Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.08.2017 20:20 - Морският ми Танц
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3956 Коментари: 29 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg






Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anin - Добър вечер, Весинка!
19.08.2017 20:34
Много, ама много ми хареса танцът ти!
Ти направо влизаш в медитация докато танцуваш,
и затова толкова добре ти се получава.
А този път и самото видео е някак по-различно,
и някакъв преливащ ефект си добавила?
цитирай
2. zax - Аууу, русалка. :) Цъкнах за голям ...
19.08.2017 20:36
Аууу, русалка. :)
Цъкнах за голям екран и за съжаление изписа че повече не може. Тц-тц-тц.
;)))
цитирай
3. vesever - Добра да е вечерта, Ан!Много се ...
19.08.2017 20:59
Добра да е вечерта, Ан!
Много се радвам, че ти хареса, нали ти си подстрекателката ми за танци ;))
Само съжалявам, че нямаше как да се вижда морето, танцувах с лице срещу морето, защото инак, срещу слънцето, става тъмно.
Значи, ако имах малко време да отработя движенията, щеше да стане перфектно...
А преливащите ефект, да, добра хрумка беше и май стана добре. Това са ефекти на муви мейкъра, програмата за видеоклипове. Има много и интересни, бих могла да експериментирам. Примерно, може както си танцувам, да ме завърти за секунда като в центрофуга, или да "разчупи" екрана....много яки са, само си трябва време, човек да си "поиграе".....
Искам да се обучавам в операторско майсторство и да правя професионални клипове...някой ден може и да успея :)
цитирай
4. vesever - Закс, може, можееее, обаче само ...
19.08.2017 21:01
Закс, може, можееее, обаче само като кликнеш на заглавието на самия клип и те прати директно в тубата, там съм голяма ;))
А в блога ги пуска в малък формат, това е, брат, няма опция за по-големи визии :Р
П. П. Обаче ей сега си го пуснах в тубата, с онова символче квадратното долу вдясно, дето разпъва екрана, леле, наистина изглежда много добре на голям екран, много различно и...сякаш си там!
цитирай
5. anin - Вес,
19.08.2017 21:09
Забравих да ти кажа, много приятна мелодия, перфектно пасва на танца, и аз от ютуб те гледах...
Щом има разни опции, изпробвай ги, даже и със същия танц, можеш да направиш още варианти, ако не ти пасне, триеш...
цитирай
6. vesever - Дам, тази мелодия ми е изключително ...
19.08.2017 21:14
Дам, тази мелодия ми е изключително любима, точно за моята душевност пасва...
Ще си "поиграя", наистина, да пробвам да разчупвам визията, има и един модерен танц, от Закс го видях, в онзи пост, от миналата седмица и много съм се мераклисала да го разуча него танц, много енергичен е, и ще има премятания и ефекти, яко може да стане.
Просто не ми остана време да го разуча, а исках да го изтанцувам сега, като бях на морето, на една от буните...
Но нищо де, и по-нататък, няма да избяга ;))
Танци да има!
Щом и на вас ви е приятно и забавно, ще има още ))
цитирай
7. anin - Разбира се,
19.08.2017 21:40
Когато имаш възможност, и време.
Личи си, че танцуваш с мерак.
Всеки артист обича сцената, едни се изявяват в театъра, др. в киното, др. на концерти, а ти танцуваш за нас, ние сме твоята публика...
цитирай
8. rosiela - Поддържам Анин, така е,
19.08.2017 22:10
за нас танцуваш, красиво и с желание като птица.
По този повод имам втора поръчка / ако може / : още по- развихрен танц и по бански, става и с един шал за гарнитура. От големите. Предварително благодаря.
цитирай
9. zax - Закс, може, можееее, . . . . . . . . . . ...
19.08.2017 22:22
vesever написа:
Закс, може, можееее, ..........Обаче ей сега си го пуснах в тубата, с онова символче квадратното долу вдясно, дето разпъва екрана, леле, наистина изглежда много добре на голям екран, много различно и...сякаш си там!

_____________________________

Отивам да пипна, опс ... да гледам .... да де, да видя. Все такова ще излиза ама нейсе.
;))))
цитирай
10. vesever - Ан, така е, като съм си сбъркала п...
19.08.2017 22:53
Ан, така е, като съм си сбъркала професията ;))
Аз много бих искала да подбудя и други да танцуват... :)
цитирай
11. vesever - Леле, Роси, по бански. . . има хора, ...
19.08.2017 22:57
Леле, Роси, по бански...има хора, /знаеш, че ме следят и някои недобронамерени хора тук /които ще получат шок и ще изпаднат в ступор, като ме видят...не може ли поне по къси гащета ? ;))
Всъщност мисля да си купя цели бански, по-прилични са от половинките, бих могла с такива бански и с най-големия ми шал...
Ми добре, след около 2 седмици пак ще сме на морето и някоя сутрин ще потанцувам, докато всички спят по палатките...най-много обичам така, да си танцувам, и цялото море да е само за мен. То ми пее, аз танцувам и съм си рахат ;))
цитирай
12. vesever - Закс, виждай, гледай, слушай - както ...
19.08.2017 22:59
Закс, виждай, гледай, слушай - както се казваше в един култов сериал: Слушайте внимателно, няма да повтарям!:)))
С повече упорство трябва да ти пусне големия екран...

цитирай
13. anin - Веси,
19.08.2017 23:03
Да те питам, правилно ли съм разбрала,
ти танцуваш на пясъка без музика, и
после си я добавила към видеото в ютуб?
Защото, когато си снимала в къщи, пускаш музиката,
но там на брега, личи си, че е имало доста вятър, а и вълните шумят...
цитирай
14. vesever - Ан, точно, да. Музиката си я тана...
19.08.2017 23:15
Ан, точно, да. Музиката си я тананикам и се водя по нея, предварително си намислям мелодия, с която да изтанцувам танца... На плажа няма как да си пусна музика и всичко е в главата ми.
Почти съм улучила ритъма тук. Имам още един морски танц, отпреди 3 години май беше, там съм птица с криле, и по същия начин, с мелодия в главата...и в душата )))
Ей го
https://www.youtube.com/watch?v=CMoz-6OZEgE

Това е един от любимите ми танци. Обаче не успях да намаля шума от вятъра...
цитирай
15. anin - Е, браво
19.08.2017 23:35
Паснало е, съвпада танца и с музиката си в ритъм, майсторство си е...
Ще лягам, че заспивам...Лека нощ! <3
цитирай
16. zax - И ако объркаш ритъма? Ще гледаме ...
19.08.2017 23:51
И ако объркаш ритъма? Ще гледаме "Усмивки от старите ленти" озвучен през 80-те. ;))
Едно хендсфри и мп3-ката качена на телефон ще синхронизира плейбека. :)
цитирай
17. vesever - Ан, лека нощ и сладки сънища :) ...
19.08.2017 23:52
Ан, лека нощ и сладки сънища :)
<3
цитирай
18. vesever - Закс, наистина е добра идея, за да ...
19.08.2017 23:57
Закс, наистина е добра идея, за да няма грешки в ритъма, а и друго си е, когато музиката звучи реално, вдъхновението е по-голямо.
Никога не съм ползвала мп3-ка, ще взема да се оборудвам, професионално да подходя по въпроса.
Ама то и телефон ще трябва да си взема, моят е стара машина, ползвам го колкото да ме търсят за преводи, никакви екстри нямам, дори не знам може ли да се качва музика на него...
цитирай
19. krassko - Успях да го видя и аз танца на цял екран
20.08.2017 10:44
Не беше лесно от програми които се обновяват сами
и изкачащи прозорци с реклами,
най подходящата от които беше "Ние къртим"!!!
А "Птицата..." си тръгна сама след клипа.
Пълна морска и речна програма...
цитирай
20. cinderellathespy - В ю-тюб
20.08.2017 11:42
Веси,
гледах го клипчето в ю-тюб. Чудесно е станало. Създава усещане за магичност с тия трансформиращи кадри. Ще ме вдъхновиш и аз да се запиша как танцувам вкъщи по тревата. Няма да се показвам заради правилата в системата в която работя, но ще мога да се погледна отстрани от различна гл.точка. :) Щастлива съм, защото днес дочетох една книга, която чета от 6 месеца и ми е едно такова... ангелско! :) Следобед като подредя багажа в куфарите подхващам "Урания" на Блага Димитрова. Малко ми е трудно да пиша от телефона, но това са ресурсите на село... Дано не съм изяла буквички в коментара. Още веднъж поздравления за красивото романтично изживаване от клипа!
Прегръдки от мене! :)

Ели
цитирай
21. anin - Вес,
20.08.2017 11:47
И така добре се справяш! :)
цитирай
22. vesever - Краси, и при мен Птицата в Реката ...
20.08.2017 12:15
Краси, и при мен Птицата в Реката тръгва автоматично след Морския ми Танц. Само реклама "Ние Къртим", още не ми се е появявала ;)))
Забавно е.
цитирай
23. vesever - Ели, непременно изтанцувай нещо ...
20.08.2017 12:29
Ели, непременно изтанцувай нещо приятно! Жалко, че няма как да го пуснеш, но наистина ще е интересно да се видиш как танцуваш, така откриваш много неподозирани неща в себе си - и при мен е така.
Мен преди години децата ме вдъхновиха да записвам танците си, аз си денся и докато чистя, и докато готвя, и винаги, когато е възможно )))
Много приказно да си изкарате в чужбината, после ще чакам снимки! И вас ще ви чакам на връщане, хрумнаха ми някои хубави места, може би не сте ходили, на прима виста за Хотнишките водопади се сетих, прекрасно е там!
Аз днес подкарвам преводите, имам 3 поръчки, докато отсъствах, са ме позатрупали но съм много доволна, стига съм мързелувала, не може само почивка ))
Вчера си пребоядисах верандата, имаше нужда от освежаване, и си викам: Тъкмо за гости! Ще претапицирам един стар диван, подарък от милия ми дядо, жал ми е да го изхвърля, като сантимент си го пазя. Харесах си прекрасна тапицерия, утре ще я взема и ще го направя, като нов ще стане. Ще го позиционирам на верандата и като дойдете, ще си пием кафецето там. :) А отсреща планината, обвита в мъгла сутрините, пълна мистика и идилия!
Прегръдка и до скоро!
И поздрави на момчетата!
цитирай
24. vesever - Ан, благодарско :) Замислям и ...
20.08.2017 12:30
Ан, благодарско :)
Замислям и някои забавни "младежки" танци от сорта на тези при Закс. Зарибя ли се, нямам спирачки ;))
цитирай
25. pushek - През браузъра ми не се вижда танцът, ...
20.08.2017 13:39
През браузъра ми не се вижда танцът, но съм убеден, че е прекрасен. Твори!
цитирай
26. to4icata111 - Ехее браво, Веси! Много хубав танц. :)
20.08.2017 20:26
Благодарим за уникалния поздрав!
цитирай
27. vesever - И аз ти благодаря, че се отби, Крис! ...
20.08.2017 22:00
И аз ти благодаря, че се отби, Крис! :)
цитирай
28. ysmivka - https://www.youtube.com/watch?v=kMAI63JAD30
21.08.2017 10:47
Пясъка определено не е подходяща настилка за танцуване, а и костюма ти куца :).
цитирай
29. vesever - Усмивка, върху пясък се танцува ...
21.08.2017 11:00
Усмивка, върху пясък се танцува много трудно, вярно е. Забавя движенията и не дава отскок.
Другият път ще танцувам в морето, ще хвърлям вода и ще съм по бански, добре ли ще е ;)))
А Норис ми е супер хипер мега любима!
А ето това ми е също много любимо!
https://www.youtube.com/watch?v=IBSmeP5Q5hU
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4044536
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16015
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол