Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.07.2017 20:20 - Морето и Русалката
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8929 Коментари: 25 Гласове:
10

Последна промяна: 26.07.2017 20:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
                                           
                                             
Русалката се буди с Изгрева на Утро лятно, ведро -
                                             Преди да дойдат хората окъпва се в Морето щедро!

        image     image              image   image  image
image                        image image
image                          image
image

А Слънцето усмихва се приветливо, щастливо
       И я приканва пак за мигове игриви!  
                   
                                                                                            
image

image

О, не!! Рибарски въдици заложени в далечината - 
Дано не уловят Русалката, горката!
image image

Спасява се в съкровищата на Морето, няма да я хванат - 
Заравя се и скрива се сред миди и рапани!


                                           image       image


image

А Слънцето отново в своята магия я облива - 
Морето на Русалките е розово, щастливо! 

                                                                      

image

       image                             Небесен Огън буен и нестихващ лумва -
                                                     Русалката с искри в Душата си танцува!

image

И още от съкровищата на Русалката - 
На цветни камъчета тя се радва, малката!


image

Скривалище уютно си намери - 
Кой с Нея силите си ще премери?!


image

Закътаното селище рибарско е прекрасно - 
За Русалката дали ще се намери малко място?!

image


image

Мечтае си Русалката за ей такава лодка -
За чудна, морска, приказна разкодка!

                                           image

image

Ах, тези удивителни Рибари - 
Та те били колеги Градинари!


image

Какво ще кажете за този чуден морски Рай?!
Примамка за невинните Русалки е комай!


image

image

Превърната е в камък тук посестрима - добра Русалка - 
От хорска злоба и жестокост - колко жалко!


image    image

Но след тъгата, ето, чуден, весел Корморан
Русалката приветства той без страх, без свян! 
image
image

А Русалката все още е с крака човешки -
Дали не стана някоя фатална грешка?!

                                                                              image
image

С Изгрева  на Слънцето Тя тихо ще отплава - 
На красивия си Свят отново ще се наслаждава!

                                                                                          image


image

Русалковото романтично и вълшебно Цвете - 
Подарък за Човеците с Любов от Боговете!

imageimageimageimageimage
image

Е, няма как, Русалка под прикритие, ведно с Годзила - 
В цивилизования свят на хората се появила...

image


image

Приятели, надявам се да сте се забавлявали с моята Русалка и Морските й Мигове. ;)
Следващият път ще има още!
Бъдете всички живи, здрави и щастливи
И много романтични, весели и обичливи! :)





Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anin - Хелоу!
26.07.2017 20:36
Много красив постинг, бе Веси!
Ставаш за русалка, и снимките са хубави и камъчетата...
цитирай
2. hloris - ...без думи...влюбено русалково звучи...
26.07.2017 20:45
Русалка малка шетала е пак
по лазурно синия бряг...
и приказка красива
от сърце сътворила
с даровете на Нептун
нас всички,от блога
с обич надарила! :))

Морска приказка...с пожелание да ни покажеш и морският лъв Нептун! :))
цитирай
3. vesever - Ан, благодаря :) Малко брюнетка ...
26.07.2017 20:53
Ан, благодаря :)
Малко брюнетка си падам, но и за русалка викаш ставам ;))
Красоти да искаш по морето, имам още фотографии, но не успях да кача повече засега...
<3
цитирай
4. vesever - Тони
26.07.2017 20:55
Русалката не може без морето
То изцелява й Душата и Сърцето!
С много чудна красота божествена
Се вихри тя по плажовете девствени...
А Нептун от хората укрил се здраво
И само за Русалката се появява...
;))

<3
цитирай
5. to4icata111 - Ооо, каква прелест!
26.07.2017 21:05
Чудесна фотосесия, Весинка!
Поздрави и прегръдки от мен!
Весело лято!
цитирай
6. krassko - От снимките личи че добре си прекарала на морето
26.07.2017 21:07
Радваме се че се върна, беше малко скучно без теб.
Поздрави на русалката, децата, котките, кучетата
и съседите които са хранили животинките и са поливали градината.
Както казват сърбите:"Поздрави на къщата и на 1000 метра около къщата." :)
цитирай
7. zax - Блазе ти, ти на плажа а аз в строит...
26.07.2017 21:18
Блазе ти, ти на плажа а аз в строителен обект. Явно с въдица в ръка през есента ... ще диря мойта риба.

По този повод виц:
-Тате, русалката риба е или жена?
- Зависи, даде ти се еде или ... .
;)) Поздрав за поста и идилията.
цитирай
8. troia - Веси,
26.07.2017 21:34
страхотни снимки!
Личи си, че си била щастлива, а около теб красота.
Добре дошла.:)
Весела вечер!
цитирай
9. vesever - Крис, привет! Търсих те навре...
26.07.2017 21:37
Крис, привет!
Търсих те навред!
Добре дошла отново, зарадва ме, че си тук!
Прегръдки и от мен!
<3
цитирай
10. vesever - Краси, благодаря ти :) Радвам се, ...
26.07.2017 21:40
Краси, благодаря ти :)
Радвам се, че ви създавам приятни емоции!
Ще предам поздравите, вярно е това за 1000-те метра ))
Доста съседи са хранили животинките, чичо Пеньо не беше разбрал, че сме оставили на други съседи храна за Блеки и той го хранил, и казва: Хем яде, хем ме лае!
А в Търново е валяло, докато ни нямаше, и сега вали и гърми...така че и Бог ни е отменил....
<3
цитирай
11. vesever - Закс, вярно, всеки иска това, което ...
26.07.2017 21:44
Закс, вярно, всеки иска това, което няма ;))
Ти почивка, аз работа /щото си падам малко работохолик/ ))
Но много добре ми дойде почивката!
Апропо, търся си втора работа, не умствена, за да мога да разтоварвам процесора.
Ако ти трябват помощници за обекта, умея да боядисвам, да лепя плочки, с мазилката не се справям перфектно, обаче ))
Едни приятели имат хижа в едно място във вашия регион и съм обещала да помагам с боядисването, правят й основен ремонт....

Хе, изобретателен баща от вица ))
Поздравявам те и аз
<3
П. П. Значи ще взема да предупредя сестрите ми, Русалките, да бягат наесен, щом ще ходиш с въдица ;))
цитирай
12. vesever - Кати, добре заварила!Толкова ...
26.07.2017 21:46
Кати, добре заварила!
Толкова много красота наистина, като тръгнах из околността, нямам спирка! Близките ми искаха да са на плажа, а аз имах моменти, в които ми беше нужно да се движа много, сновах яко, навъртях доста километри )))
Видях невероятни прелести и такива мигове ги помня, докато съм жива!
Прегръдка!
<3
цитирай
13. to4icata111 - You"re welcome, my dear friend! :)
26.07.2017 22:06
vesever написа:
Крис, привет!
Търсих те навред!
Добре дошла отново, зарадва ме, че си тук!
Прегръдки и от мен!
<3


Тук съм! Беше ми писнало малко, а и доста работа имам в този период. Поглеждам от време на време, кратък, бегъл поглед. :)

П.П. Фейса ми беше ненаред, та да не се чудиш. Изчезнаха ми приятели от листа, хак някакъв ли, що ли, но бял кахър. Те, така. :)
До скоро, Вес!
цитирай
14. vesever - Крис, аз реших, че има някакъв пр...
26.07.2017 22:18
Крис, аз реших, че има някакъв проблем.
Много се радвам, че си добре, а работата край няма!
И аз днес подкарах новия превод со кротце, со благо, свикнала съм винаги да имам работа, но като ми хареса ваканция без работа, ще искам още :))
И аз съм хакната, но вече гледам да не обръщам внимание.
Мислех да напиша едно забавно стихче за "моя" хакер-фантом /все още не знам кой е/, но засега ще се въздържа, а инак много обичам да се забавлявам и може да се получи супер весело, защо пък не ;))
цитирай
15. stih - Богат постинг!
27.07.2017 02:14
Насладих се на красота – с всичките си сетива,...
Благодаря, Веси!
цитирай
16. vesever - Stih :) И аз ти благодаря, че се ...
27.07.2017 08:50
Stih :)
И аз ти благодаря, че се отби, радвам се, че ти е било приятно при мен!
<3
цитирай
17. rosiela - Фантастични снимки
27.07.2017 09:31
с много настроение. Браво, Русалке! Приземи се вече, само пиши откъде точно е тази красота. Някъде около Варна, съдейки по лодките, че много е красиво.
цитирай
18. rosiela - А, пропуснах,
27.07.2017 09:32
много приветливи текстове!
цитирай
19. vesever - Росита, благодаря ти :)Да, близо ...
27.07.2017 10:24
Росита, благодаря ти :)
Да, близо до Варна е. Плажа под вилната зона Ракитника, след Галата.
Препоръчвам на всеки, който харесва спокойна почивка, далеч от шума и замърсяването на големия град! Още не е комерсиализирано мястото, а аз харесвам точно такива места!
Един ден като тръгнах от края на плажа - палатката ни беше до самите скали в края - вървях много, стигнах почти до Галата и ако не бързах да се връщам да приготвям обяда, наистина щях да стигна до Галата. На места се придвижвах на 4 крака по скалите, супер забавно беше )))
Повечето фотографии са именно от тази разходка!
Също много обичам да ходя през гората от плажа до магазина, на километър и половина е, и въпреки, че бяхме с кола, аз настоявах да ходя пеш до горе да пазаря.
Невероятни красоти срещам и по пътя из гората, това е моята романтика ;))
Точно си мислех, че ти ще оцениш текстовете ми, забавлявах се много, докато ги съчинявах!
цитирай
20. rosiela - Как да не ги оценя!
27.07.2017 10:53
От тях ухае щастието, чак до София ароматизира!
цитирай
21. ganini - Защо?
27.07.2017 11:14
Защо не стана октопод,
че с пипалата да обвия
Русалката кат нежен плод,
за хапване да си я скрия ???
цитирай
22. vesever - Роси, много се радвам, че въздей...
27.07.2017 11:44
Роси, много се радвам, че въздействам така :)
Именно това е целта ми, и искам да създавам повече такива мигове - спонтанни, жизнерадостни, лекокрили - един вид като храна за Душата :)
цитирай
23. vesever - ganini
27.07.2017 11:50
Недей, приятелю, че таз русалка
Е много кисела откак е малка!
И също има супер силна броня
Не може никой тук да я догони!!!
цитирай
24. emi1ts - Поздрави Веси!
27.07.2017 14:50
Много се радвам за теб,че релаксираш по този чудесен начин! Историите със
снимки ,които разказваш освен че са красиви са много свежи и увлекателни!С пожелание за още много хубави летни дни и добро настроение!
цитирай
25. vesever - Еми, благодаря ти :) От известно ...
27.07.2017 16:44
Еми, благодаря ти :)
От известно време си харесах тази "ниша", почти незаета от никого, да разказвам чрез снимки, и за мен е увлекателно и забавно!
Да, има още много от лятото, да му се наслаждаваме на макс :)
Много свежи моменти ти пожелавам и аз!
<3
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4043586
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол