденишките Горски Прелести...
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1003 Коментари: 8 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Имаме Слънце и Небето синее, 
Цветята разцъфват и птиците пеят...
Имаме си кончета игриви
и поля просторни и диви
и Пролетната Горска Фея -
но моля Ви се, накъде без нея ))

Пролет е! 

image


image


image


image


image


image


image



image




Гласувай:
14



1. leonleonovpom2 - Красота!От всякъде!Само ...
12.03.2020 21:05
Красота!
От всякъде!

Само велосипеда, на база стар опит ,бих го поставил в центъра на снимката
но и така е добре! Хоризонтално е центриран!

Весе, виждала ли си син минзуха?! Ако видиш, искам снимка!

В казармата ,веднъж попаднах на находище от него, на Бакъджика Набрах Букет Командирът само дето не ме наби, като го видя!
Как може да не зная, че е защитен? Да ги хвърля веднага на скрито място и да си измия ръцете на блатото, защото е отровен? В това и до днес не съм убеден! Все пак ,пратих на жена ми в плик няколко стръка, с предупреждение ,че са отровни!
Е, явно се е вслушала, защото е жива и до днес!/ Впрочем, тогава бяхме само приятели Но любовта издържа на изпитанието/

Хубава вечер!
цитирай
2. vesever - Иване, благодаря ти! Наистина е ...
12.03.2020 21:45
Иване, благодаря ти!
Наистина е голяма красота навсякъде. Всичко природно е красиво, а тези места ги обичам толкова, че не мога без тях.

Син минзухар не съм виждала - само лилав и жълт и оранжев...
Не знаех, че има и отровни.

Радвам се, че сте добре с жена ти, винаги да сте в любов и разбирателство!

Поздрави!
цитирай
3. lexparsy - Ех, че ме зарадва Веси,
14.03.2020 12:45
с моя дългоочакван минзухар! И точно това жълто най-много харесвам.
Иска ми се и аз да се юрна из горите тилилейски, и се надявам че скоро ще го сторя!
Само че аз, за разлика от Иван, вместо колелото предпочитам коня... :-))) Защо не го яхнеш, да те разходи за една фотосесия на Янтра.? ;)
Лекс
цитирай
4. vesever - Лекси, имах още снимки на минзух...
14.03.2020 20:51
Лекси, имах още снимки на минзухарите, но не станаха качествени, малко размазани....затова качих оскъднен брой...но се радвам, че съм те зарадвала ))
Хващай горите, колко му трябва на човек. Иде топлото време, ще става и за палатки, и за разходки и приключения всякакви!
Ех, кон и аз искам, откога си мечтая...но засега няма...този е на един съсед, който живее на крася на улицата...
Не е лоша идеята, да помоля съседа да ми даде коня за малко, да видя ще си паснем ли за малко препускане из горите и полята....
Трябва да се реша, но не съм свикнала да искам неща от хората...

Поздрави!
цитирай
5. donchevav - Надявам се това дръвче на послед...
16.03.2020 21:13
Надявам се това дръвче на последната снимка да не е в тазгодишен цъфтеж, че с минусовите температури, които дават за тази нощ, цветчетата му направо ще замръзнат...
Много пролетен постинг, стопля и радва сърцето! Прегръдка, Веси!
цитирай
6. vesever - Вени, привет! Снимката е от ми...
17.03.2020 11:36
Вени, привет!
Снимката е от миналата седмица, при нас има цъфнали дървета...кумбулките и прасковите, засега...
Дано затопли времето.
Радвам се, че ти е приятен постингът, ама и твоето петле много ме усмихна.
Прегръдка и от мен, мила Вени!
цитирай
7. tonsun - Здраве за всички ви! И Благодаря за ...
21.03.2020 15:23
Здраве за всички ви! И Благодаря за готините снимки! (mm)
цитирай
8. vesever - Дон Тонсън Донсън, благодаря ти...
21.03.2020 23:22
Дон Тонсън Донсън, благодаря ти!
Жив и здрав и ти да си!
И честита Пролет!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4094367
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16019
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол