Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.05.2017 20:20 - Червената Река
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5341 Коментари: 22 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Разкошният трендафил на съседката ми леля Нели, заедно с един хит от ученическите ми години - Red River. 
image

image

image

image

image

image

image

image

image

image



Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Усещам аз,
22.05.2017 21:05
че ще ни покажеш градините на цялото село. Прекрасен е.
цитирай
2. vesever - Роси, селото ми е малко, само към ...
22.05.2017 21:13
Роси, селото ми е малко, само към 1000 жители сме....няма да са достатъчни градините, и в града съм харесала някои красоти - една разкошна алея от розови рози, на една бензиностанция. Над 10 м. алея с рози, представи си!
Ще ги фотосесирам надлежно, и себе си с тях, много ясно, ще се впиша набързо, стига да не ме изгонят :)))
И също една уникална арка с оранжева и жълта катереща роза, пред търновския РИОСВ, и нея ще покажа.

А моята царица-роза в цвят шампанско скоро ще цъфне, по колоната на верандата ми се катери.
Когато видиш постинг с название "Царицата", да знаеш, че е тя!
цитирай
3. krassko - Гюл, трендафил...
22.05.2017 21:13
Остава и казан за розово масло да спретнете...:)
цитирай
4. vesever - Краси, на мен ми е жал да късам цве...
22.05.2017 21:22
Краси, на мен ми е жал да късам цветята, само се радвам на красотата им...
Но ще кажа на леля Нели за идеята ти. :)
Тя знае, че качвам снимките в блога за приятелите си.
цитирай
5. zax - Ма докато щракаш през стобора може и ...
22.05.2017 21:27
Ма докато щракаш през стобора може и да те ... опухат. ;)))
цитирай
6. vesever - А-а-а, Закс, леля Нели ми е прият...
22.05.2017 21:34
А-а-а, Закс, леля Нели ми е приятелка, тя ме покани да наснимам трендафила, даже искаше да снимам и нея с черешата, имат много симпатична нискостеблена череша.
Тя мой човек. Утре ще я поканя на кафе и ще й покажа постинга, мисля, че ще се зарадва.
На един акъл сме си. А аз съм се катерила къде ли не, за да снимам - по скали, по дувари, по дървета...като дива коза.
Виж к'во ше ти кажа, изкуството иска жертви, тъй да знаеш от мен ;)))

цитирай
7. krassko - What were you wearing at the party ?
22.05.2017 21:44
Сега сме на Past continuous :) Два урока днес - граматика и упражнения.
Ще ми стопят лагерите с това темпо:)
Но пък какви неща научавам хахаха:
My girlfrend was always arriving late.
She was constantly aggravating me.
Това е теория и практика:)

ПП. Като каза , че изкуството иска жертви...
След манифестацията на един Първи май в градинката зад мавзолея моат приятел Ник успя да снима министера на Външните работи как дава пет лева на един просяк. После трима милиционери ни гониха...
А на друг Първи май в розопско село снима страхотно трио - свиреха но бяха доста пияни и си личеше - кмета, попа и партийния секретар.
Снимката я свалиха от изложба в Пловдив, че парнийния я видял, но в Бърно взема втора награда.

цитирай
8. vesever - Много сте бързи, Краси, щом и про...
22.05.2017 21:51
Много сте бързи, Краси, щом и продължителните подпукахте.
Добре си усвоил нюансите - точно, при изразяване на недоволство, колкото и да не е логично, ползваш continuous.
Аз днес превеждах едни фактури и договори - завря ми главата!
И сега слушам ретро и кротко изрязвам поканите за ЧРД на сина ми, ние сме привилегировани, правим по 2 партита на рожденик - едно семейно и едно детско.
За детското каним целия клас вкъщи + приятелите от село. 30 деца!
Next Saturday we are having a second birthday party with my son's classmates and also his friends from the village.
:)
Когато стигнете до сегашно продължително, ще ви изяснят, че една от употребите му е за планирано действие в близко бъдеще време, както в моя пример.
цитирай
9. planinitenabulgaria - Защо така се получава, че каквото и да облечете, все Ви отива и Ви стои красиво?
22.05.2017 22:10
Между каквито и цветя да застанете, все на най-красивото приличате...
Спомних си за царо, който казваше: Трябва да има нещо.
цитирай
10. vesever - Нещото е Природата. Живея сред П...
22.05.2017 22:35
Нещото е Природата. Живея сред Природата и не мога без нея.
И много обичам Цветята и ми е приятно да се вписвам сред тях и да се 'идентифицирам' с тях.
Моята философия е, че всяка Жена, която е запазила Цвета в Душата си, е красива!
цитирай
11. rosiela - Нищо, Веси, давай нататък,
23.05.2017 06:34
[quote=vesever]Роси, селото ми е малко, само към 1000 жители сме....няма да са достатъчни градините, и в града съм харесала някои красоти - една разкошна алея от розови рози, на една бензиностанция. Над 10 м. алея с рози, представи си!
Ще ги фотосесирам надлежно, и себе си с тях, много ясно, ще се впиша набързо, стига да не ме изгонят :)))
И също една уникална арка с оранжева и жълта катереща роза, пред търновския РИОСВ, и нея ще покажа.

А моята царица-роза в цвят шампанско скоро ще цъфне, по колоната на верандата ми се катери.
Когато видиш постинг с название "Царицата", да знаеш, че е тя![/quote

цвете до цвете, та до моята градина, знаех си аз. Полекичка, полекичка, за насам.
цитирай
12. vesever - Така, така, ще направим цветен с...
23.05.2017 10:13
Така, така, ще направим цветен свят!
:)
цитирай
13. krassko - Светът не е само цветя и рози:)
23.05.2017 12:50
Днес урокът беше какво да говорим когато попаднем в гаден ресторант, бавят ни поръчката, супата е студена, пържолата сурова и накрая разбира се ни надписват и сметката.
А следващият беше обратния, какво говори сервитьора.
Специален урок за българите сервитьори в US.
Всички са много любезни и всичко свършва с бутилка вино от заведението. Цветя и рози и там:)
цитирай
14. vesever - Краси, сещаш ли се за шекспировата ...
23.05.2017 13:37
Краси, сещаш ли се за шекспировата "All's well that ends well"?
И аз съм на този принцип - важното е крайният резултат да е добър :))
И колкото повече цветя, в пряк и преносен смисъл, толкова по-добре...а за мен никога не са достатъчно!
цитирай
15. to4icata111 - Мммм, как ухаят
23.05.2017 18:03
тези червени "царици"...

Чудесна цветна фотосесия отново, Веси!

Щастливо да е лятото ти и все така цветно и ароматно!
Поздравче ;)))
цитирай
16. krassko - "All's well that ends well"
23.05.2017 18:33
За съжаление не познавам пиесите за разлика от сонетите.
Но в твоя чест пуснах няколко снимки които намерих за пиесата.
Жените и тогава са били големи хитруши.:)
цитирай
17. vesever - Крис, ами цветята не свършват, все ...
23.05.2017 19:29
Крис, ами цветята не свършват, все повече и повече стават край мен и...не мога да ги подмина :)
Благодаря ти, искам вече лято и...почивка! ;)
цитирай
18. vesever - Краси, тъкмо ги видях. Прекрасни одежди са ...
23.05.2017 19:38
Краси, тъкмо ги видях. Прекрасни одежди са носели жените. Като студентка исках да си ушия рокля като от времето на Остин и да се разхождам с нея из Търново.
Шегата на страна, ще ти разкажа за преподавателката ми по английска литература. Ходеше с облекло като от пиеса на Шекспир. Пелерина, клин, плътно по краката, шапка, като от онова време...говореше с уникален акцент, чист английски, както на английските благородници от миналите векове.
Уникален образ.
Писа ми 5, само защото ползвах местоимения в мъжки род, по онова време още не бяха популярни т. нар. politically correct pronouns, предполагам сте ги учили вече.
Тя се оказа феминистка, ала аз не се усетих навреме и така, получих една единица по-ниска оценка. :))
цитирай
19. krassko - А моята преподавателка по френски...
23.05.2017 20:12
Като студентка е работила за нашето разузнаване и е имала роман с офицер от Интелижън сървис. Пушеше като комин по време на часовете и ни ругаеше като каруцар. Не признаваше учебници, носеше книги и ти връчва книгата но френски и ти превеждаш две- три страници на глас - няма речници , няма мънкане и заекване,
така ни изпитваше.
Голям късмет съм имал: учителя ми по физика, по руски език , по френски, по дендрология и по английски в СУ всичките бяха бивши кадри на разузнаването.
А преподавателката по английски в СУ беше гл.редактор на българско списание в Париж което излизаше на пет езика. Но в СУ ни подготвяха за техническото разузнаване. Весели времена бяха, но съжалявам, че не си поддържах английския.
цитирай
20. vesever - Харесвам такива образи. Е, като ...
23.05.2017 20:21
Харесвам такива образи. Е, като изключим ругаенето и пушенето.
Но от професионална гледна точка така се прави. Няма мънкане - упорит труд и предизвикателства!
Една от най-добрите ми преподавателки по английски от езиковата е г-жа Здравка Евтимова. Уникална. Много научихме от нея, след като минехме материала по учебника, редовно ни представяше допълнителни материали, откъси от произведения, с които ни заинтригуваше. Диктовки, преводи,яко!

Нищо де, ето сега наваксваш и изглежда ти е приятно да учиш, виж колко бързо напредваш!
Аз искам самоучител по грузински, но засега не намирам....
цитирай
21. inel379 - :)
26.05.2017 09:48
Реката тук е пълноводна,
с приливи всесилни, самодейни!:)
Затуй уханията упоителни,
целебни са и чудодейни!:)))
цитирай
22. vesever - Разкошните реки обичам О, как ...
27.05.2017 21:04
Разкошните реки обичам
О, как даряват красота
На всяко влюбено момиче
с Душа от дъхави Цветя!
Благодаря ти, Инелка!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4042681
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол