Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2013 10:00 - Тревненска
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 901 Коментари: 2 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 




Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. paciencia - Привет, Веси!
25.09.2013 11:35
Най-после, на третия опит успях да видя клипчето(спира ми интернета). Много е хубаво, а както виждам си намерила и Хармония. Освен тая, която ти носиш, и комплекса Хармония. Както винаги край теб има много красота, мир, дечица, животинки и вода. Хубава разходка! Били сме там с децата преди 20 год и ни беше много хубаво. Колко ли е приказно сега!
Поздрави!
Вася
цитирай
2. vesever - :) Вася, здравей!Хармонията ...
25.09.2013 14:10
:) Вася, здравей!
Хармонията /комплекса/ го намерих на края на града, до езерцето...навъртяхме едно 10-ина километра, цял ден не се спряхме :))):)
Малката "муцунка" тук е племенницата ми, а моите две муцунки си ги виждала вече, да, много весело беше, тичаха, играха...
А с животинките се получава много интересно, където и да ходим, те ни намират. Гълъби, котета, кучета...
В Трявна и аз съм била веднъж преди години и ми направи впечатление на много спокойно място. И наистина е така, сега бях за втори път там и досега градчето е запазило тази атмосфера. Човек има чувството, че на това място не може да се случи нищо лошо...някаква доброта лъха, и уют...
Мечтая си да живея до такова езерце, и една малка лодка да имам, да си плавам сутрин по изгрев слънце :))))
Аз и в Янтра ще го осъществя това скоро, само да си взема лодка!
И съм си наумила да водя дечковците наоколо, извън наше село ...ала като не се научих да шофирам, е по-трудно...
Макар че влакът си е цяло приключение и мисля още да се вихрим :)))...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4043373
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол