Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.10.2016 20:20 - Върна ли се лятото
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5670 Коментари: 24 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image

image
image
 
image
 




Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krassko - Сега ли цъфнаха цветенцата:)
14.10.2016 20:26
Това пак е някаква магия.
Цветята се готвят за зимата, а при тебе цъфтят и пеят.:)
цитирай
2. vesever - Краси, преди 2-3 дни ги открих близо ...
14.10.2016 20:32
Краси, преди 2-3 дни ги открих близо до вкъщи. Днес още са там и са цъфнали още по-сериозно :))
Ами да, аз винаги съм "наопаки" и предизвиквам такива ситуации;)
Днес потанцувах в реката и утре ще получите танца ми - орисия за добрини!
цитирай
3. anin - Дано е слънчево!
14.10.2016 21:00
Най-харесвам времето през септември, топло е, но не жега, а юни и юли в Пловдив става сауна :)

Чакам с нетърпение видеото с танца и ритуала!
цитирай
4. vesever - Ани, днес направо беше за плаж и ...
14.10.2016 21:43
Ани, днес направо беше за плаж и аз успях следобед за час да си почина край реката, видях и дивите патета, цяло ято.
Ако нямате наблизо река, вероятно затова ви е твърде горещо в Пловдив :)
Няма още много дълго да чакаш, само едно денонощие :)
цитирай
5. krassko - Понякога ти се чудя
14.10.2016 21:57
Къде си расла, не си ли ходила на екскурзии, на цирк и дискотека. :)
Сякаш си отрасла в Австралия. Река Марица тече по средата на Пловдив, не си чувала за Митко Пайнера и не си гледала мистър Сенко, илюзиониста който си сваля главата като тебе.
Когато скитах из Съветския съюз с фалшив руски паспорт, не можех да си позволя такива пропуски, защото и до сега щях да съм в някой лагер. Е, на два пъти ми се размина...
Дали службите не трябва да те проверят и къщата трябва да претърсят, ако намерят парашута с който си скочила някоя нощ от самолета - нещата са ясни.
Остава да си признаеш за кого работиш, кой те е пратил и с какви задачи.
Тук е най добре да спра, защото спокойно мога да продължа до сутринта.
цитирай
6. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=n8xyOkb5M74
14.10.2016 22:17
Краси, продължавай, не ми вреди :)
Ами, малко не съм съвсем от Земята, ала не обаждам за кого 'работя', няма да си развалям прикритието, я! :)
Гледал ли си Гостенка от Бъдещето - като дете много я обичах и досущ на нея приличах...
Повече няма да кажа.
А, този бил значи Сенко, ше се конкурираме по сваляне на глави викаш.
Не съм против.
Ше ги науча кой кой е, обаче въпросният Пайнер не ми звучи добре.
П. П. В действителност не ходя на цирк и на дискотека, поради лични причини, а екскурзиите отскоро ги започнах, имам време да наваксам ;)

цитирай
7. krassko - https://www.youtube.com/watch?v=XaUaSfVgwOI
14.10.2016 22:49
Тези червени връзки не са ли от миналия век?

А това е от хитовете на Пайнер. Пайнер имат шест дискотеки. В София и на морето. Но сте късметлии във вашия град няма.
цитирай
8. vesever - Е да, от миналия век са, но аз на тях не ...
14.10.2016 23:05
Е да, от миналия век са, но аз на тях не им обръщам внимание.
Самият филм беше хубав. Алиса пристига от друга планета и се сприятелява с децата в класа, в който попада, приключения големи, преследвания...накрая си я прибират откъдето е дошла.

Ай, наистина сме късметлии, ше знаеш. Това някак си не ми стои като музика...:)
цитирай
9. krassko - https://www.youtube.com/watch?v=NYhxaZXXwsg
15.10.2016 09:22
Но с тази музика която си скрила къде ни пращаш в Китай, Корея или Япония :)
Добре че мога да я спирам, че с кафето не върви.
Пращам не нещо къде по приятно. Имани ще пее в сряда в зала едно на селското ни читалище.
цитирай
10. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=mGfUszwN5x0
15.10.2016 10:14
Ще прощаваш, но и Имани за пръв път го чувам :)
Да, може приятно да се танцува с него, приемам!
А скритата ми музика е на едни невероятни сестри, тризначки, като ангели са, пращам ти линка да ги видиш наживо. Случайно ги открих и много се впечатлих. Песента ми е много любима, това е стара английска песен Scarborough Fair.
Миналото лято бях с децата в Scarborough, приказно градче е, много ми хареса, и се къпахме в океана :))
цитирай
11. krassko - Това са три градчета на различни места :)
15.10.2016 11:34
Скарбъроу е град в Североизточна Англия, графство Северен Йоркшър. Разположен е на брега на Северно море и е известен морски курорт. Населението на града е около 49 000 души. Има и замък на брега на океана.

Scarborough в щата Мейн на брега на Атлантическия океан САЩ - населението е — 27,706.

Scarborough Западна Австралия - на брега на Индийския океан. Близо е до гр. Пърт. Градчето е с население 12,593.

цитирай
12. vesever - Географията не ми е силна страна, а ...
15.10.2016 16:24
Географията не ми е силна страна, а към математиката съм алергична, Краси ))
Австралия ми е интересна и ми се иска да я видя, живот и здраве, идното лято...
цитирай
13. krassko - Австралия е пустиня с два - три интересни града.
15.10.2016 16:56
А и климата е ужасен. Кактуси и гола земя.
Нова Зеландия, е нещо изключително. С много интересни растения, животни, големи реки и много по приемлив климат. И е туристическа дестинация к най различни предложения. А в Австралия кой ходи, все едно да отидеш на нос Хорн.
цитирай
14. vesever - Един познат отиде в Мелбърн и каз...
15.10.2016 17:33
Един познат отиде в Мелбърн и казваше, че бил най-добрият град за живеене в света.
Едни съседи също се преселиха там и май не искат да се връщат.
Аз не бих се преселила където и да е, но за екскурзия -да.
цитирай
15. rosiela - За мечтателите е така,
15.10.2016 17:54
Бог се грижи все да име летно. А до Мелбърн иди, и до Сидней също. Аз отлетях едно лято по щастливо стечение на обстоятелствата. Друг свят, друга природа, но ще се върнеш като мен, сигурна съм. Ти не можеш без Търново и Янтра.
цитирай
16. vesever - Росица, нали, по всяко време меч...
15.10.2016 18:12
Росица, нали, по всяко време мечтите са живи :)

Вярно е, че повече от 2 седмици не мога да издържа на чуждо място, но е прекрасно да се пътува за кратко на непознати места.

цитирай
17. rosiela - Знам ли,Веси,
15.10.2016 18:34
аз съм един реалист, който се размечтава само в стихове. Мисля, че ти си по - романтична от мен, усещам го в постингите ти. Имам интуиция.
цитирай
18. ganini - Защо?
15.10.2016 19:05
Какви са тез цветенца
Тъй късно разцъфтяли?
И жълти им листенца
В лъчите засияли?
Не знаят, сиромашки,
Че скоро в снеговете
Тез жълто- нежни чашки
Ще вехнат в мраз обзети...
цитирай
19. vesever - Е, при мен романтиката е малко в п...
15.10.2016 19:06
Е, при мен романтиката е малко в повече, от малка съм така. ))
Някога и аз много пишех, напоследък по-рядко, но намерих приятен начин за изразяване с фотографии и музика, понякога ми се струва, че е по-добре и от думите...
Няколко твои стиха прочетох и много ми харесаха и ги усетих близки.
Не съм забравила рокерския танц, само да намеря подобаващо облекло ...
цитирай
20. vesever - Джанини, благодаря ти :)
15.10.2016 19:12
Цветята знаят може би
Че зимата ще дойде скоро
Че в студ и мраз ще е обвита
Земята - ще заспи покорно
Но искат да сияят с нежността си
И да радват чистите души
Които пазят и мечтата си
За красота и топли дни...

цитирай
21. rosiela - Чакам го
15.10.2016 19:22
vesever написа:
Е, при мен романтиката е малко в повече, от малка съм така. ))
Някога и аз много пишех, напоследък по-рядко, но намерих приятен начин за изразяване с фотографии и музика, понякога ми се струва, че е по-добре и от думите...
Няколко твои стиха прочетох и много ми харесаха и ги усетих близки.
Не съм забравила рокерския танц, само да намеря подобаващо облекло ...


....с нетърпение.
цитирай
22. vesever - Ще стане, даже може и подкрепление ...
15.10.2016 19:28
Ще стане, даже може и подкрепление да имам, да не танцувам сама...ще е весело :)
цитирай
23. krassko - Много е далече...
15.10.2016 19:42
vesever написа:
Един познат отиде в Мелбърн и казваше, че бил най-добрият град за живеене в света.
Едни съседи също се преселиха там и май не искат да се връщат.
Аз не бих се преселила където и да е, но за екскурзия -да.

Мои съседи се преселиха още 89- та г. За него беше лесно компютърните специалисти навсякъде се устройват, но жена му някакси не можа да се приспособи. Имат две момчета завършиха в САЩ. Единия е тенисист и живее в Париж. Въобще пръснати са по целия свят.
цитирай
24. vesever - Не знам как хората се приспособяват ...
15.10.2016 20:07
Не знам как хората се приспособяват към места далеч от корените си, аз не бих могла, предполагам, но много хора успяват и казват, че се чувстват добре...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4045983
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16015
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол