Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2017 20:20 - Принцесата с Много Сърца!
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2104 Коментари: 8 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

Не, няма да разказвам приказка. Ще ви покажа едно растение, което всички познавате. Така наречената Овчарска Торбичка. Пред портата на съседката ми има цяла туфа.

Отново едно невзрачно растение, на пръв поглед. Ала искате ли да го видите отблизо – през моя обектив - никак не е невзрачно. Много харесвам сърчицата, които се явяват вместо листенца. Затова го нарекох Принцесата с Много Сърца!

image
  image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image



Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krassko - Да не си се сдобила с нов обектив?
04.05.2017 23:26
Гледам че доста успешно правиш макро снимки.

Сега съм на мозила и чувам музиката, а на гугъл хром я няма.

И...преведох песен, не знам колко успешно. :)
цитирай
2. vesever - Още не съм се сдобила, Краси, но и ...
05.05.2017 08:57
Още не съм се сдобила, Краси, но и това ще стане, и тогава да видиш за какво чудо иде реч :))
Моят е стар модел, ветеран, но опитвам да извадя най-доброто от него.
Най-вече експериментирам със светлината.
Правя по 3-4 идентични фотографии, докато получа каквото искам.
Понякога стават супер попадения.

А, че как без музика, ако фотографиите са тялото, то музиката тя е сърцето на постовете ми ;)
И при мен някои браузъри не щат да свирят, имам цели 4.

Много се радвам, че си решил да преведеш песен. Чакай да взема червения даскалски химикал и идвам да видя :))
М, то нямало нужда от даскалския ми химикал :))
Много добре си се справил, и най-хубавото е, че е в поетичен стил, а не сухарски превод, както често съм виждала в тубата преводи на песни.
цитирай
3. rosiela - Много е красиво, Веси,
05.05.2017 09:21
не бях виждала такова. Обогати ме.
цитирай
4. vesever - Роси, аз мислех, че се среща под път и ...
05.05.2017 09:32
Роси, аз мислех, че се среща под път и над път. Но може би повече по полята и в селата, в града надали има къде да се види...то си е полско растение, дивичко. Обичам такива.
Много се радвам, че ти е харесало!
цитирай
5. hloris - Интересно наистина-поне за мен,
05.05.2017 09:33
Защото колко пъти съм я срещала по полето,пред нас,а не съм се вглеждала,че наистина плодника и е като сърчице.
В дребните на пръв поглед неща винаги има някаква магия,стига да имаш сетива да ги видиш.А ти ги имаш!

Хубав ден от мен!
Тук,при нас,пак се кани да вали.
Но нищо,земята има нужда от много,много дъжд.
цитирай
6. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=it2Rn5MirUs
05.05.2017 09:40
Тони, така си е - много е ценно да забелязваме такива малки "магии", а те са на всяка крачка, на мен ми е голямо вдъхновение да ги откривам.
Една есенна сутрин, излизайки в градината, още спя и вървя, и нещо ми светна в очите. Върнах се крачка назад и видях детелинка с капчица роса. Набързо се събудих, после разгледах отблизо цялата си градина и....ето някои от гледките, които открих. Ако имаш настроение, можеш да видиш клипчето ми, мисля, че ще ти хареса. С любима песен на Secret Garden.
В природата има изключително много живот, скрит за човешките очи. Като някакъв друг свят е, хем е под носа ни, хем се иска човек да се разрови и да го открие...
О, нека да завали малко.
Моите пакостници ми прегризали маркуча и не успявам да стигна до долната част на градината, да полея, и мъкна лейката. Е, малко фитнес, не се оплаквам, но ми харесва, когато Господ ме отменя :)
Слънчево да ти е!
цитирай
7. to4icata111 - Колко много сърца!
05.05.2017 19:43
Като поличба се явяват. Поличба за мир и любов. :))
Много харесвам твоите свежи фотосесии, Веси!
Слънчев уикенд и прегръдки от мен! :)):)):))
цитирай
8. vesever - Криси, когато попадам на такива ...
05.05.2017 20:16
Криси, когато попадам на такива ненадейни изненади, и аз ги приемам като мили поличби от Ангелите :)
Благодаря ти!
Тук заваля и гърми...тъкмо да напои градинката...но скоро искам и Слънце!
<3
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4065047
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16018
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол