Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2016 20:20 - Вещицата
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2498 Коментари: 9 Гласове:
10

Последна промяна: 18.02.2017 22:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

В съзнанието ви изниква образ, взаимстван от приказките, в които  се говори за зли магии, за отвари от всякакви гадории, за зловещи гори, обвити в мъгли, и скрита в гората тъмна къщичка, където човешки крак не припарва, и в която се крие вещица, отдадена на магиите си.

Съвременната вещица е друго нещо.

Тя живее на светло, сред цветя и светулки и птици, под откритото небе танцува със сестрите си звездици, пее песни за любов и доброта и призовава да се върне красотата и нежността на света.

Съвременната вещица има една тайна магия. Тя умее да превръща злото в добро, грозното в красиво, тъмното в светло. Душата й е ефирна - там ухаят цветя, зреят жита, пеят щурци, живеят мечти.
Вещицата знае, че злите помисли и думи и дела на хората ги завеждат в тъмните светове, където ги измъчат и ядат от душите им. Сетне хората се връщат без души или с нагризани остатъци от души, кървящи и стенещи, безсилни, умиращи в мрака.

Ето защо Вещицата разпръсква семенца на светли цветя, родени на Небето, скрити и запазени за хората в пъстроцветната дъга, които да поникнат в света на хората и да не пускат душите им в тъмния свят.

Това са вълшебните цветя на Вещицата.

Полива ги със специална отвара, без която не биха могли да поникнат.

Отварата има следните съставки: щипка аромат на звезден цвят, щипка лазурно безоблачно небе, супена лъжица чиста утринна роса, цял черпак ангелска музика, чаша мечтание за Рая, няколко шепи магически танц и слънчеви лъчи, колкото поеме.

Така растат вълшебните цветя, с които всяка съвременна Вещица краси дома си и който пожелае, може да си вземе. Защото нито една от този вид Вещици не крие лицето си от хората. И винаги носи вълшебната отвара със себе си, ако някой – далечен и непознат – има нужда да се напои, за да изникне във всеки светлото вълшебно цвете, което да върне добрия свят на хората.

А вие, каква отвара си сътворихте днес?






Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hloris - Призната вещерка си,щом успяваш да докоснеш сърцата на хората-
29.07.2016 21:33
ето на това аз му казвам чиста проба вещерство,защото когато в нещо е вложена
душата,и сърцето на човек,то има чудодейната сила на магията!

Вещерка 1 ранг ти присъждам от мен!
Е,аз съм твърдо решена да се боря за второто място!
Дано успея-никога не е късно,нали?! :)

пп.Забравила си лъжичката с Любов,която и придава шеметен вкус и аромат;))
може и един дъх от душата
цитирай
2. vesever - Е да, макар че раят е чиста любов сам ...
29.07.2016 22:09
Е да, макар че раят е чиста любов сам по себе си...
Виж за шеметност не знам, напоследък съм на по-кротка вълна...да кажем , лежерна...
Вероятно има различни вариации, в зависимост от характера...или от конкретния момент....
цитирай
3. margiv - ;)
30.07.2016 08:32
Знаех си ;)
цитирай
4. vesever - Марги :)
30.07.2016 09:00
Марги :)
цитирай
5. manfredman - Честит рожден ден, vesever! https://www.youtube.com/watch?v=gwKIC4AK-s8
30.07.2016 12:53
https://www.youtube/watch?v=gwKIC4AK-s8
цитирай
6. vesever - Каква приятна изненада, благодаря ти! ...
30.07.2016 13:00
Каква приятна изненада, благодаря ти!


Можеш ли да качиш линка в заглавието на коментара, инак не се отваря, има цензура в блога.
цитирай
7. paciencia - Честит рожден ден и от мен, вещичке, добра!
30.07.2016 14:11
Жива и здрава бъди и не се отказвай от идеалите си! Де да имаше пов ече такива вещици:) Поздрави и весел да е празникът ти! Един поздрав и от мен!

https://www.youtube.com/watch?v=834fYmWm4Bw
цитирай
8. krassko - И от мен: Да си красива и щастлива :)
30.07.2016 14:25
И от мен: Да си красива и щастлива :)
цитирай
9. vesever - Манфредмен, благодарко, много са ...
30.07.2016 14:41
Манфредмен, благодарко, много са свежи!
И на теб само добрини пожелавам, ако и на патерица.
Нямам такава добра памет като теб :)

О, Вася, тотално ме разби, тази ми е една от най-любимите индиански песни!
Научих и децата да танцуват един мой танц именно на тази песен, а една от приятелките ми научила всичките си съученички, така ме трогна....

Краско, благодаря ти!

Днес плаках от щастие, децата направили торта за мен и една уникална картичка, не знаех на кой свят се намирам от щастие...по-късно може би ще ви покажа :)

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4059119
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16016
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол