Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06.2013 10:00 - Жива
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1708 Коментари: 8 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg






Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. paciencia - Много ми хареса начина ти да напо...
08.06.2013 17:19
Много ми хареса начина ти да напомниш, че природата е жива- това многозвучие на обитателите и на фона на тишината е омагъосващо. Оставила си я да говори сама за себе си. Загадъчно и красиво.А лекият шум на стъпките ти придава допълнителна магия на всичко. Само че, понякога се страхувам за теб по тия самотни места. Сърдечни поздрави!
цитирай
2. vesever - Благодаря ти, това е първият ми &...
08.06.2013 19:45
Благодаря ти, това е първият ми "жив" опит - досега винаги съм правила само снимки.
Да, магия е наистина, а за мен да бъда тук е живият Рай :)
Почти всеки ден отделям време, за да бъда по тези места, понякога дори набързо, когато ми се събере много работа вкъщи...пак намирам време да претичам до реката, или до гората...удивителното е, че всеки път "събирам" уникална красота, ако и да ходя на едни и същи места - има толкова скрити съкровища на всяка крачка и съм безкрайно щастлива, че мога да се докосна до тях...
Не се тревожи, познавам околността и с вързани очи, познавам всяка поляна и дръвче, а с реката сме стари приятелки - няма какво да ми навреди.
И уличните кучета, от които някои възрастни хора се оплакват, че ги нападали, идват при мен и аз ги галя. Мисля, че усещат, че ги обичам. Възрастните просто нямат подход, самите те тръгват с агресия и кучетата се отбраняват, нападайки...
Аз сядам на земята и протягам ръка към животното и то идва. Очите им са добри...при тях виждам много повече доброта, отколкото при хората.
Иска ми се някоя нощ да спя в гората на палатка, но в действителност не е разумно, виждам остатъци от огньове и предполагам, че групи младежи ходят нощем да си правят барбекю. Нямам идея какви хора ходят, затова и не смея да ходя. Но през деня няма никого и няма опасност.
На реката ходя понякога нощем, но с кучовците ми. Имам три, и са невероятни, не позволяват на никого да се доближи до мен. Сигурна охрана са ми, изцяло мога да им имам доверие. Доста по-силни са от мен, физически. Една нощ един съсед ме видя като ги разхождах и се майтапи: Ти ли водиш тях, или те теб :)))
Поздрави и благодаря :)
цитирай
3. barrybarovec - Страхотно е! Само внимавай да не ...
09.06.2013 09:39
Страхотно е! Само внимавай да не срещнеш някоя мечка, като ходиш в гората ;)
цитирай
4. vesever - Ахаха, благодаря ти :) Мечки още ...
09.06.2013 10:24
Ахаха, благодаря ти :)
Мечки още не съм срещала, но и с тях съм склонна да се сприятеля, ако не възразят ;)
Аз се наричам понякога на шега "мама мецанка", особено зимата, когато лекичко се закръглям /ала не спя зимен сън, уви, може би щеше да е добре да си поспивам и аз като мецанките :))))
цитирай
5. barrybarovec - Mama grizzly, както казва Сара П...
10.06.2013 02:55
Mama grizzly, както казва Сара Пейлън (за себе си) :)
Сега чух и кукувицата, около 10:15!
цитирай
6. vesever - :)) Значи имало и други като мен. А ...
10.06.2013 09:54
:)) Значи имало и други като мен.
А кукувицата редовно ме кука. Нали знаеш, че има едно поверие, като те закука кукувица, да носиш пари в себе си, и кукувицата ще ти донесе късмет.
Аз често си намирам тук, в село, преди да тръгна за извън село, по някоя стотинка на пътя, и ги вземам, за късметче :))
цитирай
7. barrybarovec - Поверието за кукувицата е, че както ...
10.06.2013 22:54
Поверието за кукувицата е, че както те закука кукувицата, така ще караш цялата година… :) Ако те завари с пълен джоб -- така ще ти върви -- на пълно. Ако те свари влюбен -- на любов ще ти върви. Ако си на път -- ще пътуваш цялата година… А най-лошата клетва е: "Кукувица да не чуеш!". Баща ми едно време се майтапеше, че като отидел сутрин в тоалетната и кукувицата тогава започвала да кука... :)))
Мечките гризли са много агресивни, а женските особено много се грижат и защитават малките си. Точните думи на Пейлън са
"If you thought pit bulls were tough, you don't want to mess with mama grizzlies"
Смисълът на "Мама гризли" е, че става много агресивна и опасна, когато е застрашена :)
цитирай
8. vesever - Да. . . за кукувицата не знаех тези ...
11.06.2013 09:20
Да...за кукувицата не знаех тези подробности...
Е, ето защо аз постоянно съм "на път", макар и само в околността и пеш - не пътувам надалеч. Наумила съм си едно от съседните села, където има пшеничени ниви, да ги видя отблизо, как е узряла пшеницата...

Хм, Сара е напълно права за мама гризли...аз също го доказвам в моя живот. Няма шега, няма измама.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4046371
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16015
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол