Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2013 10:00 - Изморена
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1839 Коментари: 8 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg






Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vania23 - И двете сте изморени.
17.10.2013 10:41
И природата, и ти.
Няма как, не може да се раздадеш толкова много и да не се измориш накрая. Добрата новина е, че след умората идва почивка.
цитирай
2. cinderellathespy - Почивка
17.10.2013 10:50
Когато се уморим - почиваме.
Тук вали, днес докато карах към работа по есенното мокро шосе
и летят едни жълто-оранжеви листа сред дъждовните капки и си говорим
с колегата ми Филип не може ли да заспим зимен сън 5 месеца и да се събудим направо на пролет през април:))
И това време от годината си има своето очарование - някак си - време за равносметка, за прибиране навътре, овладяване на емоциите, подреждане на спомените... Много хубаво клипче и снимки, Веси! Как си? :))
Прегръдка от мен,

Ели
цитирай
3. vesever - :) Ваня, да, природата ще си почине ...
17.10.2013 10:58
:) Ваня, да, природата ще си почине зимата под снега, стига да не й е студено...а аз се чудя как да си открадна малко почивка...
Иска ми се за заспя зимен сън и аз :):)
Един приятел ми предложи да отида в зоопарка, където имали мецана и да си поспим зимата двечките...така че, обмислям предложението ...:))
Още отсега ми липсва вече лятото, а тук вали...но да, ще мине
цитирай
4. makont - Уморена, но не бива да си тъжна,
17.10.2013 11:01
хубава е умората, след добре свършена работа, тогава си вътрешно тържествуваща и щастлива. Почивай, Веси, време е есента и зимата са за това. Ели го е казала, няма нужда да се повтаряме. Прегръдки и усмивки!
цитирай
5. vesever - Елииии, таман за теб се бях сетила. ...
17.10.2013 11:07
Елииии, таман за теб се бях сетила. Разминаха ни се коментарите, по-точно твоят излезе късно.
Явно мислите с колегата ти като мен. :))
Аз напоследък съм станала много чувствителна към студа и това е проблемът. Иначе есента е красива, да. Обаче честно казано не ми се мисли за нищо, не ми се прави равносметки, само ми се почива на топличко :)))
Ами, тотално съм изцедена, ама аз съм си виновна- луд умора нема, казват, ама май има.
Приключих ремонта със сетни сили, признавам си, че беше тежко за мен - трябваше да си намеря аз две мъжки ръце, ама нейсе...
Само порта остава да си скова, ала нямам зеге и веинтоверт и ще видим как ще стане...
Иначе всичко е ок, децата на училище, аз бачкам, трябва да мия прозорците днес, но в този дъжд...май ще отложа /оправдание винаги може да си намери човек като го домързява/:))
Прегръдки и за теб!
цитирай
6. paciencia - Здравей, Веси!
17.10.2013 11:15
Радвам се, че си отново тук и изразяваш с клипчетата това, което чувстваш, което изживяваш! Чудесно го правиш! Дано скоро премине тая умора, а може би тъга по слънчевите дни! Поздрави! Липсваше ми!
цитирай
7. vesever - Благодаря ти, Мая! Аз имам лошия ...
17.10.2013 11:19
Благодаря ти, Мая!
Аз имам лошия навик да се преуморявам, например онзи ден преди да завали, успях да прекопая градинката и да боядисам половината от верандата, не седнах от сутринта до вечерта и ако не се беше стъмнило, щях да я боядисам цялата за един ден...което си беше лудост...но нещо не мога да се владея май!
Иначе съм доволна от свършената работа, но се оказа, че не съм от желязо, както бях си повярвала...сега всичко ме боли, да се чуди човек да се смее ли, да плаче ли.
А, като ми мине пак ще съм кукуряк, готова за нови подвизи, един Бог знае какво ще измисля догодина :))))
Да сме здрави!
цитирай
8. vesever - Вася, чух, че щяло да има още 2-3 с...
17.10.2013 11:34
Вася, чух, че щяло да има още 2-3 седмици циганско лято и много се радвам...ха дано е вярно!
И съм си наумила да отида до Варна, да се видим с морето, да си поговорим...и искам да видя пълнолунието над морето, смятам така да се вместя, че да съм там по пълнолуние, голяма мечта ми е!
Благодаря ти, ако не заспя за зимата, ще съм тук и ще си общуваме :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4096664
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16019
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол