Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2017 20:20 - Малко Музика за Уикенда
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5660 Коментари: 27 Гласове:
15

Последна промяна: 11.03.2017 19:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 







     image image          image

image image
image

   image   
image   image
image             image
image



image

 





image
image image
image


image




 


   



Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zax - ". . . Една мансарда точно под ...
10.03.2017 20:36
"... Една мансарда точно под звездите
.... "

:)
цитирай
2. vesever - Нали :)Много ми се искаше да ...
10.03.2017 20:44
Нали :)
Много ми се искаше да пресъздам точно една такава романтична атмосфера - и визуално, и акустично...
Благодаря ти!
цитирай
3. krassko - What's up?
10.03.2017 21:21
Това някаква музикална кутия ли е?
Аха, даже свири :)
Харесва ми че може да си избираш какво да слушаш
и да пускаш и спираш музиката.

Стигнахме до въпроси и отговори, но като няма с кого да си говоря си говоря сам.
И се питам след колко време като си говоря сам трябва да отида на доктор?
:)
цитирай
4. vesever - Owista!
10.03.2017 21:44
Краси, задача за теб, да преведеш думата от заглавието на комента ми :)
Само предупреждавам, че е на йоркшърски диалект, но пак си е английски!

Да, плеър е, човек може да сложи които и колкото песни иска, в плейлист...но това е опция, която самият блог не предлага.

Хехе, няма грижи, и аз тази вечер си пях, докато ходих до млекаря, да не ме е страх в тъмното :))
Моята класна от езиковата веднъж си говорила на немски в автобуса, понеже цял ден с нас повтаря думи, в първата ни година, когато е най-напечено...
и един човек я побутнал в рейса, да внимава, да не си говори сама.
Нищо де, важното е да научиш езика!
цитирай
5. krassko - Би трябвало да е: Nada на американски английски
11.03.2017 06:49
Логично е според контекста.

Въпреки, че бъркотията е пълна. Не стига при буквите, че пишеш едно,
а произнасяш по няколко начина, но и в текста пишеш, или казваш едно,
но се разбира съвсем друго...
В Русия Ломоносов е измислил водката, а кой измисли уискито???
Когато учех руски пиех водка, сега май трябва да наблегна на уискито :)
Ти какво пиеше като учеше английски?

цитирай
6. vesever - :))Owista е How are you в Северен ...
11.03.2017 11:13
:))Owista е How are you в Северен Йоркшър...
Nada пък аз не съм го чувала, явно добре ви подготвят.
Ами, може да се смееш, ако ти кажа какво пиех...
Компот!
Пасирам буркан компот и цяла нощ преписвам речници. Така правех като ученичка.
А като студентка, пак наблягах на плодови сокове.
Живеех в едно таванско помещение в един квартал в Търново, който се казва Картала/значи Орел/.
Имах достъп до покрива през един прозорец и сядах горе на върха, доста удобно беше, и там си учех. И се чувствах наистина като птица.
Не можах да се науча да пия, освен по малко червено вино.
Вкъщи имам едно уиски, ха сега да видя превода: Hunting Lodge, Finest Blended, Aged 12 Years, Scotch Whisky.
То е лимитирана серия и не е за продаване, но аз като не пия, нямам база за сравнение и не мога да го оценя подобаващо...
Има един идиоматичен израз: Whisky on the rock.
Ако пиеш уиски, може да ти потрябва, ако искаш да си поръчаш в заведение...
Превежда се "Уиски с лед" :)


цитирай
7. krassko - Знам какво е пасиран компот :)
11.03.2017 14:34
По едно време имах голям проблем с холестерола и през есента берях диви ябълки /киселица/ на Витоша и си направих почти 150 буркана с компот. Пих цяла зима по един буркан и през пролетта холестерола ми беше под нормата.

Предположих, че може да не си чувала NADA. Думата е испанска, но е много използувана от американците. Как си, какво правиш? Nada. Какво ново? Нищо.
Дават ни много подобни жаргонни изрази и вече се предадох и усвоявам американското произношение.

Колкото до твоята бутилка уиски - просто за сведение - такова уиски се пие с подходящо облекло: бална рокля за дамите и фрак с папионка за господата :)
цитирай
8. vesever - А, и аз си помислих за израза &quo...
11.03.2017 15:21
А, и аз си помислих за израза "de nada", на испански, но не знаех, че се ползва и в американския.
Американското произношение е много по-лесно, няма да имаш проблеми.

Хм, бална рокля нямам, и фрак с папионка май нямаме..ше видим какво ше измислим :)
цитирай
9. cinderellathespy - Музиката...
11.03.2017 15:39
Страхотно се релаксира с хубава музика!
Днес го ударих на мързелуване и яко слушане на любимости!
Написала съм едно списъче в коментара в моя блог.
Може да му хвърлиш едно погледче, Веси!
Сигурна съм, че ще ти харесат!:)
Мен ме чака правене на мусака...
Прегръдки от мене,

Ели
_________________________________
Scorpions - Holiday
https://youtu/h17Z0g9Dr9o
цитирай
10. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=yfO1fRLrVIk
11.03.2017 16:52
Елич, аз се връщам от купон, за пръв път в живота си пуших наргиле, и ..малко ме хвана, зави ми се свят и ме удари в главата, гърлото ме стяга леко...
Но беше супер весело!
Имам превод за уикенда, но трябва да дойда на себе си и да го подкарвам!
Ей сега ще видя при теб!
С любима музика е разкошно, да, по всяко време, аз си пускам музика и докато превеждам, и докато шетам /тук вече в комбинация с кълчене за тонизиране/ с музика по-леко ми върви всичко...
А, приятна ти мусака, аз днес няма да готвя, снощи напълних цял гювеч - свинско с грах и картофки и имаме и за днес - а в гювеча всичко става много по-вкусно, отколкото на тава, вече се отказвам от готвене в тава!
Чакам слънцето, тук вали и е едно мрачно, и не ми е сгодно, искам вече топлина!
О, много любима песен, имам клип с нея точно от мястото на реката, където бяхме с вас :)
Тъкмо ше оглеждам оферти за морето за пролетната ваканция, да скочим за някой ден..шило в торба стои ли :)))
Аз искам на палатка, на морския бряг, обаче младите искат цивилизация...какво да се прави...съобразявам се...
цитирай
11. vesever - А тази опция с плеъра е много добра, ...
11.03.2017 16:54
А тази опция с плеъра е много добра, пускам си и си действам по задачи. Като пускам клипчета в тубата, все се изкушавам да ги поглеждам, а така само саунд, и волумето на макс :)))
цитирай
12. anin - Е, Весинка
11.03.2017 18:32
Много задобряваш! Разни шашмалъци измисляш :)
цитирай
13. vesever - Анич, не ги измислям аз, има си ги ...
11.03.2017 19:35
Анич, не ги измислям аз, има си ги като възможности в киберпространството, аз само една малка "капка" от "морето" съм поела ...ала нали знаеш, капка по капка...:))

цитирай
14. zabavnata - Здравей, Весе!
11.03.2017 19:42
Ей... Тъкмо реших, че си скрила "Богатство" на "Тангра"...
Лека вечер! :(
цитирай
15. vesever - Ани, привет, за теб ще го скрия. . .
11.03.2017 19:48
Ани, привет, за теб ще го скрия...и аз много я обичам тази песен, я виж в луната какво има :)
цитирай
16. zabavnata - Брей, че съм заплес!
11.03.2017 21:55
Точно луната ли изпуснах? Пях с пълно гърло, за ужас на съседите. Хаха...Мерси! Много я обичам тази песен.
цитирай
17. paciencia - Привет, Веси!
12.03.2017 01:41
Хубава музика на хубав фон, романтика:) Ей, много го обичам това Богатство дето си го скрила в Луната! И Зеркалото също. Благодаря ти!
И аз цяла вечер слушам любима музика, ето поздрав за теб:
https://www.youtube.com/watch?v=38zmdwd5K3E
цитирай
18. barin - Както обикновено музиката, която ...
12.03.2017 06:47
Както обикновено музиката, която предлагаш е хубава и съвпада с моя вкус. Поздрави, Веси!
цитирай
19. vesever - Ани, така се прави, и аз съм така, ...
12.03.2017 09:22
Ани, така се прави, и аз съм така, казвали са ми, че ме чуват на площада, когато пея :))
Радвам се, че си се забавлявала :)
цитирай
20. vesever - Васинка, благодаря ти, много е д...
12.03.2017 09:26
Васинка, благодаря ти, много е добро, тъкмо за събуждане, цяла нощ не можах да спя, моята куча разгонена и голяма веселба - лай и вой до дупка :))
Богатството Ани си го поиска, а Зеркалото е много добро, нали, много разтърсваща песен, направо как "вия" на нея, не ти е приказка :))
цитирай
21. vesever - Иване, благодаря ти, че се отби, ...
12.03.2017 09:26
Иване, благодаря ти, че се отби, радвам се, че ти е допаднала музиката!
Поздрави!
цитирай
22. krassko - Дават ни пълен комплект
12.03.2017 15:46
Дават ни пълен комплект на най използуваните изрази на улицата.
И What's shaking е подобен израз, не вярвам да сте го учили :)
цитирай
23. vesever - Е, това може би е нов жаргон, пост...
12.03.2017 17:02
Е, това може би е нов жаргон, постоянно навлизат нови изрази, или поне аз не съм го чувала.
Ние учихме книжовен английски, а американския от филми, песни - каквото дойде :))
цитирай
24. krassko - Наистина е жаргон
12.03.2017 22:07
Но се употребявал ежедневно при среща на познати. То Чикаго открай време си е бил разбойнически град и учителката ни кой знае в каква среда живее. Като се срещнат познати така се питат :"Какво се случва?". Аз лично си го превеждам:"Кокво си забъркал?". Някой път пак ще те позабавлявам с нещо подобно има много неясни изрази.
Приятна вечер!
цитирай
25. vesever - Така значи, какво си забъркал :)...
12.03.2017 22:27
Така значи, какво си забъркал :))
Поначало не харесвам американците като нация и манталитет..да, все забъркват по нещо :)
Тази вечер реших да ви подготвя още музика за идната седмица по някое време, една компилация ви спретвам, интернационална :)
Лека, Краси, успешно напредвай с английския, ше се изпитваме :)
цитирай
26. krassko - За мен американците са забавни
13.03.2017 09:20
Защото са невероятна смесица от националности.
В Русия нещата са подобни. Най интересното е,
че са еднакви взаимоотношенията между мъжете и жените.
В Америка ходят "на среща", а в Русия "на ресторант" което е същото.
В Русия нещата са строго регламентирани. Ако приеме поканата,
секса след това е задължителен. Но ако отидат три пъти "на ресторант"
това вече се приема за трайна връзка и тя трябва да му пере и глади дрехите.
И в Америка след третата "среща" също приемат, че връзката е трайна,
но с прането нещата за различни :)
Приятен ден и стой на топло. София е снежна и мразовита.
цитирай
27. vesever - Ехехе, секс след първа среща, много ...
13.03.2017 12:07
Ехехе, секс след първа среща, много са бързи!
Но според мен е добре при трайна връзка да си разделят труда, ако жената пере, мъжът да глади или обратното...:)
И при нас заваля сняг, а аз се канех още да копая, и да пресаждам ягодите.
Отново времето ми провали плановете.
Но ще трябва следобед да претичам до града, налага се по задачи. Инак гледам да не мърдам много, искам си слънцето вече!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4036703
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол