Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2016 20:20 - Кристални вълшебства в градината ми
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4467 Коментари: 18 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

image

image

image

image

image

image

image
 
image      image




Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krassko - Пеещи кристали...
02.12.2016 20:42
Котето е извънземно.
Такъв хищен поглед...И остри зъби...
Котки, тигри, лъвове - от едно семейство са- близки роднини...
цитирай
2. vesever - Точно, локва е, а на първата снимка е ...
02.12.2016 20:43
Точно, локва е, а на първата снимка е единият край на локвата, където стърчи една тревичка. Не успях да хвана цялата локва заедно с тревичката в една снимка, беше много мила гледка, много лед и една плаха тревичка...
И аз доста се дивих на рисунъка, не съм виждала друг път такива декорации...
цитирай
3. vesever - Краси, котаните още не могат да се ...
02.12.2016 20:55
Краси, котаните още не могат да се освестят - сняг, сега вятър, ще ни отнесе.
Днес направих неволен опит за летене, пазарувах от града, хем добре се натоварих, и като ме погна един вятър, щеше да изтръгне торбите от ръцете ми и да ме вдигне от земята, много се смях.
Котаната е Каспарони, ветеранка ми е тя...
Ми то котки, лъвици, всички сме тук )))
цитирай
4. vesever - Не се дава на студа малкото стръкче. ...
02.12.2016 21:00
Не се дава на студа малкото стръкче -хем крехко, хем силно...
цитирай
5. anin - Уау!
02.12.2016 21:23
Наистина са много красиви!
Хубави снимки, ясни и чисти! Браво, майсторка си! :)
цитирай
6. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=qdICwsPvjiw
02.12.2016 22:02
Аничка, те просто са си тук красотите, като се огледам наоколо и...voila :)
Благодаря ти :)
Край нас има много "паралелни светове", които не всички не забелязват.
Ще ти пратя един клип с кадри от една от любимите ми поляни наблизо. На пръв поглед гледаш поляна, ...обаче като се вгледаш отблизо, виждаш един друг свят, с невероятни малки обитатели...надявам се да ти хареса.
цитирай
7. debeloto - уникални са, не ти ли беше неудобно ...
02.12.2016 22:50
уникални са, не ти ли беше неудобно толкова малко снимки да пуснеш...и котенце...
цитирай
8. vesever - Благодаря ти :)През уикенда ще ...
02.12.2016 23:02
Благодаря ти :)
През уикенда ще направя повече - ще сляза до реката да я видя, не съм я виждала след като падна снегът, със сигурност ще има много красоти по брега и ще ги запечатам ))
цитирай
9. cinderellathespy - Макро
03.12.2016 11:26
Веси, това нали е макро?
Много хубави са се получили!
И аз мисля да хващам пак Никон-а и да поснимам
полетата. Сега като пътувам пак самичка,
ще разполагам с времето си и ще мога да спирам
където си искам и да правя снимки! Отдавна искам
да снимам през различните сезони едно любимо дърво по
ежедневния ми път и после да ги подредя снимките в общ колаж
и да го разпечатам в по-голям размер и да си го закача на стената
на работа в кабинета ми. Дойде му времето на реализация
и на тоя план! Снимай рекичката да я видим как е със зимна
премяна!
Усмихнати почивни дни,

Ели
цитирай
10. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=QU-GJQXKNng
03.12.2016 12:05
Еличка, здравей!
Да, макро ми е един от любимите режими :)
Непременно снимай дървото, надявам се и ние да го видим. Аз като не шофирам, и видя нещо красиво край пътя, не мога да се сдържа да не поискам да спрем, последният път бяха едни бали насред полята, разкош някакъв, и се покатерих и танцувах и скачах върху балите, много огромни бяха.
След Коледа ще сме в троянския балкан, там не съм била от 10-ина години, със сигурност ще е много красиво!

И аз имам едно вековно дърво над реката, което много обичам, посветила съм му песен.
Ще скоча до реката следобед, тук напече слънчо и преди да се е стопил снегът, се надявам да я видя.
И аз като теб се затрупвам в работа, много си натоварих главата през тази седмица, нужно ми е да се разведря и да се топна )))
Прегръдки!
цитирай
11. troia - Веси,
03.12.2016 12:37
страхотни снимки си направила. Майторка си.:) Аз признавам си не мога.
Наистина изглежда приказно през твоите очи. Имаш си и бодигард - котю.:)
При нас сняг така и не натрупа.
Приятни почивни дни!:)
цитирай
12. vesever - Кате, и тук снегът се стопи вече. ...
03.12.2016 14:26
Кате, и тук снегът се стопи вече. Пече слънце като пролет :))
Прескочих до реката и си сътворих прекрасно приключение!
За съжаление няма да имам почивни дни, но при мен това си е регулярно.
Все пак разходката ще ми държи влага за цяла седмица )) а сега залягам над новата поръчка, някои клиенти са си внушили, че сме машини, в които като сложат документите, те излизат готови на мига )))
Искат 400 стр за 16 дни, което е убийствено, но имам колеги помощници, инак наистина ще ми трябва някой от твоите магически герои, да направим магия, че да станат навреме )))).
Прегръдки и поздрави на моренцето, след нова година смятам да идем да видим лебедите, ако ги видиш, поздрави ги и им кажи да ме чакат ;))
цитирай
13. anin - Веси,
03.12.2016 16:35
Капките от снимките мн. добре са излезнали, все едно на живо ги гледаш!
Видеото по-късно ще го видя...
цитирай
14. vesever - Ани, много обичам да снимам капки ...
03.12.2016 17:18
Ани, много обичам да снимам капки под слънцето, като малки слънчеви огледала са ))
цитирай
15. rosiela - Фотографка си, ей!
03.12.2016 19:06
Чудни са. Мис Рижа е като жива, чак ми иде да я гушна.
А къщата, която се виждаше назад, докато танцуваше по снега, е тази, в която живееш, нали? Дай я отблизо, много ме впечатли, моля.
цитирай
16. vesever - http://vesever.blog.bg/photos/116521/original/IMG_3990.JPG
03.12.2016 19:36
Благодарско :)
Ето я цялата.
Идното лято предвиждам и горният етаж да стане обитаем, отгоре планината се вижда великолепно, а долу дръвчетата малко затрънват гледката.
И на покрива искам малка тераска, ще е вълшебно :))
цитирай
17. rosiela - При мене линкове не се отварят.
03.12.2016 19:45
vesever написа:
Благодарско :)
Ето я цялата.
Идното лято предвиждам и горният етаж да стане обитаем, отгоре планината се вижда великолепно, а долу дръвчетата малко затрънват гледката.
И на покрива искам малка тераска, ще е вълшебно :))


За жалост е така, снимай я отделно, както тези снимки. Или я откопирай, благодаря ти.
цитирай
18. vesever - При това положение виж постинга ми ...
03.12.2016 20:23
При това положение виж постинга ми Първият сняг, в снимките отдолу, се вижда :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4044288
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол