Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2016 20:20 - Хайде на кафе
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3749 Коментари: 15 Гласове:
14

Последна промяна: 20.07.2016 20:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ето как пием кафето в наше село ))
Напоследък никоя чаша не е достатъчно голяма за мен, поради което измислих по-практичен начин - в буркан. Най-големия, който имам. Като обърна един такъв буркан с кафе, и светвам.
Аз поначало си светя, а сега - двойно!
НаЗдраве!

imageimage






Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cortana - Хайде, Веси. :)
20.07.2016 20:43
Но защо в буркан от лютеница? Счупила си всички чаши? :)))))
цитирай
2. seasonofthewitch - Отлична идея ми даде. Стигнах до ...
20.07.2016 20:46
Отлична идея ми даде.
Стигнах до чаши от 400 мл и няма по-големи,но буркани до 3 литра ще се намерят. :))
цитирай
3. vesever - Кортана :) Намират се чаши, макар ...
20.07.2016 21:01
Кортана :)
Намират се чаши, макар че от време на време чупим по някоя неволно. Казвам на децата, че това е за щастие и късмет, да не се притесняват.
Обаче, чашите са малки за мен, нужно ми е много кафе, особено напоследък, защото леко се форсирах с работата.
Скоро имам път към София, ще нося на Музикалното Момиче един от малките ми кучовци. Може да си направим дамска среща на кафе.
Носете си буркани, ама да не дойдете с малки - трябва от най-големите, които ви се намират ;)

Колежке Вещице, само така - колкото повече, толкова повече!!!
Вещиците трябва да си помагаме и да се поддържаме. Въпреки, че аз съм под прикритие ;))

Прегръдки и усмивки, момичета!
цитирай
4. hloris - :))))
20.07.2016 21:05
Благодаря за практичната идея...аз днес съм на едно дъълго от машина и на три 3 в едно...и не мога да светна,просто едва блещукам,като някоя светулка с повредено фенерче...та ти завидях за буркана:))))
Метни го насам...готова съм да го поема! :)
Хоооп...вече е при мен!
Мерси за кафенцето! :)
И светлината,с която грееш!
Бъди,Веси! :)

Наздраве,аз съм на чаша бира...много обичам! :)
цитирай
5. vesever - Тони, бира в петък вечер!Пия ...
20.07.2016 21:22
Тони, бира в петък вечер!
Пия Радлер, защото от нормалната бира ме хваща.
И моето кафе е с много мляко, инак ше включа не на 2-ра, а на 10-та скорост )))
Да, като правя по много кафе, ще има за всички, заповядайте ))
цитирай
6. starforlife - Опитай "Каменица" с бъз и лимон. По мое мнение е много по-добра от "Радлер".
20.07.2016 21:34
А най-добрата от този вид, със сок, е "Ариана" с мента, бъз и лимон е върха, но нещо не я срещам.
(и да измиеш буркана от кафето преди да я налееш, ей)
цитирай
7. vesever - Аз предпочитам с вкус на грейпфрут, ...
20.07.2016 22:04
Аз предпочитам с вкус на грейпфрут, но в наше село не докарват редовно, по-често има с лимон, затова вземам с лимон. С мента, бъз и лимон не съм опитвала.
Ами, ще мия буркана! Наскоро вечерях с един колега и той ми разказа как като бил малък, баба му на село забърквала каша за пуйчетата в една гаванка, а сетне, в същата гаванка, правила качамак за внуците си.
цитирай
8. zax - Леле каква си била вейка, кафе не се ...
20.07.2016 22:45
Леле каква си била вейка, кафе не се пие от стъкло нито от керамика. Ефекта е като бирените измишльотини за мушмуроци.
Вейка в случая е клонка на върба, пояснявам само.

цитирай
9. vesever - Пояснението ми е нужно, определено ...
20.07.2016 22:54
Пояснението ми е нужно, определено ;)
На площада в наше село има разкошна върба, как само си вее косите, много я харесвам. Утре ще я наснимам, даваш ми идея за приказна фотосесия!
А в какво се пие кафе, озадачи ме...
цитирай
10. zax - Вкусът на кафето се променя в зав...
20.07.2016 23:02
Вкусът на кафето се променя в зависимост от съда но смесено и с мляко, сметана, канела, кардамон и други - губи тотално вкуса и аромата си.
цитирай
11. vesever - Знам, но ми е твърде силно, когато е ...
20.07.2016 23:09
Знам, но ми е твърде силно, когато е чисто. Ставам някакъв вихър, няма контрол!.
2-3 пъти съм опитвала чисто кафе.
Може би бих го пила така в момент, в който нямам никакви работи за вършене.
На морския бряг, примерно, както си мързелувам, и мога след едно чисто кафе да овършея плажа и морето )))
цитирай
12. zax - Аааа, спасителки на плажа. Виждал ...
20.07.2016 23:32
Аааа, спасителки на плажа. Виждал съм но не знаех че е от кайвето.

:)))
цитирай
13. vesever - Аха, много зависи от устойчивостта ...
20.07.2016 23:42
Аха, много зависи от устойчивостта на организма. Моят не е много устойчив на силни вещества и ми действат бурно.
Да ти призная, и с вино се постига подобен ефект, само че при кайвето е по-буйно, в смисъл, енергично, а при виното е само весело, на нормална скорост ;)
При зет ми преди време изпих чаша домашно вино, много хубаво вино прави, и ме хвана, и до среднощ пяхме и танцувахме с децата и племенниците.
То при мен и без вино е така, но с вино става още повече ))).
цитирай
14. zax - А? И зет ли имаш. :о
20.07.2016 23:47
А? И зет ли имаш.


цитирай
15. vesever - Имам, на сестра ми мъжът.
20.07.2016 23:49
Имам, на сестра ми мъжът.
п. п. Утре заран ще рискувам с чисто кафе и ще документирам ефекта, много ще се смееш!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4087396
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16019
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол