Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2017 20:20 - На Гости!
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2439 Коментари: 12 Гласове:
14

Последна промяна: 08.08.2017 20:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
Представям ви една много мила фотосесия на Кара, четиримесечната Кокер Шпаньолка на моя приятелка от село.



Все още не те познавам, мога ли да ти се доверя?!
image

Хм, много приятно ме галиш...може пък да станем приятелки?! 

image

Това местенце изглежда уютно, харесва ми полянката, ще поостана, да поиграем?!

image

Но нека първо да подуша наоколо, да опозная обстановката...

image

Тревата мирише на свежо, харесва ми! 

image
 
Я да взема да си похапя каишката, докато стопанката не ме гледа, няма да ме издаваш, нали?!

image

Шшшшт! Ни лук яла, ни лук мирисала - каишката ми все още е цяла!

image

Казваш, че искаш да си правим весело - ето ти весело, ще ти се оплезя пък!

image

Не изпускаш този апарат от ръце! Добре, ще ти позирам, обичаш ли замечтан поглед?

image

Я виж ти, намерих си другарче за игра! 

image

Хе, а това мъниче защо ми се ежи, нима съм толкоз страшна?!

image

И още едно мъниче ми се крие. Нищо, аз ще те чакам да излезеш и да поиграем!

image

Ей ти-на, ново двайсет! Още една гостенка пристига! Тази стопанка явно постоянно приема гости, ще ми хареса да идвам! 
Това е Шуша, кучата на друга приятелка от компанията на стопанката. Няма само децата да се събират и да си правят игри и веселби - ние, кучетата също души носим - защо пък да не се събираме и да не си изкарваме забавно!

image

Ей, хора, я оставете тази биричка и ми обърнете внимание, имам нещо да ви кажа!

image

Ще застана като Царица, искам да видя възхищението ви!

image

О не, отказвам се от Царицата, искам да стана футболистка, я каква хубава топка има тук!

image

Очевидно е, че синът на стопанката възнамерява да ме научи на някои футболни умения...

image

Но много ви моля, ако спукам топката, не ме винете - за пръв път хващам такова нещо!!
 
image

Явно няма да ме оставят да си играя, колкото ми се иска! Защо толкова държат да ме гушкат?!

image

Ясно си давам сметка, че няма отърване - най-добре да угодя на стопанката, да ме погушка още малко, пък после ще поиграя, колкото ми душа иска!

image

Да, всеки иска да си като него. Ето и мен хората искат да ме научат да ходя на два крака, а ми изглежда толкова трудно...защо пък те не тръгнат на четири крака - само ако знаеха колко по-комфортно е!!!

image

И още една фотосесия, от снощното гостуване, когато приятелката ми остави Кара при мен за 2 часа, докато тя посети други приятели. 




Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Веси,
08.08.2017 20:55
страхотно мила и интересна фотосесия. Кой свири на китара? Виждам една китара у вас и ти се чудя как още не си ни показала няколко клипа, минимум.
цитирай
2. vesever - Роси, благодаря ти :)Много мило е ...
08.08.2017 21:26
Роси, благодаря ти :)
Много мило е наистина, такива уникални моменти ми създават сладурковците :))
Аз се уча да свиря на китара, в момента знам само 2 мелодии, които си съчиних, когато бях студентка. Още не умея да чета ноти, само акорди, и по акорди и по слух свиря засега, но мисля да задобрявам, стига да намирам достатъчно време...
Китарата не е моя собствена, взех я на заем от човека, който ме учеше да свиря в студентските години...
Когато задобрея достатъчно, ще ви изсвиря нещо любимо :)
цитирай
3. emi1ts - Поздрави Веси
08.08.2017 21:32
за крaсивите снимки!Добре разбираш "езика"на животните!:)Аз също много харесвам тази порода кучета а това специално е много красиво и очарователно!Благодаря за споделянето!С пожелание за хубава вечер Веси!
цитирай
4. krassko - Много снимки, една от друга по забавни.
08.08.2017 22:02
Явно с кучовците ти е по лесно отколкото с нудистите:)
Днес за малко да ти напиша едно нудиско разказче :)
цитирай
5. vesever - Еми, благодаря ти! Аз за пръв път ...
08.08.2017 22:07
Еми, благодаря ти! Аз за пръв път виждам на живо такава порода сладурка ))
Невероятно игрива и закачлива и гушкава!
Радвам се, че ти е харесала.
Утре заран ще те посетя, че днес ми се разтопи мозъкът от жегата и не мога да мисля - ни приемам, ни предавам :)))
цитирай
6. vesever - Краси, и аз съм доволна, че съм св...
08.08.2017 22:09
Краси, и аз съм доволна, че съм свидетел на такива забавни спонтанни мигове и нали съм си папарак...как да пропусна!
О, защо не напишеш такъв разказ, наистина би ми било интересно!
И ти, и Катя пишете много вълнуващо.

цитирай
7. hel - Прекрасни снимки на сладурско с...
09.08.2017 03:45
Прекрасни снимки на сладурско същество. Подобри ми настроението! Благодаря, Веси!
цитирай
8. anin - Добро утро!
09.08.2017 07:53
Много сте симпатични цялата тайфа...
цитирай
9. rosiela - Веси,
09.08.2017 08:28
не съм приключила от снощи, душица. С твоите фотоси си пия кафето сутринта, толкова са зареждащи с позитивизъм.
цитирай
10. vesever - Елена, много се радвам, че съм ти ...
09.08.2017 11:03
Елена, много се радвам, че съм ти подобрила настроението :)
Благодаря ти!
цитирай
11. vesever - Ан, благодаря ти :) Тук сме в ка...
09.08.2017 11:04
Ан, благодаря ти :)
Тук сме в камерен състав, ако видиш цялата тайфа накуп, ще паднеш ;))
цитирай
12. vesever - Роси, благодаря ти :) Значи из...
09.08.2017 11:05
Роси, благодаря ти :)
Значи изпълнявам предназначението на блога си - да зареждам с позитивизъм - това да се чува :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4043491
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол