Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2018 20:20 - Нова Къщичка за Блеки
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4597 Коментари: 15 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Възнамерявах да му ъпгрейдвам старата, за да я направя по-уютна и топла за зимата, с изолация от фибран, тъкмо си нагласих инструментите, ала изневиделица получих чисто нова къщичка от изненадващ Доброжелател. Много симпатична, реших да я покажа.
На Блеки явно му трябва малко време, за да свикне с новата си къщичка. Тези дни мисля да му я лакирам, ще стане направо вип-къщичка )))

image

image

image
И една весела песничка за поздрав!




Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. photostories - Къщичката изглежда много истинска ...
24.11.2018 21:02
Къщичката изглежда много истинска с тези керемидки, Веси, само където си няма едно декоративно коминче. ;))))))
А Блеки изглежда щастливо кутренце в нея.
Поздрави. :)
цитирай
2. vesever - Благодаря ти :)Наистина липсва ...
24.11.2018 21:46
Благодаря ти :)
Наистина липсва коминче, хрумвало ми е да му измисля някакво отопление на Блеки, но засега нямам идея как и какво.
Надявам се да е щастлив муцунекът ми, той ми е подарък, преди време ми го бяха оставили пред портата в найлонова торбичка, новороден, сляп, заедно с двама негови братя в същото състояние. Отхранихме се с пипетка. Само Блеки остана при мен и е изключително привързан, как обича да ме прегръща, в резултат на което дрехите ми стават порядъчно кални, във влажно време като сегашното )))
Лека вечер!
цитирай
3. planinitenabulgaria - Грешка поради липса на жизнен опит:
24.11.2018 22:52
Сега от Община Леденик ще започнат да идват инспектори от Строителния контрол да искат строителни книжа, разрешително, съгласие на съседите за търпимост, за да я узаконят. Не я ли узаконят ще трябва някаква сума, за да ги замълчиш за нарушението, която важи една календарна година. После пак...
цитирай
4. vesever - Коста, дано ми се размине, доста ...
24.11.2018 23:09
Коста, дано ми се размине, доста страшни санкции имало, аз не знаех ))
Имам един приятел, който е полицейски инспектор в Търново, ще трябва да разчитам на помощ, видяло се е ... :)
Поздрави от мен и Блеки!
цитирай
5. missana - Толкова мило куче и с толкова умен поглед.
24.11.2018 23:54
Имах черна котка с името Блеки и се подсетих за нея. Бог да я прости!
А къщичката е разкошна!

Поздрав, Весевер!
цитирай
6. vesever - Младене, благодаря! Наистина е ...
25.11.2018 00:06
Младене, благодаря!
Наистина е мил и интелигентен!
И аз много харесах къщичката, а като я лакирам, ще стане перфектна!
Котката ти Блеки със сигурност е в котешкия рай.
Така казвах и на децата, когато през годините се е случвало коте да умре, и ние сме отгледали много котета и кучета...
Поздрави!
цитирай
7. nedovolen - Дизайнерсkия ти похват личи и на вън. ...
25.11.2018 06:24
Дизайнерсия ти похват личи и на вън. Аз лично не бих лакирал, само боя да издържи по-дълго време талашита, или облепяне от вън с има различни фолиа.
Преди години бях направил луксозна от панели къщичка на един Мечо, голям като глиган и рошав като него. Въобще не я отрази като вещ ни лете, ни зима и в дъжда.
Лежеше си в снега. Кучешка работа, не като хората.
:)))
пп - вече е малко късничко за варосване на дръвчетата, бацилите са вече в земята. Но на пролет, в първите слънчеви дни, докато не са се изкачили пак.
:)))
цитирай
8. sande - Браво !
25.11.2018 10:18
Блеки е щастлива !
цитирай
9. vesever - Ники, фолио е добра идея, да, така ще ...
25.11.2018 11:00
Ники, фолио е добра идея, да, така ще я облицовам, за красота. Ще добавя снимка, след като я облицовам. И Блеки в началото не искаше да влиза, сякаш го беше страх от новото....но за един ден свикна и сега си е добре вътре.
За градината ми...тази есен нищо не успях да направя, още не съм я вдигнала, наистина ще оставя всичко за рано напролет, сега къщата е на преден план.
Но напролет ме чака Раят, така обичам да работя по градинката, да си садя и цветя, и зеленчуци, много голямо вдъхновени еми е!
Ще варосам овошките, нужна е и резитба, имам си чисто нов трион, който позлвам сега за строежа, после ще го приложа и в градината.
Благодаря ти!
цитирай
10. vesever - Сашо, благодаря ти! Блеки е мъ...
25.11.2018 16:10
Сашо, благодаря ти!
Блеки е мъжкар, а имам и женска, Тали, която е къщно куче, глезана голяма...
Поздрави!
цитирай
11. lexparsy -    Хеййй Веси, много щастлив си ...
25.11.2018 17:01
   Хеййй Веси, много щастлив си изглежда Блеки като новодомец. Ти си стана спец по ремонти и саниране, че и за живинките…
А бе не знам дали искаш мнение, ама аз нали по детски си казвам всичко к‘вот си мисля…
   Вземаш две парчета прозрачен найлон и ги срязваш по размер. После избучваш магнитната лента от вратата на някой изхвърлен хладилник, и я прикрепваш към найлоните и ги заковаваш на вратата… Тъй си се самозатварят зимъска… да не му навява де…
   А на покрива го подмажи с циментец керемидите, че знаеш ли как са се ояли есенно гаргите…да не кацне някоя на покрива, че после и керемида на главата на Блейи :-)))
   Щегувам се, да те разсмея бе Веси… Те къчетата си се оправя по-добре от нас зимата… Не зависят нито от ел. снабдяване, нито от пазара на труда :-)))
   Много поздравления имаш от мене!
цитирай
12. vesever - Лекси, поначало не е лоша идеята за ...
25.11.2018 17:29
Лекси, поначало не е лоша идеята за самозатваряща се вратичка, обаче...Блеки е малко буйничък, ще накъса найлона. Първата зима му постилах една стара черга, направи я на малки парченца...
На предишното ми куче, Ронда, която бе ловджийска порода и дойде от незнамкъде при мен, й бях направила вратичка с найлон и вратичката я сполетя същата съдба - разкъсана бе геройски...))
Да, устойчиви са животинките, добре, че са устойчиви, инак трябваше и отоплителна система да им намислям...)))
Поздрави и от мен!
цитирай
13. germantiger - браво на теб - къщичката изглежда добре
25.11.2018 19:43
твоя блеки е сладур и дано изкара лека зима

блеки в блога е мишка, а това тук е куче ;)

и нали знаеш, че почват акълите:

вместо тухли, можепе една висока скара да има отдолу

знаеш, че къщичката не трябва да е срещу вятъра или от подветрената страна

ако търпи и вътре един стар кожух може да му хвърлиш, стига да не го наръфа и изхвърли сам
цитирай
14. vesever - Митко, наистина е сладур и си го о...
25.11.2018 20:27
Митко, наистина е сладур и си го обичам. Не познавам мишка, само куче.

В действителност мисля да му сложа нещо плътно под къщичката, но за момента имам само тухли. В центъра няма нищо, но най-вероятно и там ще подложа тухли.
Мисля, че къщичката не е срещу вятъра, на чомпе съм я сложила, да му е завет.

Не търпи нищо меко, пробвала съм няколко пъти, но накъсва всичко. Обича да си спи на твърдо. Но отдолу има фибран, и от всички страни и на гърба, за изолация, трябва да му е топло!
Дано е мека зимата, миналата зима беше много студена и опитах да го сложа в мазето, но отказа, диваче си е!
цитирай
15. troia - Здравей,
26.11.2018 13:59
Веси!
Блеки трябва да почерпи за новата си къщичка.:))) Много е хубава с този покрив. Дано да му е удобна и да му е топличко.
Поздрави!
цитирай
16. vesever - Кати, привет! Дали ще почерпи ...
26.11.2018 16:22
Кати, привет!
Дали ще почерпи той, не знам, но аз го храня с топла храна всеки ден и искам да му е добре...
Знаеш ли, ще нарисувам прозорче отпред на къщичката и ще я облепя с фолио, което да наподобява дърво, мисля, че ще стане супер сладурска....
Поздрави и от мен!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4085970
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16019
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол