Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2013 10:00 - Узряла
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2234 Коментари: 4 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg






Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. paciencia - Приятно ме изненада, Веси! Просто е ...
29.06.2013 22:39
Приятно ме изненада, Веси! Просто е невероятна случайността, че наскоро слушах "Condor pasa" в хорово изпълнение на самодейци и си спомних колко добре звучи с пан флейта. Веднага се сетих за теб и ми се искаше да видя нещо твое с тази музика! Чудесно, одухотворено! Хареса ми това преклонение пред хляба(житото)! Поздрави!
цитирай
2. vesever - :) Привет! И аз наскоро чух песента ...
29.06.2013 23:13
:) Привет! И аз наскоро чух песента точно с тези флейти и много ми хареса!
Снощи прескочих с децата до съседното село да видим пшеницата и през цялото време ми звучаха флейтите, мисля, че много добре пасна наистина.
За хляба и житото...да, на мен много ми се иска хората да се върнат към естествения начин на живот, в един момент си давам сметка, че купувайки готовия хляб от магазина, почти никой не се замисля откъде идва, как расте тази пшеница, докато дойде до нас...
А на връщане, бях си набрала няколко стръка пшеница за вкъщи и както вървяхме през селото, гледам на един стълб реклама - една протегната ръка, а отсреща друга протегната ръка с банкноти и отдолу надпис: Бързи пари в брой. Аз бях прегърнала пшеницата и като видях тези ръце от рекламата, много ми стана мъчно за това, че хората трябва да са зависими от парите и че често заради тях забравят за всичко онова, отвъд комерсиализирания свят...а то е истинско съкровище - земята, растенията, слънцето...истинския живот.
И така...
А за теб съм намислила едни щуровини, в главата са ми вече, с твоята песен, която ми прати последния път. Мисля, че много ще те развесели изпълнението ми, само имам да приключа един текст до ден - два и след това ще се изтичаме с малчовците до поляните отвъд баира...там е най-подходящо за идеята ми...
Поздрави :)
цитирай
3. henzelski - Ли,
30.06.2013 06:29
криеш се сред житата...
Самата ти - житно зрънце.
И продължаваш нататък
към подножието
на Слънцето!
цитирай
4. vesever - :)
30.06.2013 09:15
Хей Крас, това е много вярно
Явно ти познаваш ме добре -
Зрънце малко, лъчезарно
Към Слънцето протегнало ръце!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4043235
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол