Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2016 20:20 - Пепеляшка
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2751 Коментари: 6 Гласове:
5

Последна промяна: 17.09.2016 21:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image

image
image
image


 




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krassko - Обеща изненада, но Пепеляшка е връх на изненадите :)
17.09.2016 20:46
И стихчето си го бива. То си е така - хубавите стихове се пишат докато ври боба.
Испанските танци остават за утре.
А Найджъл Кенеди ще изпълни нещо ново "Земя на рози" с Георги Андреев и Лондонския български хор.
А третият концерт ще е в Лондон на 25 октомври за откриването на 4-тия Лондонски фестивал на българската култура.
цитирай
2. vesever - Ще опитам да видя Кенеди. А, при мен ...
17.09.2016 21:21
Ще опитам да видя Кенеди.
А, при мен изненадите са ежедневни, не е само една )).
Вярно е, времето е ценно, и както и преди казах, по 2-3 неща едновременно като вършим, става най-добре, инак не би стигнало денонощието...
Испански танци обичам, ще прескоча до театъра в Търново града голяма някой ден, реквизиторката ми е ученичка и приятелка, би ми услужила с някой костюм, подходящ за испански танц....и тогава - ваше чудо, та ничие )))

цитирай
3. paciencia - Привет, Пепеляшке!
18.09.2016 10:36
Хареса ми стихът ти, винаги хубаво настроение при теб! Гледам, изгубила си кристалните пантофки, но принцът сигурно ги е намерил и ще ти ги донесе:) Прегръдки!
цитирай
4. vesever - Вася, сладурка :)Благодаря т...
18.09.2016 11:13
Вася, сладурка :)
Благодаря ти!
Чакам си пантофките, да.
Важното е да не си изгубя и главата ;)
Прегръщам те и аз!
цитирай
5. cinderellathespy - Стихчето
18.09.2016 11:14
Много сладко стихче, Веси! :)
За съжаление в реалността е много тегаво да си Пепеляшка,
също като в приказката... (информацията е от първа ръка)...
Утехата е, че когато принцът се появи една любов ти дава криле
и прави света ти цветен и вълшебен, защитено местенце
на което рано или късно невъзможното става
възможно! Бъди все така позитивна и добричка, Веси!
Поздрави от Пепеляшка закотвена в света на шпионажа! :)

Оставям ти едно от любимите ми клипчета за моята героиня:
https://youtu/qTcsXLNpkcQ

Ели
цитирай
6. vesever - Ели, много съм те затъжила!Наскоро ...
18.09.2016 11:22
Ели, много съм те затъжила!
Наскоро пътувахме близо до теб и ми се искаше да ти се обадя, но бързахме, бяхме с ограничено време.
Тази сутрин Пепеляшка се оспа много стабилно, преди малко става.
След много напрегната седмица, ще овършее градинката до довечера, ще светне!
Права си, че е трудно, понякога са нужни поне 6 ръце, но в крайна сметка, колкото-толкова.
Да сме живи и здрави и щастливи, а работата все си върви.
Трябва може би на даден етап да вземам уроци от теб, с шпионажа ;)
Даа, Никита я помня, Майкъл беше партньорът й, нали. Симпатяги са.
Прегръдки!
Дано доживеем да се видим скоро. Ще имам пак пътуване към твоя край след някой месец...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4044349
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол