Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.08.2016 20:20 - Ето как
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6448 Коментари: 29 Гласове:
12

Последна промяна: 26.11.2017 10:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Нещо весело ми се върти
С моите чуднички Мечти
Колко свежест можем да добавим
Рецептата вълшебна да направим
Да вземем танц, да вземем песен
Хей, вижте, толкова е лесно
Танцувайте със мене всички
Големи, малки, като волни птички
Подайте си ръце, нали сте братя
Ще се зарадва заедно с нас Земята
А сега отивам при Звездите
Защо ли, вие ще попитате
Живея с моята Мечта за Рая
И който ме познава, знае
Че аз не съм жена обикновена
Птица съм - във Полет устремена


  Тази вечер всичко аз оставям
  Звездите кротко призовавам
  Към една чудесна лятна вечер
  Какво ли може да попречи
  Злините да отблъснем от Земята
  Да се радваме като Децата
  Усмивка нека всеки да добави
  Мечтите никой нека не забрави
  Високо можем ли да полетим
  Света добър със вас да сътворим
  Търся моите Магьосници сестри
  С тях аз ще танцувам до Зори
  Копнея Ангели да бъдат всички Хора
  Жадувам вечно за Небесния Простор
  Ще дойдете ли с мен, във моя Рай
  Любов и Светлина желая ви безкрай


Упътване за стихчето ми: Първо се чете всяка колона поотделно,  вертикално, а сетне двете колони се четат като една, хоризонтално.
Ето и моя танц на огнена феичка, облечена в чаршаф.
                                                                                                              image     




image





Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krassko - Успя да го направиш :)
30.08.2016 22:46
Весе, страхотна си! Поздравления!

А аз нямам успехи. Следват провал след провал.
Попитах кой браузър използуваш? Копирах огнената феичка и въпреки, че съм на гугъл хром се отваря експлоръра и тя се появява.

Мисля си утре да занеса компютъра на 4-ти км. Може би там могат да то оправят. Сигурно имат електрошок.
цитирай
2. vesever - Краси, аз съм с Mozilla Waterfox. ...
30.08.2016 22:51
Краси, аз съм с Mozilla Waterfox.
Благодаря ти - много ми хареса тази идея за такова интересно разположение на текста и се опитах да я осъществя...:)
Съжалявам за компа ти, все си мислех, че ще се намери начин да се оправи...

цитирай
3. mt46 - Привет, Веси!...
30.08.2016 23:32
Много си весела, жизнерадостна... :)
цитирай
4. krassko - Трябва да престана да мисля за проблема...
30.08.2016 23:38
И след време ще се намери решение. Снимките които правя с телефона не мога да ги кача в блога. Все ще намеря някакъв начин. Подсказаха ми, че снимките са много големи, но като направих по малка и тя не се качи.
Ще опитам да ги кача Блогер и от там да ги кача в Блога.
Приятна вечер, Весе!
цитирай
5. vesever - Марине, отговарям си на името :)...
30.08.2016 23:39
Марине, отговарям си на името :)
Благодаря ти!
цитирай
6. vesever - http://4shared.com/
30.08.2016 23:44
Краси, знам един начин, за качване на снимки, там можеш всичко да си качиш.
Оттам вземаш линка на снимката, и можеш да го сложиш в блога.
Не съм попадала в Блогер, но щом има начин там, дано се получи.
Лека вечер, аз малко ще наваксвам с работа тази нощ :)

цитирай
7. zax - И с дъвкословицата се справи. Бр...
30.08.2016 23:48
И с дъвкословицата се справи. Бре-е-й, тц-тц.
:))
цитирай
8. vesever - Дъвкословица, звучи забавно :)...
30.08.2016 23:53
Дъвкословица, звучи забавно :)))
Трябваше ми малко време да разгадая...
Няма да казвам как първоначално подходих, щото ше ми се смееш.
Е, хайде, ще кажа, нали съм добро дете.
Мислих в началото, че текстът трябва да е вертикален, самите редове да не са хоризонтални, а така:
Н
е
щ
о
В
е
с
е
л
о

и т. н..
Обаче се усетих, че не може да е това. Няма никаква логика и прегледност.И в един прекрасен миг, по малките часове, ме удари прозрението как трябва да стане.
Но технически още доста ми понакуцва...
цитирай
9. zax - Добро вино - добри идеи.
31.08.2016 00:04
Добро вино - добри идеи.
цитирай
10. vesever - Уникална съм в това да ...
31.08.2016 00:06
Уникална съм в това да ми хрумват глупости, преди да ми дойдат добрите идеи :))
Но важното е да дойдат, нали!
цитирай
11. krassko - В малките часове и мен ме удари прозрението :)
31.08.2016 00:58

Най напред го направих по твоя начин, но става и от Блогер.

Като се наспиш може да видиш снимката. Страхотна е:)

цитирай
12. vesever - Е, видях я преди минута. Да, уник...
31.08.2016 01:06
Е, видях я преди минута. Да, уникална е.
Ще ти разкажа някой път за моето дърво, което расте пред къщата ми.
Понеже за снимката ти се изказах, че дърветата имат души...та, с моето дърво са ми се случвали някои интересни гледки.
Току-виж ги опиша в стих в близкото бъдеще.
Вдъхновението голям човек.
Май трябва и да се поспи малко, а утре ще направя от любимите ми магии - да спра времето за малко, за да успея навреме с всички задачи. ))
Лека отново, Краси.
цитирай
13. krassko - Страхотен танц, Весе :)
31.08.2016 09:19
Все се чудех с какво толкова дразниш някои дами в блога,
но вече знам, че ти завиждат за танците.
Имам една приятелка магьосница Мира и баба и е била магьосницата на селото.
С нея ходим по планините. И приятелките и са магьосници пеят и танцуват -паневритмия. И с песните си правят чудеса - могат да разместват облаците и само на тяхната полянка да грее слънце когато вали .
Приличате си по това, че винаги сте весели и жизнерадостни и се радвате на ежедневните неща в живота.
Слънчев ден ти желая :)
цитирай
14. ysmivka - Значи, много си сладка,
31.08.2016 09:52
леко ме притесняваш с този чаршаф по тревата, да не се препънеш :)
цитирай
15. vesever - Благодарско, Краско :) Да, там, ...
31.08.2016 09:57
Благодарско, Краско :)
Да, там, където има тъмнина, има завист срещу Светлината.
Където има мръсотия, има завист към Чистотата.
Където има злоба, има завист към Любовта.
Нищо ново под слънцето.
Прав си, че в танца има сила, която може съзнателно да се използва и насочва. Танцът е един от начините за общуване с Бога и ангелите, стига човек да има отворени сетива и да желае да се слее с онова, което е отвъд физическите ни възприятия. Там се случват неща, които за един "физически" човек не са възможни.

Аз наблизо нямам такива приятелки и приятели, все са далеч и не мога много често да ги виждам.
Тук, наблизо до мен, имам само една приятелка, но тя не е човек.

Скоро ще направя един танц в реката, за приятел, със слънчевите перли, които запращам към небето, а те достигат навсякъде, където ги изпратя.
Нека е слънчев денят :)
цитирай
16. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=jfWD-ACQX24
31.08.2016 10:05
Усмивка, когато тревата е добре окосена, няма проблем :)
Благодаря ти :)
Това беше едно прекрасно приключение, на гости на приятел, бяхме 5 деца - моите две, двете на приятеля ми и аз. Предложих да се облечем в чаршафи, отарашихме гардероба му, и танцувахме, две от нас /аз и младата дама, която се вижда до мен на места/бяхме огнени феички. Дъщеря ми беше водната фея, а двете момчета - древни римляни.
Ето тук можеш да видиш и децата, клипът е посветен по-конкретно на прекрасната ми дъщеря.
Ако пак не успееш да го отвориш, вече не знам :)))

цитирай
17. anin - Браво!
31.08.2016 11:09
Много си освободена!
Не ти пука кой какво ще си помисли или каже за теб, харесва ми тая твоя естественост, имаш излъчване на шаманка, ведьма ;))
цитирай
18. vesever - Анин, благодаря :) Нали всеки ...
31.08.2016 11:53
Анин, благодаря :)
Нали всеки изразява себе си, а кой какво ще си помисли или каже, вече е работа на "кой" :)).
Всеки е свободен да помисли и каже каквото иска :)
цитирай
19. vania23 - Смайваш ме направо :)
31.08.2016 13:42
Наистина много освободена и много енергична :)
цитирай
20. vesever - http://vesever.blog.bg/lichni-dnevnici/2016/08/31/.1439046
31.08.2016 14:29
Ваня, а шило в торба стои ли ;))

После кажи, че няма телепатия.
Довечера се канех да ти пиша лично и да ти пратя нещо, което се надявах да те зарадва. Обаче ти ме изпревари.
Ето го тук, значи, твоят подарък, направих малка реформа снощи...исках да видиш новата му визия...(тук засрамено човече)
И прегръдки.
цитирай
21. anin - Веселка,
31.08.2016 15:43
Един въпрос, ако разрешиш,
коя зодия си? :)
цитирай
22. vesever - Разбира се. Лъвица. :)
31.08.2016 16:47
Разбира се. Лъвица.
:)

цитирай
23. anin - Според мен,
31.08.2016 17:14
vesever написа:
Разбира се. Лъвица.
:)


Това е най-хубавата зодия!
А на мен Луната ми е в Лъв, иначе съм си кротко Раченце :))
цитирай
24. vesever - И аз си я харесвам, макар че сме доста ...
31.08.2016 17:26
И аз си я харесвам, макар че сме доста "трудни" понякога.
Сестра ми е раченце, :))
цитирай
25. cortana - Веси, ти си моно ансамбъл просто. ...
31.08.2016 19:32
Веси, ти си моно ансамбъл просто. :)))))
Поздравчета. :)
цитирай
26. vesever - В интерес на истината, Кортана, не ...
31.08.2016 19:49
В интерес на истината, Кортана, не умея да танцувам с други хора. Въпреки, че като малка танцувах в ансамбъл за народни танци в моя град.
Граовче се казвахме. Сега са преименувани на Граовска Младост.
Но откакто не съм малка, танцувам само соло, удоволствието е голямо :))
Поздрави и на теб, благодаря ти :)
цитирай
27. vania23 - Ееее, страхотен подарък! :)
01.09.2016 08:38
Все едно че два пъти в годината имам рожден ден! Благодаря ти много! Прегръдки и за теб :)
цитирай
28. paciencia - Браво, Веси!
01.09.2016 09:04
Страхотна стихословица си сътворила, никак не е лесно! А танцът ти и мене ме изуми с енергията, която извира от теб! Усмихнат ден:)
цитирай
29. vesever - Ваня, тоно това щях да ти пиша, че ...
01.09.2016 09:48
Ваня, тоно това щях да ти пиша, че може да се получи двоен рожден ден :))
Забавно е.
Радвам се, че ти хареса!

Вася, идеята за стихословицата не е моя, а на приятел, но аз успях да я осъществя след една нощ мъдруване :))
Ех, танците, без тях не мога.
Прегръдки!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4046316
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16015
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол