Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.04.2019 20:20 - В Света на Eфирните Създания
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2697 Коментари: 17 Гласове:
16

Последна промяна: 14.04.2019 21:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



                                                        image


image


image


image


image


image





Гласувай:
16



1. wonder - Имам едно чудесно посвещение от ...
13.04.2019 21:06
Имам едно чудесно посвещение от Ясен Ведрин - стихът се казва "Когато Бог напише стих" и точно тук му е мястото, заради един от куплетите:

"Ако мъх от глухарче разпръсва
бели ангели с нежни крила...
Ако дребна шишарка възкръсва
през снега до красива ела..."

Но ти копирам и целия стих, защото е Божествен:
3. vedrin - Вятърна вълшебнице, посвещавам ти долунаписаното!
31.01.2011 18:53

КОГАТО БОГ НАПИШЕ СТИХ

Ако огънят пише на камък
и от свише роди се скрижал...
Ако тиха клисура е замък,
а пък вятърът - воин с кинжал...

Ако в слънцето свети корона,
а в звездите - среднощни блюда...
Ако облак напомня за трона,
и росата - за жива вода...

Ако мъх от глухарче разпръсва
бели ангели с нежни крила...
Ако дребна шишарка възкръсва
през снега до красива ела...

Ако птицата в нас се обади,
като зов, който тегли отвъд...
Ако пътят ни няма прегради
и дори не прилича на път...

Ако кръстът е порив за двама
и завесата - вечна врата...
Ако вдишваме думи от пламък
през огнищния дъх на жарта...

Този зов ни е трепет и смисъл.
Несънувана вечност дори.
Бог в душите ни стих е написал
и с небесен възторг ни твори.

Ясен Ведрин

(Птицата в теб)
цитирай
2. vesever - Дела, благодаря ти за прекрасния ...
13.04.2019 21:31
Дела, благодаря ти за прекрасния стих!
И аз много харесвам стиховете на Ведрин, и моят свят е такъв - ангелски и красив!
Прегръдка от мен!
цитирай
3. zax - Ведрин няма лоши творби. А пълният ...
13.04.2019 22:17
Ведрин няма лоши творби. А пълният му антипод са прошляците които изцвъкват нещо а после се мазнят с редовното "а ма аз само ги провокирах".

Ведрин е истинската провокация към живота която ни учи да виждаме с други очи.
цитирай
4. valeska - ...
13.04.2019 22:20
"Вятърът подухна
в стръкове високи
и глухарче пукна
във всички посоки."
цитирай
5. vesever - Заксън, има всякакви хора в света. И ...
13.04.2019 22:25
Заксън, има всякакви хора в света.
И аз харесвам смислените и ангелските хора, както ги наричам.
А тези, които внасят лошотия в човешкия свят, са за окайване.
Поздрави от мен :)
цитирай
6. vesever - И с всяко глухарчеВ мен се ражда ...
13.04.2019 22:28
И с всяко глухарче
В мен се ражда мечта
Към Небето политва
Преобръща света..

Благодаря ти, Валеска, прегръдка от мен!
цитирай
7. stela50 - Толкова много нежност има в Глухарчетата...
13.04.2019 22:50
и безброй символи... замислих се, и не си спомних да съм писала
за тях, но имам пост, в който има прекрасна картина на близка моя
художничка, която ми е много скъпа... наистина ефирни...
На Ведрин стихотворението е великолепно...
Поздрав за теб, мила Веси !
http://stela50.blog/lichni-dnevnici/2013/04/09/kartinite-na-mina.1098886?reply=4376492
цитирай
8. vesever - Таня, благодаря ти! Разгледах ...
13.04.2019 23:20
Таня, благодаря ти!
Разгледах картините, много са красиви и изразителни!
Прегръдка от мен!
цитирай
9. nedovolen - Градинката - част от Всемира, гл...
14.04.2019 12:04
Градинката - част от Всемира,
глухарчетата - част от Вселените...

Гледайки разположението на семенцата по периферията на овала води до извода, че в глухарчето има заложен силен центробежен импулс. Може би за това гони множество болежки!
:)))
цитирай
10. troia - Здравей, Веси!
14.04.2019 12:09
Я какъв приятен постинг с тези глухарчета..:) Пролетта е тук, макар че е студено и мокро.
Чудесни стихове като допълнение на твоите снимки. Събрала си творците от блога. Спомних си преди как се събирахме и си общувахме със стихчета. Много е приятно.
Хубав ден и по-малко дъжд!:)
цитирай
11. vesever - Ники, много ги обичам глухарчет...
14.04.2019 12:38
Ники, много обичам глухарчетата и мисля, че много си приличаме по чувствителност )))
Друго не знам ))
Поздрави!
цитирай
12. vesever - Кати, привет! Нека да има приятни ...
14.04.2019 12:40
Кати, привет!
Нека да има приятни емоции, какво повече можем да искаме :)
И аз обичам да си общуваме със стихчета, наистина в предишните години имаше много такова общуване...но за съжаления доста хора вече не са тук..
И все пак, красотата нека надделява и щастие в душите ни да дава )
Прегръдка от мен и дъждовната Янтра!
цитирай
13. emelika - Видях преди време един ветропоказател
14.04.2019 20:40
И се влюбих в него, доколкото може да се влюбиш във ветропоказател.
Той беше една обветрена жена, държаща и въртяща се около стрък с разпиляващи се глухарчеви парашути.
цитирай
14. vesever - Елена, снощи, докато правех пос...
14.04.2019 20:47
Елена, снощи, докато правех постинга си, намерих такъв гиф, точно както го описваш, и аз се влюбих, точно моя свят....но не успях да го кача, беше в недопустим за блога формат, а исках именно него да кача.
Ще го потърся пак и ще опитам да го кача...за теб )
Тц, не се получи, няма го в нормален гиф формат....:(
цитирай
15. donchevav - https://www.youtube.com/watch?v=Pv7jQABUadE
14.04.2019 20:58
Озари дъждовната ми вечер, Веси! С милион нежни, ефирни пухчета отмахна тъгата...
Благодаря ти! Поздрав за тебе с Dendelion на The Rolling Stones!

https://www.youtube/watch?v=Pv7jQABUadE
цитирай
16. vesever - Вени, много мило! Благодаря ти! ...
14.04.2019 21:31
Вени, много мило!
Благодаря ти!
Не бях чувала тази тяхна песен...
Прегръдка от мен!
цитирай
17. planinitenabulgaria - Този постинг ме наскърби, защото
15.04.2019 00:13
Великият поет вече не помества стихове в блога...
Ето едно прекрасно негово стихо:

14.01.2018 22:06 - НЕБЕСНАТА МИ ВЯРА




Автор: vedroley Категория: Изкуство
Прочетен: 2946 Коментари: 0 Гласове: 1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog Постингът е бил сред най-популярни в Blog

Небесна вяро! Още си ми птица,
която бори зимни ветрове!
Под теб една безумна върволица
пирони във Спасителя кове...

А ти усещаш всеки стон от Кръста.
И всеки дъх невинен от Христа.
Годините, в които бе невръстна,
отдавна отлетяха в младостта.

Крилата свий над две дървета груби,
кръстосани да бъдат скръб и гнет...
В едно Небе отдавна ти се влюби
и то ти стана Вечният Завет.

Бъди за Господ всякак поругана
и всички кръстни рани понеси!
Виж! Колко див вилнее ураганът,
че теб не може той да покоси...

В една последна зима - с обич Свята,
дари на Бог прободени крила!
И зов ще се въздигне от земята,
че всякога Христова си била!

Ведролей
(От стихосбирката "Птицата в теб")
цитирай
18. vesever - Коста, и аз съжалявам, че вече не пише ...
15.04.2019 08:02
Коста, и аз съжалявам, че вече не пише тук, но предполагам на други места все още пише...
Това стихотворение и на мен ми е от любимите, но както и Закс казва, Ведрин няма лоши творби...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4047142
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16015
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол