Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2016 20:20 - Среднощна седянка у дома
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1112 Коментари: 3 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

И как се сдобих с приказна индианска прическа, за която винаги съм мечтала.


imageimageimage












Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. troia - Веси, като
18.07.2016 21:06
ти гледам прическата ми хрумна, че може да се наплете на плитка или плитки в които да се забодат перата. Сигурно има и други варианти.:)
Важното е да е весело и забавно!
Усмивки на всички!
цитирай
2. hloris - Забавна прическа-хареса ми:))
18.07.2016 21:22
Стилна,бърза и красива.
Троя има въображение в случая...усмихна ме и мен! :)
Троя,то плитките не са ли характерни за мъжете-индианци?! :)
Остава сега и да ни предложиш и един индиански танц,Веси:)
А от мен за момичетата,коментиращи тук,виртуално ви черпя
да изпушим по една лула на мира! :)
цитирай
3. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=WtXG37xIx9Y
18.07.2016 21:52
Кате, идеята е много добра. Между другото, със "старото" поколение, което сега вече са моми за женене, си правихме преди години фризьорски салон, бяхме го наименували "Смехостилна"...оцветяваха ми косите с тебешир, лепяха ми всевъзможни неща и беше супер весело.
Сега е ред на "новото" поколение.
Може да покажем скоро някои други фризури :)).
Като момиче носех коса до кръста, бях се научила да се сплитам на "рибена кост' и вплитах панделка, много стилно стоеше. Ще пробваме и сега, с пера, панделки, и да видим какво ще излезе.
Обичам децата да си играят с косата ми, а и ми олеква на главата, когато се претоваря.
Миналата вечер ме разведряваха и ми правиха компания, докато си завърша текста, по нощите, много беше мило.

Тони, индиански танц имам, в реката, пращам линк. Малко трепти камерата, щото децата не са се научили още да запазват баланс ))). Кончетата на заден план, майка с жребче, иска ми се едно конче да си имам, кобилка по-точно, и да си препускаме волно двете из полята и горите ))))
Ами, аз не пуша, не знам как ще ми подейства, ала ако е за мира, ще се включа.
P. S. Танца, който ти пращам, е мой измислен танц. Децата му измислиха име "танца на растежа". Виж как символизира посяването на семенцата и изникването им...към Небето.
Една от приятелките ми веднъж ме разплака, като ми каза, че е научила всичките си съученички на моя танц. И скоро ще ги доведе, искали да се запознаят с мен.
Танци ми дай и стой и гледай :))
Скоро планувам танц с воали в реката, ала все не остава време....


цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4090778
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16019
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол