Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.08.2019 20:20 - Хайде да си премерим...
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1998 Коментари: 21 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
...височината )))
Никога не съм имала толкова високи палми. По-високи от мен.
Подарък от приятел.

image


image





Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. planinitenabulgaria - Два вида жива природа с много ярки видове от нея?
07.08.2019 20:59
Ако така е замислен, постингът е много успешен.
цитирай
2. zax - Това на втората, някакъв удължител ...
07.08.2019 21:06
Това на втората, някакъв удължител ли е. ;)
цитирай
3. vesever - Коста, добре си усетил идеята, б...
07.08.2019 21:10
Коста, добре си усетил идеята, благодаря ти.
Снимките не станаха много добре като качество, палмата има още 2 цвята, но не се виждат добре, осветяването от слънцето е прекомерно и се губи яркостта на червените им цветове...
цитирай
4. vesever - Заксън, няма удължител, стеблото ...
07.08.2019 21:11
Заксън, няма удължител, стеблото на палмата е, което се извисява над главата ми и съм го хванала и леко навела, да за влезе в кадър и цветът й.
цитирай
5. valdor1355 - Ето такова нямам, Веси. :))))))...
08.08.2019 00:58
Ето такова нямам, Веси. :)))))))
А през зимата какво ще го правиш? :)
цитирай
6. getmans1 - Здравей Вес, в първия момент това го ...
08.08.2019 01:21
Здравей Вес, в първия момент това го помислих за кукуруз и ми се прииска и аз да се премеря с него, ма то китка и няма да е ... почтенно, виж с кукуруз може .... хахахаха.
Весело да ти е, Вес.
цитирай
7. vesever - Скарлет, през зимата изваждам г...
08.08.2019 09:04
Скарлет, през зимата изваждам грудките, защото мръзнат, така ми казаха. Макар че бях забравила да извадя една и не беше измръзнала...
Всяка пролет ги засаждам отново...
цитирай
8. vesever - Радо, ))) някога сеех и кукуруз, ...
08.08.2019 09:09
Радо, ))) някога сеех и кукуруз, разработвах целия двор, но последните години ограничих площта за сеитба, че ми идва много...сега половината ми е полянка с овошки, другата половина зеленчукова градина...а по кантовете имам цветни лехи...от всичко да има.
А китката ми е висока таман колкото един мъж хахаха ))
цитирай
9. nedovolen - "Размерът има значение. Р...
08.08.2019 20:15
"Размерът има значение. Размерът на талията" - книжка на Александра Иванова.
Става дума и за талията, но същността е друга. И е забранена за мъже, пък кой прочел, добре.
Работещ пример за завръщане към едно от нещата, което човечеството е забравило - храната си.
А палмата догодина ще подмине и Любо Пенев.
:)))
цитирай
10. vesever - Ники, точно така мислех да именувам ...
09.08.2019 08:29
Ники, точно така мислех да именувам поста си, за размера ))) но после ми хрумна за меренето.
Не съм чела тази книга, ще видя, ако я намеря и ми импонира, може да я прочета. Макар че с храната нямам проблеми, гледам предимно натурални храни да хапваме и всичко да е умерено и разумно.
Палмата ме учудва тази година, наистина, какво й стана, че така порасна, не знам ))
Поздрави!
цитирай
11. lexparsy - Весси, няма нищо по-високо от ес...
09.08.2019 18:56
Весси, няма нищо по-високо от естествената ти усмивка на снимката съизмерваща се със височието на „растушките“ които си произвела...
Само не разбрах вида на палмата... некой банан поне може ли да роди...? :-)))
За грудковите цветя (особено лалетата) ...само да припомним че те са от „културните“ растения и трябва да се изваждат, разделят, и пак посаждат... иначе потъват неразбрани „вдън земя“ да ги търсиш :-)
Лекс
цитирай
12. lexparsy - Уффф. . . аз ако трябва да разсмея ...
09.08.2019 19:32
Уффф... аз ако трябва да разсмея използвам повечко думи... Ами нямам „поетична дарба“ :-)))
Та понеже имам време ще разкажа за „нахалните“ растушки, които са ми пораснали по-високи, но и широки от колкото искам...
Една съседка ми даде шепа царевица, и аз я „боцнах“ равномерно като граница между зеленчуците и Полянката ми... И лелеййй израснта един царевичак по висок от охранителна мутра ;-))) И си развява косите... Добре че Слънцето се падаше от изток на доматите и краставиците ... :-)
Друг случай.. Една излишна шепа боб я мушнах покрай оградата на съседа.. и докато си летувам израсна и оплете оградата в бяло и червено, но си намери едно дърво да се качи... Един приятел вика – Абе той е на 5 метра бе! Кой ще се катери да го го бере?
Ами аз се замислих дали да не помоля катеричката, която минава точно в девет по жицата да го обере, че поне една бобена чорба да спретнем ;-)))

Но... някои нахални растушки се разпространяват не само на височина...
Сетих се боцнах една шепа тиквени семки ама най-отстрани на Полянката ми, и зеленчучките ми... И какво мислиш??? Израстнаха едни големи „Тикваци“, които нагло искат да заемат цялото пространство на Полянката и градинката ми :-)
Докато си мисля дали да хвана едно мачете и да ги посека... питам съседите... – Искатели тикви да Ви дам...? А те ми се смеят... – За какво са ни тикви бе тиквооооо!!!
Лекс
цитирай
13. vesever - Лекси, палмата е Кана/не знам с 1 или ...
09.08.2019 21:11
Лекси, палмата е Кана/не знам с 1 или 2 "н" се пише, може и Канна да е правилното.
Един приятел ми я подари преди 3 години, всяка есен я изваждам, всъщност те са две, тази последната есен я бях оставила в земята и ето че расте като дива, а казаха, че мръзнела през зимата...
Поначало стават високи не повече от 80 санта, най-много метър, но тази моя красавица определено се престара това лято )))много й се радвам, и тя ентусиазирана като стопанката си, явно съм й предала вдъхновение )))
За твоите растения, ми супер е, и царевица, и боб, и тикви, какво по-добро от натурално произведени зеленчуци и плодове. Аз много обичам тиква печена с мед, но тази година нямам...
Една приятелка има много и каза, че ще ми даде.
Ми, вдъхновено да ти е, и плодородно...какво повече да иска човек...
Аз доста се уморявам напоследък, работата е за целия китайски народ...
Поздрави и хубава почивка!
цитирай
14. krassko - Явно добре се грижиш за тях
10.08.2019 17:27
затова са порасли толкова.
Трябва да се обзаведеш и с другите,
освен червени има жълти, розови и пъстри:)
И е с две нн-та на латински, а на български както ти хареса :)
цитирай
15. vesever - Краси, май растат от вдъхновение, ...
11.08.2019 14:07
Краси, май растат от вдъхновение, нищо специално не съм и м правила и ме изненадаха)))
Виждала съм и други цветове, но може би догодина...
Ще правим улица Хармония, съседката ми от северната страна го измисли...
Пред портата тепърва имам да засаждам палми, и пейка ще сложа, и зида ще облека в гнайс, представи си картинката - хармония не, ами хармония ))))
Благодаря ти!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4046946
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16015
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол