Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2013 09:00 - Радостна
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1137 Коментари: 6 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg






Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cinderellathespy - Провокатор
05.04.2013 11:35
Веси,
радвам се, че те провокирах песенно за нещо толкова красиво...
Чудно се е получило - снимките, твоето хубаво лице, музиката...
Замечтах се...
Иде ми да зарежа всичко, да се метна на малката кола и да забягна в тоя
цветен твой рай... Имаш ли къде да ме подслониш? :)))
А цветовете са вълшебни и създават толкова настроение...
Благодаря ти...
Прегръдки от мен! :)))

Ели
цитирай
2. vesever - :)))) Имам, Ели, имам!...
05.04.2013 11:50
:)))) Имам, Ели, имам!

Вълшебни са, и още как - и мен ме политват цветовете :))
Този мой Рай в действителност си заслужава - мятай се на колата и идвай!
Ще те запозная и с най-добрата ми приятелка - моята Река :)
Тя определено ще те впечатли, сигурна съм!
Бях предвидила Hoy за танц на реката, но не можах да изчакам да цъфнат дръвчетата и там - моите цъфтят малко по-рано...та от нетърпение, ето, получи се пак Прекрасност :)
Благодаря ти
цитирай
3. cinderellathespy - Реката...
05.04.2013 12:01
Весинко,
да знаеш, че при първа възможност се организирам и избягвам при тебе...
Ще ти пиша на мейл-а и ще се разберем!
А до реката ще танцуваме танци и ще се поснимаме...
И аз ще взема моя Никон...
Иххх, ако знаеш как съм се нахилила пред монитора,
само като си помисля кво хубавко ще бъде...
Женско парти - Yes (!)(!)(!)
Прегръщам те много,

Ели
цитирай
4. vesever - :)))) Вземай го, Моят е старичък, ...
05.04.2013 13:21
:)))) Вземай го,
Моят е старичък, фотоапарат, но ми е вярно другарче в радост и тъга :))
Една вечер бях на реката след залез слънце, да набера коприва. Преживях нещо невероятно. Тъкмо беше валяло, една свежест, и на отсрещния хълм почнаха да пеят чакали - такава песен не бях чувала през живота си. Пееха на гласове, толкова изразително...направо настръхнах.
Помисли си, сериозно, и се организирай :)
цитирай
5. vania23 - С тази песен,
05.04.2013 15:04
в която се пее за любов... та това е споделена любов между теб и прекрасната пролетна природа :)
цитирай
6. vesever - Ваня, явно ме познаваш достатъчно ...
05.04.2013 15:53
Ваня, явно ме познаваш достатъчно добре :)
Да.
През последните седмици имах една интензивна и обемна поръчка, вчера я приключих и успях на спокойствие да изляза за по-дълго в градинката си...такава радост ме връхлетя, от тези цветове, от тази чудна пролет, а и толкова дълго я чаках...
Вечна любов е това, неувяхваща, безкрайна...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4066120
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16018
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол