Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2016 20:20 - Слънчеви Перли на Пътя
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5998 Коментари: 22 Гласове:
12

Последна промяна: 29.08.2016 20:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
...След вихъра на бурята
Слънчевата Богиня
Разпръсна Перлите си
над Земята
Тихо ги събрах
и в Твоето Сърце
Аз ги запратих
Там да искрят
и да Те топлят

с кротък Пламък
Оцелял в Нощта
Когато потръпваш от студа 
на премръзналата Земя

Без Слънчевите Перли
на Моята Богиня

Светът  е вледеняващ
А само Вечер
По Залез Слънце
Богинята ги подарява

За да остане
Топлината в Теб
и Споменът...
 
 

image
 



image
 



image
 



image
 



image
 




Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cortana - Привет. :)
29.08.2016 20:57
Красив залез. :)
А в 11 и 12 коментар под предходния постинг, написах 'мое' компетентно мнение, касаещо двойното публикуване на снимките ти. :)
Поздравчета.
цитирай
2. faktifakti - да,
29.08.2016 21:10
видях красивите ти перли, за които ми писа:)
цитирай
3. vesever - Привет. Снощи ме изненада този залез ...
29.08.2016 21:11
Привет. Снощи ме изненада този залез, и снимайки срещу слънцето, без да виждам какво точно снимам, се получи това - любимите ми слънчеви перли.
Да, и аз отговорих, че редактирам снимките нееднокртно, веднъж им изрязвам датата отдолу, за да не се вижда, сетне нещо друго се сещам, да ги компресирам евентуално, слагам ги в рамки в пейнта, но като не ми харесват, ги махам, и презаписвам с едно и също име, и така се получават двойни, че понякога и тройни образи.
цитирай
4. vesever - Ева, като малка ги 'измислих' тези ...
29.08.2016 21:13
Ева, като малка ги 'измислих' тези перли, най-напред във водата. Гребвам шепа морска или речна вода и я хвърлям към слънцето. Получват се разкошни слънчеви перли, летящи към небето. И ги изпращам мислено към някого, когото обичам.
А снощи слънцето ми ги подари само, без мое участие...
Поздрави, благодаря ти :)
цитирай
5. cortana - Неееее, не :)
29.08.2016 21:36
vesever написа:
..... Да, и аз отговорих, че редактирам снимките нееднокртно, веднъж им изрязвам датата отдолу, за да не се вижда, сетне нещо друго се сещам, да ги компресирам евентуално, слагам ги в рамки в пейнта, но като не ми харесват, ги махам, и презаписвам с едно и също име, и така се получават двойни, че понякога и тройни образи.
Не за това ставаше въпрос. Написах ти го пак там. :)
Лека нощ от мене. :)
цитирай
6. krassko - Страхотни снимки
29.08.2016 21:45
Въпреки че срещу слънцето не бива да се снима, но има изключения.

А аз се "боря" със снимките, но за сега не се получава нищо.
Все пак успях да ги копирам от телефона и да ги пратя в компютъра,
но като ги пратя на сървъра те не получават адрес: blog/photos/...,
ще го мисля като ми оправят компютъра.

цитирай
7. mariniki - красиво...
29.08.2016 22:00
много красиво...
цитирай
8. vesever - Лека и от мен ...
29.08.2016 22:21
Лека и от мен, Кортана.

Краси, знам, че не бива, ала като видях този залез, чак подскочих и забравих всякакви фотографски правила :))
Сори за снимките, ше се намери оправия, моите братя шопите много мъдро са рекли: НЕма начин да нЕма начин.
И се търси начина, докле се намери :))

Мариники, благодаря :)
цитирай
9. cortana - Привети, Красско. :)
29.08.2016 22:49
krassko написа:
..... А аз се "боря" със снимките, но за сега не се получава нищо.
Все пак успях да ги копирам от телефона и да ги пратя в компютъра....

Защо не опиташ казаното в 9ти коментар тук:
http://cortana.blog.bg/technology/2016/08/08/studeno-quot-bakardi-quot-dimiashta-cigara-i.1469460
Според мене би трябвало да се получи. :)
цитирай
10. zax - Експеримента с текста ми напомни за ...
29.08.2016 23:56
Експеримента с текста ми напомни за стара заигравка. В две полета с вертикално разположени текстове нямащи нищо общо, четени по целия ред представят трети.
/вече виждам и претендентите за афторство/

:)
цитирай
11. vesever - Я пак, как става това?
30.08.2016 00:00
Я пак, как става това? Искам да го пробвам.
цитирай
12. zax - Ти си експериментатора. Блога си е ...
30.08.2016 00:26
Ти си експериментатора. Блога си е твой.
:)
цитирай
13. vesever - Ух! Ще разбера!Трескаво се ...
30.08.2016 00:37
Ух! Ще разбера!
Трескаво се фръцна тя :))
Само какви идеи ми се въртят, и чак ме завалят!

Малко ми е весело тази вечер, да не се обръща внимание ))
цитирай
14. krassko - Благодаря за загрижеността, cortana :)
30.08.2016 07:56
cortana написа:
krassko написа:
..... А аз се "боря" със снимките, но за сега не се получава нищо.
Все пак успях да ги копирам от телефона и да ги пратя в компютъра....

Защо не опиташ казаното в 9ти коментар тук:
http://cortana.blog/technology/2016/08/08/studeno-quot-bakardi-quot-dimiashta-cigara-i.1469460
Според мене би трябвало да се получи. :)


Проблема е много по голям. При инсталацията или са засилили много защитата, или не е наред адобе флаш плеъра.А може и нещо друго да е. Компютъра ми не може да "чете" и да "пише" :)))
Когато пращам снимки правени с телефона в сървъра, компютъра не им дава URL.
А скайпа е "без вписване".
цитирай
15. cortana - Красско, цитирам ти извадки от разговор с приятел. :)
30.08.2016 11:00
'Аз не зная защо все още го ползват. Флаш-ът иде реч. Опитваме се да го изхвърлим въобще, а свикналите с лесното (за сметка на сигурността) се "инатят"! В случая това няма нищо общо с проблема. Ама нищо общо.
По принцип това за защитата също.
Там аз говоря за УРИ, а не за УРЛ. Отново интерпретации и отново нерелевантни.
Компютърът му нищо не дава. Браузърът също. И двете условно са без значение в случая.
Хромът му може да не е подготвен за "среща" с блог.бг, но аз нямам вина, че не е чел постинга ми по темата. Нито пък мисля да го активирам.'
......
'Описаният метод няма как да не стане, при логичност на РС-то му въобще. Виж, ако опитва от ГСМ - може да има условност и то отново поради неконфигуриран правилно софтуер на ГСМ-а.'
.....
'Ако реши, нека цитира версията на ВИН-а си и ще му дадем един нов хост все пак.'

Красско, цитирах някои неща дословно, без да се опитвам да вземам отношение, защото познания имам, но не са комплексни и не искам никого да обърквам. :)
Загриженост не. Чиста проба човещина. :)
Успех.
цитирай
16. vesever - Краси, според мен, изчакай да се ...
30.08.2016 11:34
Краси, според мен, изчакай да се върне твоят човек и да оправи нещата /в случай, че не си го удавил, де/ ;)
Защото имам чувството, че така ще стане още по-голямо объркване.
цитирай
17. krassko - Да забравим флашът
30.08.2016 14:33
1. Скайпа е "Без вписване" Не иска да ме впише. Пращат ми код - влизаом и като изключа компа пак няма вписване. Пише го в прозорче над лентата за управление.

2. Не иска да качи драйвера на камерата .

3. Не иска да качва снимките от телефона с кабел. Иска ми блуту.
Като търси драйвера на телефона зацикля .

4. Когато качвам снимки: добави изображение; качи и... не ми излиза „Browse” в Гугъл хром. В мозила и Експлоръра го има но пак не става.

А не става защото вместо C:\Documents and settings\User\Desctop\snimka ми изписва : Изображение 0053 jpg и естествено сървъра не го приема.

Ходих до железарския магазин за 2 метра въже, но продават по 50 и 100 м.
Не може и да се обеси човек :)

Сега разкачам всички жици и ще го нося на спеца. Върнал се е, жив и здрав, не се е удавил.
цитирай
18. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=EiyPRqP5glY
30.08.2016 15:01
Ама моля ти се, Краси, викай ме за подкрепа. Ше обясня най-кротко и покорно на спеца, че е моя вината, че съм ти омагьосала компа - ако реши да иска отърване, да гръмне мен - да отървем компа ти!
Ето ти нещо за настроение, така съвсем помежду другото. То сега не ти е до музика, но може пък да помогне, да олекоти ситуацията.
Пиши как са се развили нещата, и поздрави на спеца, дано го омилостивим! С теб съм! :)
Аз веднъж си преинсталирах стария комп сама и сетне бях като пате в кълчища, докато намеря програмите, които са ми нужни...ама...неволята....нали знаеш, никому не прощава и го научава :)))
Всичките ми необходими неща от зор съм ги научила, с по няколко препотявания, позеленявания, изприщвания, и накрая светвам! И като му дръпна един танц за капак, да видиш как всичко си идва по местата!))



цитирай
19. cortana - Красско, по казаното от тебе мога и сама да взема отношение. :)
30.08.2016 17:52
Да, колкото по-бързо забравим флаш-а, толкова по-добре. :)
1. Ти си отговаряш сам. :) Кодът, който МС ти изпращат е за достъп до МС акаунта ти въобще. Ако не зададеш парола и да рестартираш, естествено е Скайп да не ти се впише при следващо стартиране. Особено в светлината, че кодът е временен. :)
2. При правилно инсталиран Уиндоус това няма как да се случи. :) Особено в светлината, че явно използваш преносим компютър. Та нали отдавна има plug and play. :)
3. Казаното от теб е 'естествено'. :) И самият ти 'признаваш', че реално драйверите са вече качени. :) Въпросът е дали си качил съпровождащата програма? Май не, нали? :)
4. Отново казаното е 'естествено'. :) Хром и експлорер явно не са ти конфигурирани коректно за работа с блог.бг. :)
Болшинството от Интернет-платформите няма да харесат имена на кирилица! Какво ти пречи да са на латиница?
Но тук по-същественото е, че ти не прилагаш метода, към който те насочих. Доколкото разбрах, той работи и при имена на кирилица, тъй като генерира 'свои' при 'изработването' на URI.
(УРИ, не УРЛ)

Вземи това от 50, за по-евино. :)
И или си отрежи 2 и останалите завещай на нас, блогърите..... :)
Или може да се метнеш от виадукта където Гунди и Котков. :))))
Последното е шега, разбира се. :)
цитирай
20. krassko - Имаше един виц който завършва така...
30.08.2016 19:17
И опитите продължават....

Опитах в експлолър и не праща снимката в сървъра.
Да видим другите браузъри. Аз си харесвам Гугъл хром.

ПП Спеца ми предложи да си купя нов компютър...


цитирай
21. cortana - @20 :)))))) Знаех си, че не трябва да напускам канала. :))))
30.08.2016 19:30
Може ли един въпрос?
Колко ти взема 'спеца' за лошо свършената работа?
И една промяна в 'съвета' ми:
Като вземеш 50те метра, отрежи си 2 за всеки случай и с останалите 48 метни 'спеца' от виадукта. :))))
Аман от 'спецове'!!
А на лични ще ти дам 100% решение. :)
цитирай
22. zax - Краско, Кортана в много отношения е ...
30.08.2016 21:49
Краско, Кортана в много отношения е права но бърза да обеси "обесника". Споменаваш че пред комп-а си, си все едно с пранги на ръцете и краката а с такова отличие се възнаграждават палави ръчички и цъкане в несвяст за което медала е - профил лишен от администраторски права и след рестарт да не помни нищо от предишната сесия на която е бил подложен.

Естествено не отхвърлям бъгава версия и настройки но преди да си сигурен не прахосвай двата метра за другиго.
Успех.
;)

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4064737
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16018
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол