Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.11.2018 20:20 - Когато Морето остане само...
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4282 Коментари: 12 Гласове:
21


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Отивам при него, за да не тъгува....image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image                                            image





Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. barin - Здравей, Веси. По темата има една ...
06.11.2018 05:53
Здравей, Веси. По темата има една подходяща песен на дует Ритон:
https://www.youtube/watch?v=MhzsH-lSEpE
Поздрави!
цитирай
2. stih - Неуморима!
06.11.2018 06:35
Ти си навсякъде, Весе – и в планината, и до морето.
Виждаш красотата и ни я подаряваш.
Благодаря за великолепните снимки и захубавата песен!
цитирай
3. hloris - Как ще е самотно,Веси,
06.11.2018 09:07
след като си има за другарче такава русалка като теб?! :)
Изглежда ми по-скоро уморено от хорска глъчка,отколкото самотно.
Хубави снимки,на които морето щастливо и доволно ти позира.
И лебеди ти правиха компания,варненке такава! :)
Ти,морето,и лебедите в една прекрасна компания.
Идилия с една дума!
Прекрасен релакс си си направила!
А пък мен си ме влече към планината...кръвта ми проговори! :)
цитирай
4. lexparsy - Направи ни съпричастни към приг...
06.11.2018 09:54
Направи ни съпричастни към приготовлението на морето за зимния си сън, далече от хорска глъч…
А ти му пееш приспивна песен като русалка…Сигурно му каза лека нощ от всички :-)
А лебедите… Плуват в него като ласка за красиви сънища…
Всъщнос къде са сега лебедите? Май каза че само зимата идвали.
Вярвам ще плуваш пак с тях :-)
цитирай
5. vesever - Иване, благодаря ти! Много ху...
06.11.2018 10:00
Иване, благодаря ти!
Много хубава песен, не бях я чувала, инак на Ритон повечето ги знам...
Поздрави!
цитирай
6. vesever - Ели, винаги се движа с подготвен ...
06.11.2018 10:03
Ели, винаги се движа с подготвен фотоапарат, много голямо удоволствие ми е да фотографирам всичко красиво, а красотите са навсякъде, буквално на всяка крачка...
Благодаря ти!
цитирай
7. vesever - Тони, наистина си направих релакс, ...
06.11.2018 10:05
Тони, наистина си направих релакс, имах нужда и реших да се погрижа малко за себе си. На плажа има гореща минерална вода, стоях под душовете дни наред, часове наред, и сега съм перце, много ми олекна.
Щото знаеш, цяло лято "бухане" на строежа, не е шега работа ))
Много хармонично и идилично беше преживяването ми, наистина....
Вярно, че вече съм почти варналийка, тук имам повече приятели отколкото в Търново )))
цитирай
8. vesever - Лекси, попях му, потанцувах му, и ...
06.11.2018 10:08
Лекси, попях му, потанцувах му, и морето доволно, и аз...
По коледа пак ще сме там и цялото ято лебеди ще ни посрещнат, ще се дегизирам пак като лебедка, няма спор ))).
Нямам идея къде отиват, в студените месеци са там, а в топлите, ...кой да ти каже. Може би варналиите знаят....
цитирай
9. troia - Здравей!
08.11.2018 12:48
Веси, да не би да си се къпала в морето?! Браво на теб ако е така. Аз само го гледам отдалеч, че си е студеничко.
Чудесни снимки и настроение! /както винаги:)
Поздрави и много усмивки ти желая!
цитирай
10. vesever - Кати, първо на горещите душове с ...
08.11.2018 21:52
Кати, първо на горещите душове с минерална вода, сетне в морето, и така редувах...
Много е приятно и здравословно...
По Коледа пак планувам същата терапия, минералната вода тече нон-стоп...
Радвам се, че са ти харесали снимките...наистина беше много хубаво, както винаги, да ловя красоти и всеки път намирам нови красоти, ако ида се движа по едни и зъщи маршрути...
Поздрави!
цитирай
11. donchevav - Ако всички, които обичат морето, се ...
09.11.2018 22:12
Ако всички, които обичат морето, се връщаха при него
толкова често, така ревностно, както ти, то никога нямаше да е самотно.
Познато ми е това малко бягство от ежедневието, от рутината и умората - и те приветствам.
Поздрави, Веси!
цитирай
12. vesever - Вени, така си е. . . При мен понякога и ...
09.11.2018 22:41
Вени, така си е...
При мен понякога и непредвидено се получават тези бягства..имам близки във Варна, но в повечето случаи са планувани "бягства"...и съчетавам полезното с приятното...и винаги ми е хубаво да прекарам известно време с морето...
Какво обяснявам, знам, че ти е познато :)
Поздрави и от мен!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4043471
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол