Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2018 20:20 - Предесенната ми Градина
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5604 Коментари: 23 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Защо предесенна? Защото лятото още е тук. Убедете се сами!

Малък градински уют в слънчевия ден....

image
И работното ми място. Жужат пчелички, прелитат пеперуди..
image
Романтичните ми цветя. Не знам как се наричат, затова ги наричам романтични. Една приятелка ми ги подари миналата пролет и ето сега колко са пораснали....
image


image

image
Голяма къщичка и малка къщичка, нека има за всички, малки и големи птички ...
image
И бялата ми роза още цъфти, изключително трайна е...
image
И малките слънца...
image
Заедно с мен...и малко носталгия....
image

image
Още романтични цветя надничат пред вкъщи...
image
И горските циклами, толкова светят, че е трудно да ги снимам. Явно се чувстват добре и в моята градинка...
image

Здрави и щастливи бъдете...иде есен...но в душите нека винаги звучи красива песен!
Поздравът е с една ангелка. 




Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. getmans1 - Поздравления vesever, че не изн...
19.09.2018 21:20
Поздравления vesever,че не изневеряваш на стила си, който харесах още отначало при теб. Това е градината, повече природа и никакави излишни зизагообразни калдадръми, плочници, пътечки и префърцунени китки.
ПРИЯТНА ВЕЧЕР.
... дано не те дразни, че не мога да редактирам...
цитирай
2. emi1ts - Красота и спокойствие излъчва и е ...
19.09.2018 21:31
Красота и спокойствие излъчва и е чудесна твоята градинка Веси!Сигурна съм.че ни предстоят още доста слънчеви есенни дни изпълнени с красотата и богатсвото на багри характерни за този прекрасен сезон!Хубав вечер ти пожелавам Веси!
цитирай
3. vesever - Гетманс, благодаря ти за добрите ...
19.09.2018 22:00
Гетманс, благодаря ти за добрите думи!
Да, и аз обичам семплите и естествените неща, префърцунените не ме кефят никак )).
И какво по-добро да иска човек от живот в природата, максимално близо до всичко онова, което радва душата!
Няма проблем за редактирането!
Лека вечер и на теб!
цитирай
4. vesever - Еми, благодаря ти! Надявам се и ...
19.09.2018 22:02
Еми, благодаря ти!
Надявам се и октомври да е топъл, не ми се иска да си отива лятото, толкова уютно и ведро е!
Лека вечер, Еми!
цитирай
5. wonder - Много ти е красиво Райското кътче. ...
19.09.2018 22:04
Много ти е красиво Райското кътче. Светлина в прегръдка на природата, осеяна с цветя и зеленина. Чудно!
цитирай
6. vesever - Уондър, благодаря ти! Беше дж...
19.09.2018 22:08
Уондър, благодаря ти!
Беше джунгла, когато дойдох, и малко по малко я оформям...имам още мнооого работа, но...ще стане...
Поздрави и успехи!
цитирай
7. vesever - onlooker
19.09.2018 22:09
onlooker написа:
ти.хубава.лоша.неясно каква.за другите.но - себе си.не се отказвай.


Благодаря ти, не мисля да се отказвам.
Гледам да съм добра към всички, но за някои може и да съм лоша, знам ли....
Поздрави!
цитирай
8. lexparsy - Поздравления и от мене за натурално ...
19.09.2018 22:26
Поздравления и от мене за натурално изглеждащата градина, където цветята с твоя помощ си растат там където са най естествено красиви и усмихнати като тебе… :-)
А хубавото време вече знаем че си го носиш със себе си :-)
цитирай
9. vesever - Лекси, наистина е съкровище тази ...
19.09.2018 22:29
Лекси, наистина е съкровище тази градинка, много съм привързана към нея...
С времето се носим, да, аз го нося в себе си и то мен носи...и сме си рахат ))).
Още слънце, казах аз!
цитирай
10. nedovolen - Малък оазис в Рая! С по една при...
20.09.2018 07:03
Малък оазис в Рая!
С по една приятелска забележка и препоръка.
Делвата. Счупеното не е хубаво. Всеки предмет има енергетично поле. При счупване се нарушава. Все пак не се задържай дълго около нея.
Розите. Те се готвят три месеци за зимата. Не е зле да им се помогне макар и с по-раншно орязване и посипване за по-леко презимуване.
:)))
цитирай
11. shtaparov - Смокинята е чудесно растение- к...
20.09.2018 11:08
Смокинята е чудесно растение- когато ражда плодове ухае чудесно!
цитирай
12. vesever - Николай, благодаря ти! Имам н...
20.09.2018 12:33
Николай, благодаря ти!
Имам няколко здрави делви вътре вкъщи, а тази ми я донесоха пукната и се счупи... Жал ми е Да я изхвърля... Над 100-годишна е...
Розите са от катерещите и опитвам да ги пусна високи и да ги кача на арки... Затова и не ги режа... Храстовидните ги режа и загърлям...
цитирай
13. vesever - Ангеле, благодаря ти! И аз много ...
20.09.2018 12:36
Ангеле, благодаря ти!
И аз много обичам смокини... А някога баба какво сладко от смокини правеше... Любимото ми!
Поздрави!
цитирай
14. troia - Като
20.09.2018 13:43
гледам при теб е още лято! С тези цветенца, пеперудки и слънчице си е направо идилия.:) При нас сутрин е доста хладно.
Поздрави, Веси!
цитирай
15. nedovolen - Надникнал и Щапаров, да повторя и ...
20.09.2018 15:15
Надникнал и Щапаров, да повторя и аз.
Коментирах за смокинята при Дончевав от 01.09.2018. Не ми се цъка от телефончето.
Извините!
:)))
цитирай
16. stih - Прекрасно е, Веси!
20.09.2018 19:46
Под твоите ръце всичко цъфти и излъчва спокойствие.
Зареждаш позитивно...
Благодаря за красотата и за хубавата песен!
цитирай
17. vesever - Кати, аз не пускам лятото да си от...
20.09.2018 20:27
Кати, аз не пускам лятото да си отиде....ако искаш, мога и при вас да го върна, макар и за кратко...
Не ми се иска да идва зимата, но ще трябва да дойде...
Прегръдка!
цитирай
18. vesever - Николай, ей сега ще видя при Вени, ...
20.09.2018 20:28
Николай, ей сега ще видя при Вени, малко късно влизам....
Интересни неща разказваш, повечето не съм ги чувала, и при мен си писал доста интересна информация, с която не съм запозната. Човек винаги има какво ново да научи,
Благодаря ти!
цитирай
19. vesever - Ели, това е най-хубавото, да можем ...
20.09.2018 20:29
Ели, това е най-хубавото, да можем да се слеем с Природата и да работим заедно с нея, в унисон и хармония, така че и ние да сме щастливи, и всичко да разцъфва..
винаги съм искала това и съм щастлива, че сега го осъществявам...
Прегръдка!
цитирай
20. mt46 - Поздрави, Веси!
20.09.2018 22:12
Много хубаво изглежда!... :)
цитирай
21. hel - Цветята, гадината. . . Красота. ...
21.09.2018 00:04
Цветята, гадината... Красота. Рай! Най ме изненада къщата.
Бъдете честити и благословени в това приказно място, Весе!
цитирай
22. vesever - Марине, благодаря ти! Още по-ху...
21.09.2018 09:04
Марине, благодаря ти! Още по-хубаво предвиждам да става...
цитирай
23. vesever - Ели, благодаря ти, да сме живи и з...
21.09.2018 09:12
Ели, благодаря ти, да сме живи и здрави всички и успешни и благословени!
Наистина се чувствам един вид "привилегирована" да живея на такова място, сред природата...в града не бих оцеляла, в бетона и шума...
И в градинката, и в къщата съм си вложила сърцето, през годините поетапно работя по тях, работата е много и ми предстои още, докато завърша всичко съвършено.
Това лято работя по горния етаж, който беше груб строеж, ще покажа и отвътре, когато приключа, и други приятели проявиха интерес да видят. Първо измазах стените, сега правя термоизолацията на покрива и накрая остава да наредя паркета...на средата на работата съм, дано има още топло време, преди да дойде зимата, трябва да съм приключила!
Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4037003
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол