Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2013 10:00 - Успокояваща
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1130 Коментари: 5 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg






Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nrd - Истинска
14.06.2013 16:37
Наистина много малко ни трябва,за да сме добре.Поздрави и настроение през уикенда!
цитирай
2. vesever - Благодаря ти :) Да, малко ни е н...
14.06.2013 18:29
Благодаря ти :)
Да, малко ни е нужно, наистина!
цитирай
3. paciencia - Минах оттук и се насладих. Послушах ...
15.06.2013 00:32
Минах оттук и се насладих. Послушах музиката на природата. Досега не бях забелязала,че природата говори, шепне, пее, а може би и плаче. Много ми хареса и я усетих много, много близко и много жива. Явно даваш душа на това, което твориш.
Поздрави! Радвам се, че има хора като теб!
цитирай
4. paciencia - Да добавя само, че много на място си ...
15.06.2013 00:39
Да добавя само, че много на място си нарекла клипчето УСПОКОЯВАЩА. Донесе ми спокойствието от което спешно се нуждаех точно в този момент. Странно е , че понякога попадаш точно на това което ти е нужно в момента! Благодаря ти!
цитирай
5. vesever - Привет!
15.06.2013 09:43
А аз се радвам, че имаш сетива за всичко това - не всеки ги има.
Да, природата се изразява по невероятни начини, много по-разнообразни и пълноценни дори от човешкото изразяване.
Виждала съм я в много състояния. Виждала съм и радост и скръб в нея, танцувала съм с нейните танци, пяла съм с нейните песни, виждала съм също земята да плаче от болката, която хората й причиняват, и аз плаках с нея. Много обичам да ми шепне, толкова е тиха и....свещена. Понякога загадъчна, мистична, но винаги, винаги е добродушна и любяща.
Казвам това, защото душата на Природата е жива, по-жива дори от много хора. Защото хората често поради някакви причини притъпяват сетивата си, жизнеността си, а Природата струи винаги, неизменно, с най-възвишеното, като чистота, красота, невинност, нежност, и любов.
Да...наистина е хубаво, че няма случайни неща и точно от каквото имаме нужда, то идва при нас. И на мен ми се случва, като тръгна за реката или гората, нямам идея какво ще срещна и винаги е това, от което душата ми има нужда в момента, и радостта е неописуема. Ти си чиста душа, затова можеш да усещаш, дори мъничките неща, на които хората обикновено не обръщат внимание...
Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4068304
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16018
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол