Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.08.2016 20:20 - Не пускам Лятото да си отиде!
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2335 Коментари: 11 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image




Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krassko - Това вече е магия
27.08.2016 09:26
Щом и котките танцуват.:)))
цитирай
2. vesever - Ами, те са много привързани към мен, ...
27.08.2016 09:43
Ами, те са много привързани към мен, понякога ме изпращат чак до площада, като тръгна за града, цяла мяукаща върволица подир мен, толкова е мило.
:)
цитирай
3. seasonofthewitch - Краско не не знаеше ли до сега, че ...
27.08.2016 10:17
Краско не не знаеше ли до сега,че котките танцуват? :Р :)))))))
Поздрави. :)
цитирай
4. vesever - Е, не всички танцуват, а само на В...
27.08.2016 10:39
Е, не всички танцуват, а само на Вещиците ;)
цитирай
5. mt46 - Привет, Веси!...
27.08.2016 12:45
Може да запазиш част от Лятото...
Благоприятни дни!...
цитирай
6. vesever - Марине, пазя го с всички сили - не бих ...
27.08.2016 13:10
Марине, пазя го с всички сили - не бих могла да оцелея в студа :)
Благодаря ти!
цитирай
7. krassko - Ти каза, че ще напишеш:"Не пускам лятото да си отиде" и го написа.
27.08.2016 15:49
А защото аз се бях затъжил за зимата , потанцува в снега . Благодаря за танца.

А сега ето ти нова магия. Разгледай внимателно клипа който ти изпращам. По добре слушай и гледай - аз не бях виждал такова нещо. Самият клип е като разтворена книга и на лявата страница са изписани песните които следват.

https://www.youtube/watch?v=HbqjD3rQcMs&list=RDHbqjD3rQcMs#t=42

ПП. И вече знам каква бира харесваш: Наздраве!
цитирай
8. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=RBumgq5yVrA
27.08.2016 16:03
Че аз винаги изпълнявам онова, което казвам! Радвам се, ако ти е харесало.
А пък най обичам да изпреварвам времето, тогава удоволствието е двойно!
Разгърнатите книги ги обичам, дори като идея само.
Мислех да поискам да познаеш коя ми е любима песен от тези вдясно. Но по-добре да си кажа, нали съм добро дете.
Ето тази от заглавието.
Наздраве като си рекъл, Краси, ала при мен организираме тийнейджърски купони с приятелите ми вечер, ако мислиш, че ще ти допадне, заповядай - имаме бира, домашно приготвена при това /плодов сок + шшшшшшшшуменско = хората сБира/...
Намерихме си този начин, защото в наше село не зареждат редовно радлер.
На теб може да ти дойде слаба нашата бира, но пък нали...хората сбира р;

цитирай
9. vesever - п. п. Като стана дума за бира, ще ти ...
27.08.2016 16:13
п. п. Като стана дума за бира, ще ти кажа една смешка - загубих си отварачката и една вечер научих приятелките ми да отварят бира от бравата на вратата /знам го от баща си този номер/. Гледката е 1 път - 4 дами отварят една бутилка бира от бравата на вратата на спалнята ми - от много зор бирата изкипя - имам го документирано, в архива "скрита камера":))
цитирай
10. krassko - Добре се забавлявате :)
27.08.2016 16:49
Но да не дърпаме дявола за опашката :)
Би трябвало да знаеш правилото, че тези които са се запознали в Нета,
срещнат ли се на живо повече не си дружат.
Все пак благодаря за поканата. Наистина е много мило, но по добре да си стоя в София.
цитирай
11. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=gZvSJkaxBak
27.08.2016 17:00
О, значи аз съм изключение от правилото, както обикновено /явно за мен правилата не важат, но това е съвсем в реда на нещата, защото всяко правило е длъжно да има изключения/.
Имам няколко дългогодишни приятелства с хора от блога, периодично си ходим на гости и много добре си изкарваме. До седмица-две се уговорих да се видя с един стар приятел-блогер от Варна и същевременно съм замислила някои изненади, дано се получи. Става дума за посещение на едно много специално и вълшебно място, на 10 км. на юг от Камчия. Ако успея да осъществя посещението, ще ви покажа някои вълшебни 'елементи' тук. Повече няма да издавам.
А преди години този приятел ме заведе на Побитите Камъни, на 17 км. от Варна, останах силно впечатлена - това също е магическо място.
Ето кадрите, ако не си бил там, заслужава си да се види. Друг свят. Дори думите не могат да опишат Магията на подобни места.
А поканата може да се приеме и виртуално. Някоя вечер ще пусна кадри от веселбата, и който иска ще се присъедини /виртуално/.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4071697
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16019
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол