Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.05.2016 20:20 - Миг
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2834 Коментари: 18 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

imageimageimageimageimageimage



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zax - Това е дело на фотошопа. . . темен...
02.05.2016 22:24
Това е дело на фотошопа ... теменужки на трета?!,- там не виреят.
;)))
цитирай
2. vesever - Здравей :)Не ползвам фотошоп и ...
02.05.2016 22:34
Здравей :)
Не ползвам фотошоп и никога не обработвам снимките си.
Иди на трета и ще се увериш, че са там, но не са теменужки, а петунии. Лилави на бели точки, розови и бели, в няколко саксии. В новата открита "пристройка" срещу Мидената къща. По Коледа я намаше тази "пристройка", много интересно са я позиционирали.
Снимките ги направих с таблета и не са особено качествени. Блокира картата на фотоапарата ми и не успявам да я отключа.
Така че се извинявам за недоброто качество.
цитирай
3. zax - Този салкъм не е на буната до миде...
02.05.2016 22:59
Този салкъм не е на буната до мидената - и ... вече по алеята старите заведения са минало. Споко, за качество на снимките дори не става въпрос. Моите са "по-добри".
;)
цитирай
4. vesever - Значи говорим за различни буни. ...
02.05.2016 23:07
Значи говорим за различни буни. Това е трета, ако се брои от изток на запад и втора, ако се брои от запад на изток :))). Буната с каменния паметник на двете фигури /все не мога да запомня кои са тези образи/ и дръвчето - не знаех, че е салкъм. Тя ми е любимата буна, най-уютна е. Имам някои клипове именно на това място.
Днес правеха сериозни ремонти в някои заведения по алеята, от Норда нагоре, включително асфалтовото покритие, къртят на поразия.
Ще се радвам да видя твои снимки. Аз се уча да фотографствам - предимно природата и себе си в природата.
цитирай
5. radosslav - :)))))
06.05.2016 09:09
Пак ли си на морето :)))))))))))))))))))
цитирай
6. vesever - Не пак, а отново, приятелю. Варна е ...
06.05.2016 09:16
Не пак, а отново, приятелю.
Варна е вторият ми дом ))).
Дори се къпахме в морето с децата - ще покажа скоро, надявам се, веселбата ни.
Ще наименувам творението си "Децата и Морето"...или не, може би "С Деца на Море" е по-оригинално )))), само да ми остане малко време да сортирам матр'яла.
Поздрави на братята ми немци.
цитирай
7. kvg55 - Ех, нямам какво да кажа!
07.05.2016 15:13
Ех, нямам какво да кажа!
цитирай
8. vesever - Денят беше почти перфектен, Краси! ...
07.05.2016 16:07
Денят беше почти перфектен, Краси! Обичам такива дни и ги помня завинаги.
Морето ми поднесе изненада - една червена роза намерих във водата. Съжалявам само, че не оцеля, разпадна се бързо. Още я пазя, на части, изсъхнала....
цитирай
9. zax - Вярно че били петунии. И снимката е ...
07.05.2016 22:09
Вярно че били петунии. И снимката е автентична въпреки предишния коментар.
Но на втора, ... буните се броят от града на север.
:|
цитирай
10. vesever - :)На плажа, точно под петуниите, ...
07.05.2016 22:36
:)
На плажа, точно под петуниите, се получава една малка ниша, там се крихме с децата от вятъра. Ако застанеш с лице към морето, отляво са камъните, на един от тях племенницата ми написа името си с черен въглен, който намерихме на брега, и нарисува малко знаменце отгоре. Аз я помолох да нарисува и едно сърчице. Симпатично се получи. Ако дъждовете не са го измили, още трябва да се вижда....:)
През юни ще идвам за по-дълго, живот и здраве, и ще ми е много мило да го видя още да стои на камъка, творението на малката принцеса...


Малко съм зле с посоките, ще ме прощаваш, аз си мислех, че става дума за изток-запад, то било север-юг.))
цитирай
11. zax - Морето е на изток от града където и да ...
09.05.2016 19:00
Морето е на изток от града където и да се намираш, в ляво последния ръкав на Балкана стигащ до морето е север.

До края на май у Варната ще има бедствени ситуации, наводнения и сериозни градушки.
цитирай
12. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=t5bD76PRx3U
09.05.2016 19:40
Благодяря :). Когато летя над Варна, ще я видя отгоре, и морето, и ще ми се изясни и визуално ориентацията)).
Съжалявам за бедствените ситуации, и при мен е така.
Едва успявам да хвана малко време без дъжд, за да свърша работата по градината.
Имам и една проблемна стена вкъщи, която едни майстори изолираха-недоизолираха, днес следобед я изолирах и шпакловах, голям зор видях, цялата съм в прах, сега с вълците ще вия, че ми се иска нечий врат да извия :))). Пращам ти и на теб малко от вълците ми.

А дано през Юни Варната е приветлива, като за мен!
Между другото, когато аз съм там, винаги е слънчево, дори когато прогнозата вещае дъжд.
Мен бурите не ме плашат.
Преди време, на Кара Дере, бях на палатка с една компания, заплющя дъжд разкошен, с гръмотевици, всичко живо се изпокри по палатките, а аз танцувах на брега и подгизнах до кости. Един от най-прекрасните ми морски спомени.
цитирай
13. zax - Слънце различно гъзето пече И ...
09.05.2016 20:28
Слънце различно гъзето пече
И кафата.
:))
цитирай
14. vesever - А, аз се пека облечена. )) А какво е ...
09.05.2016 21:11
А, аз се пека облечена. ))
А какво е кафата?
цитирай
15. zax - Кафата - гавата - главата. Печи се но ...
09.05.2016 22:12
Кафата - гавата - главата.
Печи се но като загориш .. . Добре овкусените сардини са предпочитани като деликатес когато минат първо през майстор.

:)

цитирай
16. vesever - Разбрах. Моята кафа поначало си е ...
09.05.2016 22:23
Разбрах. Моята кафа поначало си е "печена", по рождение :))).
Пък и загарът е един вид закалка...
А майстор още не съм намерила, или не ме е намерил, така че, ще си загарям до посиняване ))

цитирай
17. zax - Черешите още не са вързали, бре. ...
09.05.2016 22:41
Черешите още не са вързали, бре.
Далеч е гроздобера ... :)

цитирай
18. vesever - А, моите вързаха. Имам вече узрели ...
09.05.2016 22:47
А, моите вързаха. Имам вече узрели череши, ако и да са все още малко...
Грозде нямам, но искам да си направя асма пред къщата, и може наесен да я направя, само дето не отбирам от резитба.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4072248
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16019
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол