Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2016 20:20 - Първият Сняг!
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5207 Коментари: 20 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Танцът ми послучай първия сняг.
С него ви желая да сте здрави, да имате щастливи мигове и сбъднати мечти, и много топлина в Душите - нищо, че е зима!




И малко красота от снежната ми градинка.
Земята спи затоплена и успокоена под снега.

image

image

image

image

image

image

А розите ми явно отказват да приемат, че зимата дойде и по всичко личи, че възнамеряват още да цъфтят..





Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Ззззззззз. Разтракаха ми се зъбите ...
29.11.2016 20:45
Ззззззззз.Разтракаха ми се зъбите като ти видях танца.Това не е реално! :))))))
Аз не мога да си представя да стъпя боса в сняг.Как са ти крачетата,Веси?Не премръзнаха ли?
цитирай
2. vesever - :))) Всъщност ако походиш или по...
29.11.2016 21:01
:))) Всъщност ако походиш или потанцуваш боса в снега, краката ти започват да парят. Много е приятно. Студът е само първите секунди и то ако не си свикнала. Аз всяка година ходя боса в снега и измислям танц при първи сняг - за здраве.
За съжаление днес котаците се бяха изпокрили и не успяха да се включат...
:))))
цитирай
3. flymore - :))
29.11.2016 21:27
Много красиво! Прииска ми се да се хвана на хорцето до теб.:)
Адмирации, Веси и усмивка да те крепи винаги!
цитирай
4. anin - Малейй!
29.11.2016 21:27
Веси, страхотна си! Приличаш ми на Снежна нестинарка! И кучовците танцуват с теб, като кавалери са ти ;)
Доста сняг е натрупало при вас, а при нас в Пловдив е меко, и снега става на локви, и има малко натрупан.
Чува се, и от кърпите се вижда, че е имало вятър, май доста студеничко си е било :)
цитирай
5. krassko - Уау, страхотен "нестинарски" снежен танц.
29.11.2016 21:30
Най сладък е кадъра с кучето което танцува с теб. Не бях виждал кучета да танцуват, но нали казват че кучето прилича на стопанина си :) Нормално е да танцуват.
Догодина и котките може да се научат, но те са по самостоятелни и "правят каквото си искат".
И аз надзърнах днес в парка, беше много красиво, но бях много уморен след като 4 часа кръстосвах из града. И нямах настроение за снимки.
Снегът дойде доста рано тази година. Дано и пролетта дойде по рано.
ПП. Като гледам снимките, дърветата в градината ти са в плачевно състояние и ще трябва да ти подскажа как се подрязват.
цитирай
6. анонимен - Двете палета са се включили в танца и ...
29.11.2016 21:30
Двете палета са се включили в танца и е документирано. :)))))
Днес няма да опитвам дали пари със сигурност,а утре дано да забравя тази идея,много екстремна ми се вижда. :)))))
цитирай
7. анонимен - Вярно, Ани пак го каза точно-Снежна ...
29.11.2016 21:31
Вярно,Ани пак го каза точно-Снежна нестинарка. :)
цитирай
8. vesever - Flymore, заповядай, весело е да ...
29.11.2016 21:37
Flymore, заповядай, весело е да тропнем хорце ))

Анич, супер сравнение, благодаря ти. Нестинарство не съм пробвала още, но знае ли човек, може да ме връхлети вдъхновение и за това ))))
Студено е, да, снегът не е повече от 10 санта, но е чудесен. И какви кристали блестят в тъмното, приказка!
цитирай
9. vesever - Краси, така си е, учат се от мен да ...
29.11.2016 21:45
Краси, така си е, учат се от мен да танцуват мъниците, къде танцуват, къде буйстват, кой както може ))).
Първите години подрязвах дърветата по учебник, но май не се справих както трябва и от 3-4- години не съм ги подрязвала. Въпреки това раждат много яко.
Тази пролет за пръв път ше имам помощник в градината, досега винаги сама правех всичко, колкото мога. Сега ще сеем заедно, а подрязването ще го прави любимият, аз не смея, но ако имаш съвети, давай. :)
цитирай
10. vesever - Scarletletter, палетата хубаво се ...
29.11.2016 21:49
Scarletletter, палетата хубаво се включиха, обаче ми замъкнаха в снега белите кърпи, които бях подготвила, затова стана и прекъсването в танца ))).
Големи пакостници са понякога, сладури!
Мисля си, че ако пробваш, може и да ти хареса боса в снега ;)).
цитирай
11. anin - Весинка,
30.11.2016 08:33
Сакън, не пробвай на огън да стъпваш! Ти си огън-момиче и ти трябва охлаждане,
а пък иначе огън с огън - пожар ще стане! ;))
Котетата не ги чакайте за танци в снега, гушат се на топло някъде :))
цитирай
12. vesever - Ани, "пожарът" вече ...
30.11.2016 09:11
Ани, "пожарът" вече стана, късно е за предупреждения ;)))
А котаните ей сега ги нагледах, познай къде са, отново се гушкат с кучовците на верандата, в кашона-легло, постлан с 2 мои стари пуловера, една голяма пухкава топка са, май цяла нощ са били там.
Обаче вчера бяха стресирани от снега явно и се бяха изпокрили на тавана....
цитирай
13. faktifakti - поздрав за смелите :)
30.11.2016 11:43
https://www.youtube/watch?v=i0DaclMikEs
цитирай
14. vesever - Ахаха, Ева, направи деня ми :)))...
30.11.2016 12:07
Ахаха, Ева, направи деня ми :)))
Чак по бански в снега не бе ми хрумнало...ето, че имало и по-"луди" от мен /понякога си мисля, че само на мен хрумват такива лудешки идеи, но е мило да разбера, че имам нейде по света посестрими /;)))
Аз мислех първоначално по къси гащета да танцувам, но накрая избрах рокличката.
Хм, добре, при втори сняг ще си помисля дали да не се явя като дамата от клипа...
Този танц не го умея, но все нещо ще импровизирам.
Прегръдки и благодаря за веселото споделяне!
цитирай
15. paciencia - Браво, Веси!
30.11.2016 18:39
За смелостта, темперамента, оригиналността! Страхотно изпълнение! Уникална си!
цитирай
16. vesever - Вася, благодаря ти :)
30.11.2016 19:52
Вася, благодаря ти :)
цитирай
17. rosiela - Бързах
01.12.2016 09:50
и пропуснах да отбележа, че много ми хареса. Аз мислех сега, че кон ще обяздиш, а ти с какво ме изненада. Жива и здрава да си, красиво стъпваш. И на вратата на къщата те гледах, не помня дали те похвалих, ама сега го правя.
цитирай
18. vesever - Росица, благодаря ти :) Конят не е ...
01.12.2016 10:14
Росица, благодаря ти :)
Конят не е при мен, когато успеем да отидем в родния ми град, и респективно родното ми село, там ще бъде каубойското приключение. И аз нямам търпение, но се очертава чак в началото на новата година...
Някои мои бивши роднини наричат родния ми край "дивия запад", и май си е вярно :)))
цитирай
19. rosiela - Добре!
01.12.2016 12:57
rosiela написа:
и пропуснах да отбележа, че много ми хареса. Аз мислех сега, че кон ще обяздиш, а ти с какво ме изненада. Жива и здрава да си, красиво стъпваш. И на вратата на къщата те гледах, не помня дали те похвалих, ама сега го правя.



Чакам те да се появиш!
цитирай
20. vesever - Ще се появя, весело ще бъде, обещ...
01.12.2016 13:09
Ще се появя, весело ще бъде, обещавам!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4058769
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16016
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол