Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2016 20:20 - В преследване на дивото
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4198 Коментари: 15 Гласове:
8

Последна промяна: 14.12.2017 16:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 image     image                           image           imageimage 



image image image                           image



                           image                            
Днес слязох до реката с нагласата да я видя заснежена, ала снегът се е стопил. Прекрасно приключение си създадох - промуших се през драки и шубраци, пропълзях край любимата ми скала, повървях по плиткото в реката.
Слънцето се усмихваше ведро, малки бели облачета се отразяваха във водата, сякаш плуваха - небрежно и нехайно. Дивите патета се чуваха отдалеч, последвах звуците им и стигнах до "леската" - това е едно място на реката, където всяко лято ходим с децата на плаж. Плаваха спокойни и царствени, малко по-късно се появиха и корморани, ала те са много бързи и не успях да ги фотографирам.
Представям ви няколко гледки от прекрасната ми Янтра. А заснежената Янтра - при следващия сняг
!

 
image

image  
 
 
   
image

           

image
 
 

 





 
 image  








 


image
            
 
 

 
 
image
 
 









 
    
image
 
 
 






 
image
 
   











 

image
 
   

 



image


 
 





 


       image

  image


 




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vesever - Много свежа е, прекрасна! И неве...
03.12.2016 20:56
Много свежа е, прекрасна! И невероятно кристално чиста вода.
Между другото, много е полезно да се ходи бос.
Е, малко се нажилих днес на коприва по брега, но не ме бърка :)))
цитирай
2. rosiela - Направо си в преследване на дивото
03.12.2016 21:18
в живота , ти. Нищо, там ти е чара.

Реката е приказна. Укрепват ли Царевец, по Би - ти - ви съобщиха наскоро, че имало пропуквания?!
цитирай
3. anin - Красиво!
03.12.2016 21:22
Свежо и чисто и спокойно, това лъха от снимките...и в Марица има патета, но тези си ги снимала отблизо...прекрасни са :)
цитирай
4. vesever - Росица, цяла Тарзанка съм в такива ...
03.12.2016 21:29
Росица, цяла Тарзанка съм в такива моменти и много се забавлявам!

Да, новият кмет на Търново явно е по-съвестен от предишните, доста неща прави за града, обнови облика на главните улици, сгради...
И Царевец го поддържат добре.
Някой ден мисля да ви покажа Самоводската Чаршия - старата част на града, с калдъръмените улички и занаятчийските дюкянчета.
цитирай
5. rosiela - Покажи я,
03.12.2016 21:30
vesever написа:
Росица, цяла Тарзанка съм в такива моменти и много се забавлявам!

Да, новият кмет на Търново явно е по-съвестен от предишните, доста неща прави за града, обнови облика на главните улици, сгради...
И Царевец го поддържат добре.
Някой ден мисля да ви покажа Самоводската Чаршия - старата част на града, с калдъръмените улички и занаятчийските дюкянчета.


да си я припомня, че отдавна не съм ходила в Търново, а преди години няколко пъти.
цитирай
6. vesever - Ани, имаме още цяло ято, но днес не ...
03.12.2016 21:39
Ани, имаме още цяло ято, но днес не успях да ги документирам.
През лятото с децата ги спасихме от едни хора, които искаха да ги уловят, много смешна случка беше. Избутахме ги надолу по течението, където не могат да ги хванат. Аз снимах през цялото време и мъжете след това ме питаха дали съм от природозащитниците. Отговорих утвърдително и последваха 15-20 мин. обяснения от тяхна страна, явно се притесниха да не пусна клипа - аз се направих на страшна, като им заявих, че е противозаконно да се ловят дивите патици. Вероятно съм изглеждала компетентна, много сериозно им поговорих, и с фотоапарат в ръка, такова чудо не бяха виждали явно )))

Марица съм я виждала веднъж, когато пътувахме за Родопите, но в Пловдив не сме влизали, извън града, а щом и в града имате достъп, вероятно има много красиви гледки...
цитирай
7. vesever - Росица, отдавна се каня да си нап...
03.12.2016 22:01
Росица, отдавна се каня да си направя разходка до града, но все не успявам. В Търново ходя предимно по задачи и все бързам, но някой следобед ще отделя 2 часа за фотографии. И Стамболовият мост е чудесен, и по здрач е много красиво, сигурно си виждала - "накацалите" по хълма отсреща светещи къщички, уютна гледка е.
цитирай
8. krassko - Нямаш ли обувки...и чорапи ???
03.12.2016 22:13
Ще хванеш раматиз...
Тази река е много голяма и има много вода.
Патицата е :" Зеленоглава патица / Anas platyrhynchos".
Много от видовете са ловни обекти, в България това са 7 вида: Зеленоглава патица, Шилоопашата патица, Клопач, Зимно бърне, Лятно бърне, Качулата потапница и Фиш. С кисело зеле на фурна са прекрасни и червено вино разбира се.
На мен ми е жал за животинките, но преди години с един приятел и колега бяхме в Оряхово и той носеше автоматична ловна карабина с пълнител с 30 патрона. Още ми е жал за нещастните птици, това не беше лов а изтребление.
А краката ще ти трябват още - пази ги.
цитирай
9. vesever - Имам, имам, Краси, но в реката няма ...
03.12.2016 22:31
Имам, имам, Краси, но в реката няма как с обувки ;))
Имаме два вида патета, другите са сиви, не знам кой вид са.
Мисля, че им казват юрдечки в този край.
Ами, аз не ги гледам като месо, виждам елегантни плаващи същества и ми се прииска и аз да мога да плавам и да летя като тях )))
А кормораните само как излетяха над реката, още са ми пред очите. Летят ниско, ниско, и изведнъж се вдигат. А аз ги гледам със зяпнала уста ))).

Според мен е добре човек да се калява. Налагало ми се е да излизам зимно време къпана навън, веднъж бързах за автобяса за града, косата ми стана на пръчки от студа, съседката ме видя и се втрещи и ме овика, но на мен ми е готино. И не боледувам, нито ползвам лекарства. От малка се калявам и се чувствам добре. Зимата се къпя в морето, прерязващо е от студ, но е невероятно изживяване, неземно.
Не помня дали ти бях разказвала за "моржовете" във Варна - така ги наричат - възрастни хора, с които се запознах преди години, които всяка сутрин, зиме, лете, се къпят в морето, повече от 30 години. И не пропускат. Много се впечатлих.
Наскоро една приятелка ми прати клип на момиче, което танцува по бански в снега, и си викам: ето посестрима )))
цитирай
10. rosiela - Автобяса!
03.12.2016 22:33
Много ми хареса.
цитирай
11. vesever - Така го наричам, случвало ми се е да ...
03.12.2016 22:39
Така го наричам, случвало ми се е да го гоня, отивайки в последната минута, преди време имаше един шофьор, който не искаше да спира, дори когато вижда, че някой го гони ...веднъж му пресякох пътя по диагонал на площада и застанах пред него, така го принудих да ми спре, на 10-20 метра от спирката.
Вече е с друг шофьор, с когото се погаждаме без такива екстремни мерки )))
цитирай
12. paciencia - Страхотни снимки, Веси!
04.12.2016 01:34
Страхотни снимки, Веси!
цитирай
13. vesever - Вася, благодаря ти. Жалко, че няма ...
04.12.2016 09:04
Вася, благодаря ти.
Жалко, че няма как със снимките да се предаде цялостното усещане!
цитирай
14. anin - Лелее, Веси
04.12.2016 12:52
Чета тука какви ги вършиш и се втрещих! Уникална жена си, бе!
цитирай
15. vesever - Анич, никому нищо, мила!Някога ...
04.12.2016 13:21
Анич, никому нищо, мила!
Някога хората така са живеели и са били много по-здрави от сегашните хора, които се изнежват. В Сибир бебетата ги къпят със сняг и децата от детската градина тичкат боси в снега, по гащенца и не боледуват както "цивилизованите" деца. Е, тук не е Сибир, но защо и ние да не се каляваме, какво пречи...
А аз съм си индианка по душа, там е стихията ми - в Природата!
Замислила съм ви някои веселби при втори сняг, стига да падне :)))
И вие ше паднете от смях, обещавам!


цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4045847
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16015
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол