Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2019 20:20 - Отново Морето....
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1828 Коментари: 14 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Само че този път съм го сбрала на стената в дневната ни...))

image


image



Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tonsun - Ако ги гледаш достатъчно дълго, ...
27.08.2019 20:46
Ако ги гледаш достатъчно дълго, сигурно ще усетиш солените пръски по лицето си, ще чуеш шумът на вълните, ще те погалят изгряващите слънчеви лъчи...
Красиво е (mm)
цитирай
2. hloris - Страхотно се е получило,Веси!
27.08.2019 22:05
Тъкмо да не ти липсва в студените зимни дни...много романтична хрумка,твоя ли е?
Все едно морето е до теб,и можеш да го докоснеш с ръка!
Браво на теб!
А докъде стигна със строежа?
Мира нямаш ей,фурия и половина си....напомняш ми на мен преди години....и аз имам бол идеи,но.....живи и здрави....догодина!

цитирай
3. planinitenabulgaria - Предполагам, че за се получат тези пет картини /фотографии/,
27.08.2019 23:01
над тях са се грижили майката, дъщерята художничка и синът, вещ с компютъра...
цитирай
4. vesever - Тонсън, обичам да се любувам на в...
28.08.2019 08:54
Тонсън, обичам да се любувам на всичко красиво, а това море като го видях, се влюбих ))
Наистина е като живо..
Идилия ))
Благодаря ти!
цитирай
5. vesever - Тони, да, моя е хрумката, исках да ...
28.08.2019 08:57
Тони, да, моя е хрумката, исках да има нещо хубаво на тази стена...
Докъде стигнах аз, напредвам бавно и славно. Повече бавно, отколкото славно ))
Бетонирах си вертикалните трегери на навеса, обаче се оказа, че не съм арзбрала правилно как се прави, нбетонирала съм ги под земята, а трябвало наземно...сега ще упражня операция по чуковски и ще ги бетонирам повторно, както си трябва ))))
луд умора нема, знаеш какво казват в нашия край....
Времето е пред нас, има още много вдъхновения и идеи да осъществим...
Успехи да имаш в начинанията!
цитирай
6. vesever - Коста, при нас обикновено всичко е ...
28.08.2019 08:58
Коста, при нас обикновено всичко е спонтанно и много се радвам, когато се получава красиво и всички са доволни. И зетят го хареса )))
Благодаря ти!
цитирай
7. lexparsy - Прекрасна визия имат тези картини ...
28.08.2019 11:26
Прекрасна визия имат тези картини Веси. Това е художествена визия, която съм срещал и е много афектираща!
Но любознателността ми надделява да питам да споделиш кой художник я сътвори. Разбира се не си длъжна да споделяш...

А за твоя „строеж“ неуморен просто нямам думи как намерението да си влагашенергията да твориш красота, има Времето на цялата вселена... А „грешките се поправят лесно покрай всичко сторено с любов!
Почитания Веси!
Лекс
цитирай
8. vesever - Лекси, аз не знам кой е художникът, ...
28.08.2019 11:55
Лекси, аз не знам кой е художникът, но шапка му свалям. Просто ми я доставиха без да знам кой я е сътворил.
За строежа да...какво да ти кажа..приключението е голямо. Знаеш, че обичам всичко да правя приключенско.
Ще стане, ако и да е трудно...а накрая радостта и удовлетворението заличават всички трудности ))
Благодаря ти!
цитирай
9. cinderellathespy - Романтика и фън шуи...
28.08.2019 16:12
Веси,
супер се е получило. Преди две години ходихме с Жоро и момченцата в Хисаря и бяхме настанени в едно апартаментче и в едната стая имаше такава подобна картина разделена на пет части. Изобразяваше фън шуи композиция. Бях я снимала. Някъде в папките на компютъра е. Смятах да я използвам за "декор" на някой стих. Изобразяваше свещ горяща в декоративен свещник и фън шуи камъни в композиция. Мисля, че имаше и цвете. :) Това твоето море е нежно и романтично, а изгрева е символ на ежедневното ново начало. Нека картинката ти носи много уют и топлинка в дома, Веси. Поздрави от нас. Ние сме на Чифлика до Троян. Топим се в минералните басейни и релаксираме активно!:)

Ели
цитирай
10. vesever - Еличка, вчера си мислех за вас, явно ...
28.08.2019 16:27
Еличка, вчера си мислех за вас, явно има телепатия ))
Благодаря ти! Да сте живи и здави и още много приключенски и релаксиращи преживявания да си създавате с Жоро и да не спирате да се радвате на всички красоти край вас!
И аз малко ще забегна пак към морето...имам нужда от почивка.
Децата вече са там и ме чакат )))
Мисля да ги водя всички на палатка, на моя плаж...веселби ще съчиня, обичаме да си палим огън и да им пека вкусотийки...а нощем морето само за нас...романтика и идилия )))
Прегръдка!

цитирай
11. nedovolen - Сполай ти! Тези картини познати. ...
29.08.2019 08:30
Сполай ти!
Тези картини познати. Може да ми са се присънвали...
Като се потопиш в морето, най-високата върна от мен е, да знаеш.
:)))
цитирай
12. vesever - Ники ))) Когато децата бяха ма...
29.08.2019 09:50
Ники )))
Когато децата бяха малки, ги научих и двамата да плуват. Те много обичаха да се хвърлят във вълните, съответно и аз с тях, защото не смея да ги оставям сами. Понякога вълните бяха много силни и имах усещането, че ще ми отнесат главата, направо ме разнебитваха. Обаче децата не се отказват, не се уморяват...
Та така, като каза за вълни, това си спомних ))
Благодаря ти!
цитирай
13. zax - Когато човек ги гледа, започва да му ...
03.09.2019 19:33
Когато човек ги гледа, започва да му липсва пясъка по стъпалата и други части. Не си ли мислила да направиш нещо по въпроса?
;)
цитирай
14. vesever - Заксън, не само, че мисля, но и де...
03.09.2019 20:06
Заксън, не само, че мисля, но и действам по въпроса...;)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4066556
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16018
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол